Vw golf5ukse reguleeeimine?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Jarl
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 19 Okt 2015, 19:46
Telefon: 53041275
Auto: Vw golf5
Asukoht:

Vw golf5ukse reguleeeimine?

Lugemata postitus Postitas Jarl »

Tere oleks vaja abi juhi ukse reguleerimisega?

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Vw golf5ukse reguleeeimine?

Lugemata postitus Postitas K.Siim »

Tere tere. Ja kuhu poole nimelt?

Kere küljest hinged lahti lastes saad liigutada üles ja alla ning ette ja taha. Peaks saama 13 lehega lahti.
Ukse küljest hinged lahti keerates liigutad sisse ja välja ning ka üles ja alla.
ALUMISE hinge ukseküljest lahtikeeramisel on seal kaks polti mis kinnituvad ukse külge. Alumise eemaldamisel saad ukse maha tõsta, ülemist polti lahti keerama ei pea(lihtsalt mainin kui on vajadust.)
Samuti saad reguleerida ka ukse luku vastusest sisse ja välja ning hästi natukene ka üles alla(niikaua kuni pooma ei hakka ust).

Tüüpviga mis olen tähele pannud on neil et uks vajub ära ja hakkab vastu karpi käima. Sellele aitab ülemise hinge kereküljest lahti laskmine ning ukse ülemise poole ettepoole viimine paari mm võrra. Ehk siis keera hing lahti hästi natukene, võta puuklots ja normaalses suuruses haamer. Aseta puuklots vastu hinge ja anna löök. Liigub ettepoole ja keera vähemalt 1 polt kinni ning proovi ukse asendit.

Kui ütleksid kuhupoole või mis kus vastu käib oleks parem rääkida. Kui tartus siis võin aidata mingi päev peale tööd.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5655
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Vw golf5ukse reguleeeimine?

Lugemata postitus Postitas jussike »

Saladuskatte all võin öelda et kõnealuse mudeli ülemiste hingede tiftid on nn eksentrik poldid. Saab pealt regullida 13 lehega, alt fikseerida M8 sakaraga (12kant torx/tähik....)
Paljud ära vajumised on põhjustatud tifti alumise poldi lahti tulemisega mille tagajärjel reguleerib eksentrik tift ennast koos uksega taha poole.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Kere & Sisu”