Tere
Probleem on elektrisüsteemis. Kuid, et kõik ausalt ära rääkida peab alustab sellest, et ühel ilusal suvehommikul Polo enam ei käivitunud. Temaga oli käivitumis probleeme juba varemgi kuid seekord ei saanudki autot käima. Umbes kuu aja pärast sai teda käima proovitud lükata kuid ei midagi.. Siis panin autole peale laetud aku, nii kui olin saanud klemmid ühendatud, ütles sõber, et vaata sul generaator suitseb. Generaator oli lühises, ilmselt oli kuidagi läbi läinud seal olev diood. Viisin auto koju ja siis selgus tõsiasi, et üheks põhjuseks miks auto ei käivitunud oli ära kulunud süütelukupõhi. Vahetasin siis süütelukupõhja ja generaatori ära kuid auto ikkagi ei käivitu...
Kui ühendan aku klemmid ära siis hakkavad seierid armatuurlaual suvaliselt liikuma, samuti ei lülitu bena pump kui süüte sisse lülitan. Eeldades, et viga on ajus sai lammarist uus aju soetatud, kuid ka sellega käituvad sieierid imelikult. Tean, et selle ajuga ei saa ma autot käima panna immo pärast. Kuid äkki ei olegi viga ajus? Ei tahaks seda raha niisama uisapäisa sinna tänna loopida, et lasta spezidel immo maha võtta. Kõik kaitsmed on korras ja releed visuaalselt ülekontrollitud.
Siit ka minu pöördumine tarkade foorumlaste poole. Kas viga võib olla ajus? Kui ei siis milles võib veel viga olla..
Lühis Polos
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Lühis Polos
Mõistlik oleks alustada tehnilist probleemi auto täpsema kirjeldusega (mis aasta, mis mootoriga) - toodetakse Polot ju juba üle 40 aasta ja jätkuvalt tänaseni. Muidu saad sama kvaliteetset abi kui pendli Veeliksilt saaksid. 

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..