Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2011, 15:57
- Telefon: 5134347
- Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kw 1998
- Asukoht: Setu.
Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Tere!
Mure siis järgmine, et kiirendades auto hakkab tõmblema/jõnksutama. Eriti avaldub kõrgema käiguga (4 ja 5) kiirendades madalamatelt kiirustelt ( 60-100 km/h).
Viga tekkis peale plokikaane tihendi vahetust. Et lihtsam asjadest aru saada räägin täpsemalt:
Tihend läks vahetusse kuna kerge surve sees. Tühikäigul oli kõik ok, sõites muutusid lõdvikud väga kõvaks ja jahutusvedeliku ajas ka mingil määral välja, kuid kunagi mitte alla miinimumi. Soojendusradikas oli kuulda mulistamist. Samas auto töötas ja sõitis laitmatult, mingeid vibratsioone ei esinenud ja pihustinäidud jäid -0,5 ja +0,5 vahele.
Plokikaanetihend läks vahetusse. kaas survestatud, lihvitud ja korras. Nukvõll suhteliselt viisakas, vaid esimese silindri nukal näha kerget kulumist kuid ei midagi hullu.
Läks tagasi, tegijate otsus. Vahetusse läksid nuka saaled, hüdrotõukurid, klapisääretihendid, pihustitihendid koos kõigi muude jubinatega ja kõik muud tihendid mis antud töö tegemise juures vajalik vahetada. Kõik jubinad said ostetud parimad, et kui juba siis juba. Peale seda mootoril kiirendades vibra/jõnksutamine sees. Käivitub hästi nii soojalt kui külmalt, pihustinäidud ok. Mootoritegija väitis, et tema süüdet ei muutnud ja pihusteid ei reguleerinud. Süda ei andnud rahu ja tänase seisuga ka piustid reguleeritud ja süüde kontrollitud. Jõnksutamine jäi alles. Pihustinäidud endiselt ok.
On kellelgi ideid või sarnast kogemst, kust või kus asja edasi uurida.
Rait
Mure siis järgmine, et kiirendades auto hakkab tõmblema/jõnksutama. Eriti avaldub kõrgema käiguga (4 ja 5) kiirendades madalamatelt kiirustelt ( 60-100 km/h).
Viga tekkis peale plokikaane tihendi vahetust. Et lihtsam asjadest aru saada räägin täpsemalt:
Tihend läks vahetusse kuna kerge surve sees. Tühikäigul oli kõik ok, sõites muutusid lõdvikud väga kõvaks ja jahutusvedeliku ajas ka mingil määral välja, kuid kunagi mitte alla miinimumi. Soojendusradikas oli kuulda mulistamist. Samas auto töötas ja sõitis laitmatult, mingeid vibratsioone ei esinenud ja pihustinäidud jäid -0,5 ja +0,5 vahele.
Plokikaanetihend läks vahetusse. kaas survestatud, lihvitud ja korras. Nukvõll suhteliselt viisakas, vaid esimese silindri nukal näha kerget kulumist kuid ei midagi hullu.
Läks tagasi, tegijate otsus. Vahetusse läksid nuka saaled, hüdrotõukurid, klapisääretihendid, pihustitihendid koos kõigi muude jubinatega ja kõik muud tihendid mis antud töö tegemise juures vajalik vahetada. Kõik jubinad said ostetud parimad, et kui juba siis juba. Peale seda mootoril kiirendades vibra/jõnksutamine sees. Käivitub hästi nii soojalt kui külmalt, pihustinäidud ok. Mootoritegija väitis, et tema süüdet ei muutnud ja pihusteid ei reguleerinud. Süda ei andnud rahu ja tänase seisuga ka piustid reguleeritud ja süüde kontrollitud. Jõnksutamine jäi alles. Pihustinäidud endiselt ok.
On kellelgi ideid või sarnast kogemst, kust või kus asja edasi uurida.
Rait
-
- Klubiline
- Postitusi: 1738
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Vb loll vastus. Aga naise isal jõnksutas pm sama moodi. Vahetas kütuse filtri ja asi korras.
Viimati muutis murkamarko, 13 Okt 2016, 05:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 686
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
õhufiltri võiks ka ära vahetada. huvitav, kas pihustite näidud on ka jõnksutamise ajal korras.. õhulugeja võib ka jõnksutamist põhjustada
Viimati muutis vwgolf, 13 Okt 2016, 06:04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2011, 15:57
- Telefon: 5134347
- Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kw 1998
- Asukoht: Setu.
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Kõik filtrid vahetatud kohe peale auto ostmist, seega mõned nädalad tagasi. Peale seda auto töötas normaalselt. Siis ei olnud veel 100% kindlust, et plokikaanetihend õhtal.
-
- Huviline
- Postitusi: 686
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
äkki õhulugeja? võiks proovida selle pistik lahti võtta ja kas ka siis jõnksutab?
Viimati muutis vwgolf, 13 Okt 2016, 08:27, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Viga võib olla pihustite kaablipuus, esialgu võib proovida klemme koomale painutada ja kui see ei aita, siis kaablipuu vahetada.
Veakoode selline asi mootoriajusse tihti ei jäta, mõnede väitel kaovad need kohe peale süüte välja keeramist. Igal juhul on paaril autol klemmida painutamine aidanud sarnase jõnksutamise vastu.
Veakoode selline asi mootoriajusse tihti ei jäta, mõnede väitel kaovad need kohe peale süüte välja keeramist. Igal juhul on paaril autol klemmida painutamine aidanud sarnase jõnksutamise vastu.
-
- Huviline
- Postitusi: 686
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
kui viga peaks peituma pihustite kaablipuus, peaks seda olema näha ka diagnostika kaabliga sõidu pealt logi-faili tehes. Et millised on pihustite näidud jõnkustamise ajal.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2011, 15:57
- Telefon: 5134347
- Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kw 1998
- Asukoht: Setu.
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Kas mõni Lõuna-Eesti klubiline saaks sõidu pealt logi-faili tegemisega aidata?vwgolf kirjutas:kui viga peaks peituma pihustite kaablipuus, peaks seda olema näha ka diagnostika kaabliga sõidu pealt logi-faili tehes. Et millised on pihustite näidud jõnkustamise ajal.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2011, 15:57
- Telefon: 5134347
- Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kw 1998
- Asukoht: Setu.
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Sõidu ajal arvutit sappa pole veel õnnestunud saada.
Sai täna sõidus käidud ja õnnestus pikemalt sõita äsja valminud uut ja siledat teed mööda. 1 ja 2 käiguga vibratsiooni ei tunne, alates kolmandast käigust on tunda gaasi lisamisel ja ka ühtlase kiirusega sõites. Vibratsioon kaob kui gaasipedaal vabastada. Mida järsemalt gaasi lisada seda häirivam jõnksutamine on. Peale 2700 rpm just kui jääks vähemaks. Tähikäigul käib nagu kell.
Oskab keegi soovitada inimest või kohta kus osatakse pädevalt diagnostikat teha. Arvutiga pihustinäitude ja süütenurga vaatajaid on igas külas üks.
Sai täna sõidus käidud ja õnnestus pikemalt sõita äsja valminud uut ja siledat teed mööda. 1 ja 2 käiguga vibratsiooni ei tunne, alates kolmandast käigust on tunda gaasi lisamisel ja ka ühtlase kiirusega sõites. Vibratsioon kaob kui gaasipedaal vabastada. Mida järsemalt gaasi lisada seda häirivam jõnksutamine on. Peale 2700 rpm just kui jääks vähemaks. Tähikäigul käib nagu kell.
Oskab keegi soovitada inimest või kohta kus osatakse pädevalt diagnostikat teha. Arvutiga pihustinäitude ja süütenurga vaatajaid on igas külas üks.
-
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Ma ei mäleta, et kas PD mootor üldse näitab neid pihusti väärtusi kõrgematel pööretel, et seal midagi logida sõidu ajal, CR mootorid ei näita igal juhul.
Alustuseks võiks ikka klemme pingutada lihtsalt, pool tundi kulub maksimaalselt. Või siis proovida veakoode lugeda peale jõnksutamist nii, et vahepeal pole seisma jäetud mootorit. Kas ESP on autol muidu ja kas see tuli ei lähe põlema?
Alustuseks võiks ikka klemme pingutada lihtsalt, pool tundi kulub maksimaalselt. Või siis proovida veakoode lugeda peale jõnksutamist nii, et vahepeal pole seisma jäetud mootorit. Kas ESP on autol muidu ja kas see tuli ei lähe põlema?
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
mul vist enam-vähem sama jama! Mul võdistab ja jõnksutab kergelt u 1800-2100 pööret,siis nagu kaob ära! mul veel lisaks käiguvahetusel pöörded langevad longates-nagu silinder oleks tagant ära! Lähiajal läheb kogu sidurimajandus vahetusse kuna sidur vähe rapsib ja tundub et kõrgema käiguga kah libiseb aegajalt! Loodan et hooratta vahetus vähe teeb asja paremaks! moto on 1,9 96kw pd.jaspa kirjutas:Sõidu ajal arvutit sappa pole veel õnnestunud saada.
Sai täna sõidus käidud ja õnnestus pikemalt sõita äsja valminud uut ja siledat teed mööda. 1 ja 2 käiguga vibratsiooni ei tunne, alates kolmandast käigust on tunda gaasi lisamisel ja ka ühtlase kiirusega sõites. Vibratsioon kaob kui gaasipedaal vabastada. Mida järsemalt gaasi lisada seda häirivam jõnksutamine on. Peale 2700 rpm just kui jääks vähemaks. Tähikäigul käib nagu kell.
Oskab keegi soovitada inimest või kohta kus osatakse pädevalt diagnostikat teha. Arvutiga pihustinäitude ja süütenurga vaatajaid on igas külas üks.
Viimati muutis JETTAMEES, 16 Okt 2016, 01:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2011, 15:57
- Telefon: 5134347
- Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kw 1998
- Asukoht: Setu.
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Katsun uuel nädalal ikkagi sõidu ajal arvutiga asja uurida. Seni pole ühtegi veakoodi ega ka tuld põlema läinud. Arvuti järgi kõik justkui ideaalne, peale selle, et normaalselt sõita ei saa.teet82 kirjutas:Ma ei mäleta, et kas PD mootor üldse näitab neid pihusti väärtusi kõrgematel pööretel, et seal midagi logida sõidu ajal, CR mootorid ei näita igal juhul.
Alustuseks võiks ikka klemme pingutada lihtsalt, pool tundi kulub maksimaalselt. Või siis proovida veakoode lugeda peale jõnksutamist nii, et vahepeal pole seisma jäetud mootorit. Kas ESP on autol muidu ja kas see tuli ei lähe põlema?
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2011, 15:57
- Telefon: 5134347
- Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kw 1998
- Asukoht: Setu.
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Eks igasugu mõtteid käib endalgi peast läbi nagu sisemised poolteljeotsad, mootoripadjad, hooratas. Ainult sellest ei saa ma aru kuidas enne töökotta tihendit vahetama sõites mingeid anomaaliaid ei olnud ja peale tihendi vahetust välja sõites asjad saba said anda. Pigem ikkagi kahtlustan, et asjad mida töö käigus näpiti ei ole päris ok.JETTAMEES kirjutas:mul vist enam-vähem sama jama! Mul võdistab ja jõnksutab kergelt u 1800-2100 pööret,siis nagu kaob ära! mul veel lisaks käiguvahetusel pöörded langevad longates-nagu silinder oleks tagant ära! Lähiajal läheb kogu sidurimajandus vahetusse kuna sidur vähe rapsib ja tundub et kõrgema käiguga kah libiseb aegajalt! Loodan et hooratta vahetus vähe teeb asja paremaks! moto on 1,9 96kw pd.jaspa kirjutas:Sõidu ajal arvutit sappa pole veel õnnestunud saada.
Sai täna sõidus käidud ja õnnestus pikemalt sõita äsja valminud uut ja siledat teed mööda. 1 ja 2 käiguga vibratsiooni ei tunne, alates kolmandast käigust on tunda gaasi lisamisel ja ka ühtlase kiirusega sõites. Vibratsioon kaob kui gaasipedaal vabastada. Mida järsemalt gaasi lisada seda häirivam jõnksutamine on. Peale 2700 rpm just kui jääks vähemaks. Tähikäigul käib nagu kell.
Oskab keegi soovitada inimest või kohta kus osatakse pädevalt diagnostikat teha. Arvutiga pihustinäitude ja süütenurga vaatajaid on igas külas üks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Ühel PD mootoril tekitas kerget jõnksutamist väikse "haavaga" turbo lõdvik. Ehk selline umbes 1 cm pikude lõige oli sees. See oli küll automaatkastiga, võimalik et mootoriaju ja kastiaju koostöös mingi kontrollvahemik oli. Algul tegi seda pulli 1800 pealt, hiljem juba ka kuskil 2000-2100 kandis. Saigi siis sõidetud nii, et lappasin pidevalt nn käsitsivalikus käik üles-alla, et sinna vahemikku väga ei vajuks. Sai selle autoga veel pool Saksat läbi sõidetud, Hollandis käidud ja siis koju tuldud. Ootas juba ees mõte käigukasti vahetusest, aga õnneks lahenes nii 50 eurose investeeringuga. See auto küll läks teatud juhtudel ka nn safe mode, ehk lükkas turbot ka tagant. Seda viga siin pole täheldatud vist.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2011, 15:57
- Telefon: 5134347
- Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kw 1998
- Asukoht: Setu.
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Sellist asja pole juhtunud jah. Ilma selle jõnksutamiseta võiks autole hindeks anda 5+
Aga nagu vana naligi ütleb: Muidu hää auto ainult käima ei lähe ja sõita ei saa
Aga nagu vana naligi ütleb: Muidu hää auto ainult käima ei lähe ja sõita ei saa

-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2011, 15:57
- Telefon: 5134347
- Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kw 1998
- Asukoht: Setu.
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Esmaspäeval sai lõpuks klubilise R36 poolt arvuti sappa pistetud. Sõidu ajal arvuti järgi kõik näidud korras, samuti ei ühtegi viga. Konkreetset lahendust ei oskagi pakkuda.
Tuleb mootoripadjad, kinnitused väga kriitilise pilguga üle vaadata.
Tuleb mootoripadjad, kinnitused väga kriitilise pilguga üle vaadata.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2011, 15:57
- Telefon: 5134347
- Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kw 1998
- Asukoht: Setu.
Re: Passat 1,9 TDI 96 kw kiirendades jõnksutab.
Veel mitmed arvutiga asja uurijad viga ei leidnud. Lõpuks leidsin inimese kes asjaga süvitsi viitsis minna. Tandempumba vahetus lahendas mure.