Palju see 5s klapp peale kuluosade juurde annab? . aga kui detailid on laialt käibel ja hinnad mõistlikud ning ehitamine põnev, siis võib sobiva eelarve sisse mahutada just täpselt meelepärase. Mulle lihtsalt otsepritse dünaamika väga meeldib. Aga kui endale ehitada siis kindaslti see versioon kus on lisa kaud pihustid, et carbon buildupi ei tekiks.
R384n3 kirjutas:Keegi siit 2.0 20v moto ka valmis teinud on? Omal plaan võtta audi ABK tallblock, sinna sisse ACK 2.8 142kw kolvid(bore dia mõlemal 82.5mm, pin mõlemal 21mm, ack kolb abk omast 0.74mm madalam(compression height) ning ack kolvil klapipesad ka juba sees. Kaane võtaks adr/aeb oma, millel siis 3 õli tagasivoolu pimedaks teeks. On keegi sellist combot proovinud ka?
Topelt metall kaanetihend ilmselt kõige lihtsam lahendus. Muidu agg peaks 21mm sõrmega olema.
Veel infoks juurde, 220mm kõrgusega plokkidesse peaks ilusti sobima uue tsi 2.0 kepsud, sõrm on 21mm, pikkus tundub 144mm olevat. Õigetest kohtadest on jämedad, kellegile ehk head mõnda säästu turbo projekti panna. Üks komplekt üle kui huvi on.
nismo kirjutas:Kust metall tihendit tellida saaks?
Kui alla sul vaja surveaste saada?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..