Mootori vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mootori vahetus
Tere kõigile. Sai siis soetatud omale 1.9 tdi 66kw mootor. Oleks pidanud kyll varem sellele mõtlema aga nagu vanasõna ütleb : parem hilja kui mittekunagi. Niisis mootor seisab mul garaaziukse ees ja ootab oma uut asukohta b4 peal. Mootor läheb 1: 1le peale seda ma tean aga kuidas jäävad lood pooltelgedega?? Kas ka nemad sobivad 1:1 le v mitte ?? 1 b3 bensukas 66kw kompl kast vedeleb samuti mul kuuris, ehk saab sealt miskit kyljest ära keerata ja kokku kompunnida miskit. Paar küsimus veel: kas ma pean panema diisel mootori padjad v saan jätta ka bensuka omad. Ja teine küsimus: kuna sellel mootoril on kaasa antud 55kw meh pump siis selle saab 1:1 le kylge istudada aga kuidas seda kütusekogust peale keerata saab??
Vabandust vb lollide küsimuste prst aga ma ei ole varem diislitega kokku puutunud
Päikest!!
Vabandust vb lollide küsimuste prst aga ma ei ole varem diislitega kokku puutunud
Päikest!!
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Mootori vahetus
KUi vahetada, siis ikka koos aju, pedaali, saba ja sarvedega.
55kw on see, mis on peaaegu täis mehaaniline.
66 kw on juba elektrooniline sh pumba ja turbo vaakumid jne...
Ära solvu, kuid kui sa juba nii lihtsaid asju ei tea, siis pole mõtet omal käel seda tööd ette võtta.
55kw on see, mis on peaaegu täis mehaaniline.
66 kw on juba elektrooniline sh pumba ja turbo vaakumid jne...
Ära solvu, kuid kui sa juba nii lihtsaid asju ei tea, siis pole mõtet omal käel seda tööd ette võtta.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootori vahetus
Aga kui on huvi siis me võime ju talle näpunäiteid ikka anda.
Pead ei anna aga minumeelest on 55 ja 66 kw pooltejed erineva jämedusega.
Aga selles osas olen ma nõus, et kasutada ikka komplektset 66kw mootorit ja selisel juhul tuleb gaasi pedaal asendada/lisada gaase asendi andur. Mingi ulmeline töö pole aga veidi nokitsemist küll jah.
Pead ei anna aga minumeelest on 55 ja 66 kw pooltejed erineva jämedusega.
Aga selles osas olen ma nõus, et kasutada ikka komplektset 66kw mootorit ja selisel juhul tuleb gaasi pedaal asendada/lisada gaase asendi andur. Mingi ulmeline töö pole aga veidi nokitsemist küll jah.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mootori vahetus
Selge eks ma otsin 66 kw pumba ka. Pean varuosade myyaga ka kontakti võtma ja juhtmestiku koos ajuga ostma. Kytusevõttur tuleb ka ymber teha. Aga ma tahaksin bensupumba nö etteande pumbaks teha, on see mõeldav v siiki tasuks kohe see mõte aianurka sättida? Ma tean et miinuskraadidega diisel muutub tahkemaks ja pole kindel kas pump sellega hakkama saab.
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Mootori vahetus
Tervist,
Tegin Golfi peal läbi mootorivahetuse (ma vahetasin 1.8 55kw bensiin ->1.9 66kw diisliks).
Vahetusse läksid paak, kütusetorud, mootor, kast, kastihoovastik, juhtmestik, spidoplokk, pedaalid ja veel nipetnäpet. Poolteljed vähemalt mul olid samad.
1.9TDi (kui ta on koodiga 1Z) siis ta on tavalise turboga (Golf 4 juba VNT ehk Geomeetriline turbo).
Meh. pumpa pole mõtet peale visata TDi'le - nokkimist ja seadistamist palju. Pigem, kui tahad natuke rohkem jõudu saada siis: katt vahelt, EGR pimedaks, korralik Cooler, audi/transporteri 2.5 pihustiotsad, väike chip - peaks juba päris ok saama. Kui edasi jõudu tahad, siis ehita VNT turbo peale asi üle.
Enda omal katsetasin EVRY MOD ka ära - töötas päris kenasti ja pani masina korralikult liikuma.
Külmade ilmadega ei olnud käivitamisel probleeme, enamus tanklatesse tuleb talvine diisel, mis Eesti kliimas veel ei tahene kuskile, nii et saab TDi enda pump hakkama ilusti
Jõudu, Karl
Tegin Golfi peal läbi mootorivahetuse (ma vahetasin 1.8 55kw bensiin ->1.9 66kw diisliks).
Vahetusse läksid paak, kütusetorud, mootor, kast, kastihoovastik, juhtmestik, spidoplokk, pedaalid ja veel nipetnäpet. Poolteljed vähemalt mul olid samad.
1.9TDi (kui ta on koodiga 1Z) siis ta on tavalise turboga (Golf 4 juba VNT ehk Geomeetriline turbo).
Meh. pumpa pole mõtet peale visata TDi'le - nokkimist ja seadistamist palju. Pigem, kui tahad natuke rohkem jõudu saada siis: katt vahelt, EGR pimedaks, korralik Cooler, audi/transporteri 2.5 pihustiotsad, väike chip - peaks juba päris ok saama. Kui edasi jõudu tahad, siis ehita VNT turbo peale asi üle.
Enda omal katsetasin EVRY MOD ka ära - töötas päris kenasti ja pani masina korralikult liikuma.
Külmade ilmadega ei olnud käivitamisel probleeme, enamus tanklatesse tuleb talvine diisel, mis Eesti kliimas veel ei tahene kuskile, nii et saab TDi enda pump hakkama ilusti

Jõudu, Karl
Re: Mootori vahetus
Selge. Aga samas paagi saaks ju sama jätta minuteada. Paagitoru tuleks aind ära vahetada minuarust. Aga jh ma pean siis veel siin nats asju koguma.jubtmeatik vaja osta veel pooktelg ja pedaaliasendiandur. Aa kas disladel on immo peal juba? Minuomal prgg ei ole . aga kui tulebki ommoga autolt kas siis oleks mõtekam mul immosüsteemiga võtta ja see toimima saada v lasta välja progeda?? Ja kui palju see välja progemine maksma võiks minna?
Re: Mootori vahetus
Okey selle teema võib lukku panna prg. Uued tuuled tulid peale ja otsustan siiski bensuka peale jätta. Alustan auto tehnilise poolega varsti. Võimalik et teen ka teema siia foorumisse.