Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Klubiline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 26 Sept 2013, 19:30
- Telefon: 56251450
- Skype: JumperDJ
- Auto: VW Passat(B5) TDI 66kw, VW Sharan(7M) TDI 81kw, Audi A6(C5) 81kw
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Need said uued peale läbisõidul 289150km ja kõik ilusti survestatud jne... Aga võib mingipäev arvutiga üle vaadata.Kodumeister kirjutas:Mis sul pihustite näidud on?
Viimati muutis maikl369, 11 Mai 2016, 17:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Okt 2012, 12:13
- Telefon: 51936526
- Auto: VW Passat 1.9 81kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Äratan paar kuud vana teema ellu.
Nimelt autoks passat 1.9 81kw TDI ning tühikäigul metsikult väristab. No ikka niimoodi, et rool ja plastikud salongis plärisevad. Väidetavalt pidid mootoripadjad ja hooratas korras olema. Kas viga võiks samamoodi pihustitest otsima hakata ?
Nimelt autoks passat 1.9 81kw TDI ning tühikäigul metsikult väristab. No ikka niimoodi, et rool ja plastikud salongis plärisevad. Väidetavalt pidid mootoripadjad ja hooratas korras olema. Kas viga võiks samamoodi pihustitest otsima hakata ?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Kas esimene mootoripadi ikka reguleeritud? Kui see reguleerimata siis väristab ka päris korraliult.--Syncroo kirjutas:Äratan paar kuud vana teema ellu.
Nimelt autoks passat 1.9 81kw TDI ning tühikäigul metsikult väristab. No ikka niimoodi, et rool ja plastikud salongis plärisevad. Väidetavalt pidid mootoripadjad ja hooratas korras olema. Kas viga võiks samamoodi pihustitest otsima hakata ?
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Okt 2012, 12:13
- Telefon: 51936526
- Auto: VW Passat 1.9 81kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Vot seda ei oska öelda, pidavat olema kõik padjad lihtsalt mingi aeg vahetatud ( mitte eriti kaua aega tagasi ). Ja ma arvan, et ta suht pädev töömees, aga tahaks kontrollida. Ehk siis kuidas ?J.Aru kirjutas:Kas esimene mootoripadi ikka reguleeritud? Kui see reguleerimata siis väristab ka päris korraliult.--Syncroo kirjutas:Äratan paar kuud vana teema ellu.
Nimelt autoks passat 1.9 81kw TDI ning tühikäigul metsikult väristab. No ikka niimoodi, et rool ja plastikud salongis plärisevad. Väidetavalt pidid mootoripadjad ja hooratas korras olema. Kas viga võiks samamoodi pihustitest otsima hakata ?

- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Täpsustan algatuseks igaks-juhuks üle, et see padi asub päris mootori ees, radikate pool. Selle reguleerimiseks tuleb kolm polti lahti lasta ja settida kummi ümber olev alumiinium tükk sedasi, et ta kuskilt vastus ei oleks või vähemalt pinget peal ei oleks. Peale seda poldid kinni tagasi ja korras.--Syncroo kirjutas:Vot seda ei oska öelda, pidavat olema kõik padjad lihtsalt mingi aeg vahetatud ( mitte eriti kaua aega tagasi ). Ja ma arvan, et ta suht pädev töömees, aga tahaks kontrollida. Ehk siis kuidas ?J.Aru kirjutas:Kas esimene mootoripadi ikka reguleeritud? Kui see reguleerimata siis väristab ka päris korraliult.--Syncroo kirjutas:Äratan paar kuud vana teema ellu.
Nimelt autoks passat 1.9 81kw TDI ning tühikäigul metsikult väristab. No ikka niimoodi, et rool ja plastikud salongis plärisevad. Väidetavalt pidid mootoripadjad ja hooratas korras olema. Kas viga võiks samamoodi pihustitest otsima hakata ?Lasta lihtsalt lõdvemaks ?

Poltidele peab altpoolt lähenema ja kui põhjakate on all siis vajalik ka see eemaldada.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Okt 2012, 12:13
- Telefon: 51936526
- Auto: VW Passat 1.9 81kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Olgu, üritan lähiajal kuskile kanali peale saada ja vaatan üle, et mis seal toimub. Seniks aga tänud vastamast 

- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Võtan sama teema üles, ehk osatakse soovitada kust ja mida järgmiseks.
Nimelt oli süsteemis korralik vibra varasemalt sees ning nüüd sai lõpuks mõlemad mootoripadjad ära vahetatud – alla said Lemförderi padjad. Nüüd tulem selline, et tühikäigupöördel on tugev vibratsioon sees – nt rool väriseb ikka omajagu. Suurem vibratsioon kaob ~1100 pöörde peal ära ning viimane kõmin kaob ~2000 pealt. Sama ka sõites – alla 2000 pöörde ikka kõmiseb, mida enne padjavahetust ei täheldanud (samas vanad padjad olid omadega ka õhtal). Töökojas vaadati veelkord padjad üle ning öeldi et on paigas. Mootor patjadelt üles tõstes (toetudes käigukasti padjale) vibratsioon kaob ära. Lisaks, mootorit seisma jätmisel kolinat ei ole. Kust otsast või mida edasi tasuks vaadata?
Nimelt oli süsteemis korralik vibra varasemalt sees ning nüüd sai lõpuks mõlemad mootoripadjad ära vahetatud – alla said Lemförderi padjad. Nüüd tulem selline, et tühikäigupöördel on tugev vibratsioon sees – nt rool väriseb ikka omajagu. Suurem vibratsioon kaob ~1100 pöörde peal ära ning viimane kõmin kaob ~2000 pealt. Sama ka sõites – alla 2000 pöörde ikka kõmiseb, mida enne padjavahetust ei täheldanud (samas vanad padjad olid omadega ka õhtal). Töökojas vaadati veelkord padjad üle ning öeldi et on paigas. Mootor patjadelt üles tõstes (toetudes käigukasti padjale) vibratsioon kaob ära. Lisaks, mootorit seisma jätmisel kolinat ei ole. Kust otsast või mida edasi tasuks vaadata?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 13 Aug 2015, 11:08
- Auto: vw passat b5.5 19tdi 96kw
- Asukoht:
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Mul 1.9tdi awx no ka see vibraton kãib ûle mõistuse. Vahetanud uus nukkvõll .uued klapitapid .pihustid vabetatud.uued mootori ja kasti padjad.generaatori rihmaseib no môistus on otsas sai ma survesi mõõdetud enamus silindrites 15bari o.0 kuidagi vähevôitu tundub et klapid ei pea enam.olen mõelnud ka sidurikomplekti vabetada koos hoorattaga aga ei teagi kas sell viga see ka maksab umb. 450 eur vni. Vag comiga mootoris vigasi ei ole.aga ei saa sellest aru pritsitav kûtusekogu nâitab 10-11mg midagi peaks olema 3-6 vahel kui mãli ei peta.unusyasin mainida uus tandempump ka peal
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Kui aus olla siis räägime kahest täiesti erinevast mootorist ja se ei kõlba kohe kuidagi siia teemasse.varjudeemon kirjutas:Mul 1.9tdi awx no ka see vibraton kãib ûle mõistuse. Vahetanud uus nukkvõll .uued klapitapid .pihustid vabetatud.uued mootori ja kasti padjad.generaatori rihmaseib no môistus on otsas sai ma survesi mõõdetud enamus silindrites 15bari o.0 kuidagi vähevôitu tundub et klapid ei pea enam.olen mõelnud ka sidurikomplekti vabetada koos hoorattaga aga ei teagi kas sell viga see ka maksab umb. 450 eur vni. Vag comiga mootoris vigasi ei ole.aga ei saa sellest aru pritsitav kûtusekogu nâitab 10-11mg midagi peaks olema 3-6 vahel kui mãli ei peta.unusyasin mainida uus tandempump ka peal
AWX ja AFN vahe on öö ja päev.
Nendest mootoritest teemasi küll ja veel!
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
mulle väideti forsist et kui ei pane originaal patju mis maksavad ligi 100 tk,siis vibratsioon on kindlamast kindlam tulema! Omalgi oleks vaja vahetada aga pole sellist rahhi välja käia! Igaltpoolt mujalt saaks patju poole odavamalt aga ei julge odavaid panna! Olen kuulnud siit ja sealt et paljud hädas sellega, et rool muutub vibraatoriks!zyllu kirjutas:Võtan sama teema üles, ehk osatakse soovitada kust ja mida järgmiseks.
Nimelt oli süsteemis korralik vibra varasemalt sees ning nüüd sai lõpuks mõlemad mootoripadjad ära vahetatud – alla said Lemförderi padjad. Nüüd tulem selline, et tühikäigupöördel on tugev vibratsioon sees – nt rool väriseb ikka omajagu. Suurem vibratsioon kaob ~1100 pöörde peal ära ning viimane kõmin kaob ~2000 pealt. Sama ka sõites – alla 2000 pöörde ikka kõmiseb, mida enne padjavahetust ei täheldanud (samas vanad padjad olid omadega ka õhtal). Töökojas vaadati veelkord padjad üle ning öeldi et on paigas. Mootor patjadelt üles tõstes (toetudes käigukasti padjale) vibratsioon kaob ära. Lisaks, mootorit seisma jätmisel kolinat ei ole. Kust otsast või mida edasi tasuks vaadata?
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
mootorid võivad ju olla erinevad aga probleem ju sama-miks ei peaks nad siis sama teema all olema?maikl369 kirjutas:Kui aus olla siis räägime kahest täiesti erinevast mootorist ja se ei kõlba kohe kuidagi siia teemasse.varjudeemon kirjutas:Mul 1.9tdi awx no ka see vibraton kãib ûle mõistuse. Vahetanud uus nukkvõll .uued klapitapid .pihustid vabetatud.uued mootori ja kasti padjad.generaatori rihmaseib no môistus on otsas sai ma survesi mõõdetud enamus silindrites 15bari o.0 kuidagi vähevôitu tundub et klapid ei pea enam.olen mõelnud ka sidurikomplekti vabetada koos hoorattaga aga ei teagi kas sell viga see ka maksab umb. 450 eur vni. Vag comiga mootoris vigasi ei ole.aga ei saa sellest aru pritsitav kûtusekogu nâitab 10-11mg midagi peaks olema 3-6 vahel kui mãli ei peta.unusyasin mainida uus tandempump ka peal
AWX ja AFN vahe on öö ja päev.
Nendest mootoritest teemasi küll ja veel!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Ei saa nüüd aru sellest vibratsiooni teemast....kas see on piki mootorite häda? Enda vanakooli boral küljes pmt odava otsa B padjad ja no ei ole mingit vibratsiooni!(Bora/G4 mootor risti)
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Pigem jah vist, sest minu juures on käinud terve hunnik b5.5 96kw-seid, mis kurdavad värina üle. Samas pole näinud ühtegi Borat/G4, kus oleks värina mure. Ka sõbra passatil on tuntav värin sees. Ühel tõstsime kunagi natuke tühikäigu pöördeid, mingi väikse hulga laseb ta seda teha. Natuke väidetavalt paremaks läks sellel autol, aga mitte eriti. Kuskil nii 75 pöörde jagu sai vist tõsta, a la et 800 pealt 875-le.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Küsiks siis juba sellise küsimuse, et kas kellelgi on tühikäigul täiesti värina vaba 1.9 81kw Passatit? Vanemate omal värin väga ei häiri, samas mingil hetkel talvel hakkas aknakaabits uksesahtlis kolisema (annab aimu värina tugevusest). Enda Passatil on värin tugevam ja häirivam.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Okt 2012, 12:13
- Telefon: 51936526
- Auto: VW Passat 1.9 81kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Kahtlane värk jah. Saan aru et auto ka juba pea 20 aastat vana, aga see värin on natuke palju häiriv.
Kas keegi on mingit lahendust ka leidnud ? Nagu aru saan siis teema algataja sai värinast jagu pihusti otste vahetusega ?
Kas keegi on mingit lahendust ka leidnud ? Nagu aru saan siis teema algataja sai värinast jagu pihusti otste vahetusega ?
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Okt 2012, 12:13
- Telefon: 51936526
- Auto: VW Passat 1.9 81kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Arvatavasti pole, aga värinal ja värinal ka piirid. Ma ei hakkaks siia küsimust kirjutama, kuid auto väriseb ülemäära palju. Rool, salongis plastikud jne jne. Sõbral täpselt sama mootoriga passat, ainuke vahe et tal pea 200k km rohkem sõitnud ning on täiesti talutav värin(nagu diiselauto ikka). Sellepärast otsingi lahendusi, kuna on võrdlusmoment olemas.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Seda muidugi, et kui juba plastikud plärisema võtab siis ikkagi vibra liiga suur. Minu küsimus värina vaba Passati kohta oli ka rohkem huvi pärast, kuna väidetavalt Golfil seda pole mitte nüüd ütlemaks, et nii peabki ja harjuge ära.
Minul enda Passatiga tundus aitama ka hammasrihma vahetuse käigus nuka ideaalselt paika panek (enne oli pool hammast mööda), vähemalt nüüd pole tühikäigul maki ümber olev plastik plärisema hakanud.

Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Tuttava 96KW B5.5 värises ka kohapeal ülearu. Küll selline "kiire" värin, aga ikkagi. Värises tükk aega (kuid?) kuni ühel hetkel läks hooratas/selle osad kildudeks. Õnn oli, et midagi muud ei juhtunud. Läks ühemassiline hooratas. LS autol 360K KM kanti ja peaks olema originaal.
Viimati muutis rendoqoz, 06 Okt 2016, 11:52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 13 Aug 2015, 11:08
- Auto: vw passat b5.5 19tdi 96kw
- Asukoht:
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Oskad öelda ka kuidas see ühemassiline oli kas oli mârgatav vahe kahemassilisega? Kui mârgatavat vahet pole siis pistan ka sinna ûhemassilise hinnavahe on tohutu
Viimati muutis varjudeemon, 08 Okt 2016, 07:57, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Vahe on väga märgatav. Ma ei tea, kas see on paigaldaja "süü" või ongi selline. 6 käiguline käigukast sellel.varjudeemon kirjutas:Oskad öelda ka kuidas see ühemassiline oli kas oli mârgatav vahe kahemassilisega? Kui mârgatavat vahet pole siis pistan ka sinna ûhemassilise hinnavahe on tohutu
Käiguvahetusel peab ühe käiguga (3ndast üles) 2500+RPM saavutama. Vastasel juhul on käiguvahetusel järgsel kiirendusel tunda vibratsiooni. Vibratsiooni ei ole, kui järgmis käiguga aeglaselt kiirendada.
Eriti on vibratsiooni tunda näiteks siis, kui 50 pealt 4s käik panna ja gaasi natuke rohkem kui muidu vajutada.
Samas, kui sõita ühe käiguga üle 2500 pöörde on täitsa OK.
Viimati muutis rendoqoz, 08 Okt 2016, 16:14, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Okt 2012, 12:13
- Telefon: 51936526
- Auto: VW Passat 1.9 81kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Nonii. Olen ikka oma värinaga hädas.
Sai vahetatud mootoripadjad ( kallimad hea toodang ), hooratas koos siduri komplektiga ( korv, ketas, survelaager ) , kuid mittekuimidagi ei muutunud. Hooratas oli täiesti korralik, kuid sai ikkagi uus alla pandud. Käisin ka diagnostikas, kus väideti et süüde paigas ( sinise kriipsu juures kollase kasti nurk ), pihustite näidud pidid ka head olema. Pöörded on küll alla 800, kuid kui tõsta gaasiga 850 juurde läheks pigem asi nagu hullemaks. Vahel olen täheldanud et kui külmast mootorit tuuritada, siis hakkaks nagu puterdama, aga see väga harv juhus.
Mõistus täitsa otsas, ehk oskab keegi midagi pakkuda, või oskab mind Tartus mõni teadjam mees silma, kõrva või mõne nipiga harida.
Sai vahetatud mootoripadjad ( kallimad hea toodang ), hooratas koos siduri komplektiga ( korv, ketas, survelaager ) , kuid mittekuimidagi ei muutunud. Hooratas oli täiesti korralik, kuid sai ikkagi uus alla pandud. Käisin ka diagnostikas, kus väideti et süüde paigas ( sinise kriipsu juures kollase kasti nurk ), pihustite näidud pidid ka head olema. Pöörded on küll alla 800, kuid kui tõsta gaasiga 850 juurde läheks pigem asi nagu hullemaks. Vahel olen täheldanud et kui külmast mootorit tuuritada, siis hakkaks nagu puterdama, aga see väga harv juhus.
Mõistus täitsa otsas, ehk oskab keegi midagi pakkuda, või oskab mind Tartus mõni teadjam mees silma, kõrva või mõne nipiga harida.
Viimati muutis --Syncroo, 16 Nov 2016, 22:38, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Nukk ja vänt ka paigas? Käimaripadjad on õiged?
Endal oli ka täitsa vaikne kuniks kõik 4 patja uued Febi Bilsteinid panin. Nüüd väristab tühikäigul korralikult. Sõidu ajal ka ebatasasust tunda. Samas paari päeva jooksul on juba arvestatavalt rahulikumaks läinud. Ju käivad vähe sisse. Kui ei muutu tuleb ükshaaval tagasi vahetama asuda. Alustaksin Käigukasti kõrvalistujapoolsest padjast, see tundus kõige jäigema konstuktsiooniga. Seda eeldusel, et esimene tugipadi kindlalt korras ja mootorile ei toetu.
Vabalt võib pump ka kergelt juba väsimusmärke anda.
Endal oli ka täitsa vaikne kuniks kõik 4 patja uued Febi Bilsteinid panin. Nüüd väristab tühikäigul korralikult. Sõidu ajal ka ebatasasust tunda. Samas paari päeva jooksul on juba arvestatavalt rahulikumaks läinud. Ju käivad vähe sisse. Kui ei muutu tuleb ükshaaval tagasi vahetama asuda. Alustaksin Käigukasti kõrvalistujapoolsest padjast, see tundus kõige jäigema konstuktsiooniga. Seda eeldusel, et esimene tugipadi kindlalt korras ja mootorile ei toetu.
Vabalt võib pump ka kergelt juba väsimusmärke anda.
Viimati muutis ValgeKotkas, 17 Nov 2016, 10:48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Okt 2012, 12:13
- Telefon: 51936526
- Auto: VW Passat 1.9 81kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Samas jah, ma neid käimari patju ei tea, kuna neid ise ei vahetanud, olevat eelmise omaniku poolt vahetatud, kuigi ( ma eitea, kas peaks, või ei peaks ) aga käigukang ei värise. Pigem ongi vibra nagu mootoris ikka, rool ja muu selline väriseb. Nukk on vahetatud ja hüdrotõukurid ka. Eile tehti rihmavahetus koos kõige selle juurdekuuluvaga, ning nähtavasti pandi märgid ka ikka paika. Korralik kopikas juba selle värina likvideerimisele kulutatud :/
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Diiselmootoris vibra?
Ma sõitnud paari Passatiga, ning kuni on originaalpadjad pole tõesti ühtegi häirivat vibra olnud.
Käigukang on ühendatud käigukasti külge ühe keerleva puksi ja pöörleva käigupulgaga, seega suht liikuv ja summutav konstruktsioon.
Käigukast on jäigalt ühendatud mootoriga, mis on läbi selle jäigema puksi põhimõtteliselt ühendatud kerega. Ehk siis vibra läheks kerre. Sul on värin keres ja roolis, mis on jäigalt ühenduses roolilatiga, mis on suhteliselt jäigalt ühenduses kerega
Käigukastipadi on altpoolt kereküljest lahtikruvitav 2x 13 võtmega. Ma prooviks igaks petteks.


Käigukang on ühendatud käigukasti külge ühe keerleva puksi ja pöörleva käigupulgaga, seega suht liikuv ja summutav konstruktsioon.
Käigukast on jäigalt ühendatud mootoriga, mis on läbi selle jäigema puksi põhimõtteliselt ühendatud kerega. Ehk siis vibra läheks kerre. Sul on värin keres ja roolis, mis on jäigalt ühenduses roolilatiga, mis on suhteliselt jäigalt ühenduses kerega

Käigukastipadi on altpoolt kereküljest lahtikruvitav 2x 13 võtmega. Ma prooviks igaks petteks.
Viimati muutis ValgeKotkas, 18 Nov 2016, 10:50, muudetud 2 korda kokku.