1.9td AAZ kõrgsurvepumba pritsenurk

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
karel565
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 25 Mai 2011, 21:52
Auto: Golf II
Asukoht: Jõhvi

1.9td AAZ kõrgsurvepumba pritsenurk

Lugemata postitus Postitas karel565 »

Tere!

Mis oleks kõige optimaalsem 1.9td (AAZ) mootoril kõrgsurvepumba pritsenurk? Tehase andmetel peaks ta jääma .80(+/-2) juurde, aga lugedes erinevaid teemasid, on olnud juttu et parem on hoopis .95-1mm vahel. Kas kellegil on kogemusi sellega?

Parimat,

Karel


Edit: 1mm mõte tuli siit lugedes : http://vwdiesel.net/forum/index.php/topic,5697.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis karel565, 16 Okt 2016, 13:27, muudetud 1 kord kokku.

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: 1.9td AAZ kõrgsurvepumba pritsenurk

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

0,95-1 oleks vähe parem kuna sutsu varasem! Neid juhuseid olnud 2,5 tdi motodega ,kus data järgi kellaga pritsenurk paikka pandud ja sooja mootoriga ei käivitu hästi! Oleme pannud tsipa varasemaks ja ja mootor ehmatab käima! Samas madalsurve diislil see ei ole nii oluline,seal pigem muud näitajad! Võid ju natuke varasemaks panna aga seal mõngib tähtsat rolli nuka asend mis võiks 1 mm varasem olla ! TD ja tavalise diisli vahe on see et tavadiislil on pritsenurk vähe varasem kui turbokal! Sellepärast töötab turbodiisel vähe pehmemalt-ei lagise nii palju! TD on tähtsad pumba siserõhud -et muudaks pritsenurkka korralikult,muidu jääb pööretega hiliseks! Ja pihustirõhud ja pihustite üldine korrasolek! Aga see on juba spetsiifiline jutt! Kui tehnika korras siis pane pritsenurk tehase andmete järgi paikka ja nukk 1mm varasemaks ja töötab ideaalselt!
Viimati muutis JETTAMEES, 16 Okt 2016, 14:23, muudetud 1 kord kokku.

karel565
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 25 Mai 2011, 21:52
Auto: Golf II
Asukoht: Jõhvi

Re: 1.9td AAZ kõrgsurvepumba pritsenurk

Lugemata postitus Postitas karel565 »

Silmas pidades jõudluse kasvu, ökonoomsust ja paremat käivitumist, vist peaks ikka proovima ära mis see .95 juures teeb. Pidavat selle AAZ mootori natuke sujuvamaks tegema. Aga kuna endal puuduvad vastavad vahendid( kell jne) siis peab laskma kuskil paika panna, mis tähendab aga seda et ei saa väga ise katsetada, milline variant kõige paremini sobiks. Aga loodan .95 juures parimat! Tänud vastamast!

Vasta

Mine “Diislid”