Tervist klubilised aidake hädast välja.
Probleem selles,et Vw Transporter T4 97.a ei puhu esiklaasile piisavalt sooja vaid puhub natukene.Olen uurinud neid klappe ja trosside liikumist armatuuri all ja paistis kõik toimivat.
Sellises asendis pliidi nupp on siis puhub natuke sooja esiklaasile.
Vaata kas trossi kõri selle parempoolse näkku-makku nupu tagant kinnitusest lahti pole. Seal neid trosse muidu rohkem, vaata kõik üle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Aga millises asendis nupp peab olema,et esiklaasile puhuks ja kui kõvasti puhub kas umbes sama kõvasti nagu näkku puhub?
Täna uurisin seal neid trosside liikumisi ja kõik liikusid.
Parempoolsel nupul keera nupp päripäeva põhja e. sellele esiklaasi kujutisega märgi peale.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Mul selle esiklaasi märgi peal ei puhu esiklaasile mingit õhku vaid puhub näkku.
Esiklaasile puhub mul sellises asendis nagu 1- se posti pildi peal on.
Kas võib moni tross valesti ühendatud olla?
segu kirjutas:Mul selle esiklaasi märgi peal ei puhu esiklaasile mingit õhku vaid puhub näkku.
Esiklaasile puhub mul sellises asendis nagu 1- se posti pildi peal on.
Kas võib moni tross valesti ühendatud olla?
Võta see nuppude paneel maha ja vaata mis seal taga toimub - kuna selle hoovad on miskisest x-silumiinist siis võivad kergesti puruneda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Julgen suure tõenäosusega arvata, et sul sama kepp ja käpikud nagu mul. See alumine ketas tsentrist murdund ja ei keeragi enda asendisse. Võta lahti ja proovi keerata nupust, kui see alumine ketas mis ka nö horisontaalis, liigub klaasile suunates imelikult, siis asi kindel see keskmine kinnitus puruks!
segu kirjutas:Uurisin täna seda ketast ja see liigub ilusti.
Kas keegi oleks nõus enda bussi pealt näitama seda nupu süsteemi kuidas see asi toimib?
https://m.youtube.com/watch?v=PuZ6HVI4R64[/video]
Siin videos ka ei lähe see lõpuni!
Selle alumise hoova jõuõlg on nii suur et vertikaalne ketas keeratakse üle horisontaalsest kettast. Aga nupul paneelis on liikumise koht fikseeritud. Ühesõnaga vaata kas sul käib samamoodi nagu videos või käib kõikides positsoonides ( horisontaalse ketta välimise soone lõppu peab minema see pealmine hoob, kui klaasile puhub) Kontrolli see järgi, väliselt tundubki kõik korras.
Viimati muutis tito, 15 Dets 2016, 21:50, muudetud 1 kord kokku.
Peab olema siiski probleem klappide sulgemise kergusest. Vana poroloon,mis nende klappide metall osade küljes on , on alla kukkunud luugi serva vahele. Luuk ei sulgu täielikult,kuid pliidinupp tahaks lõpuni minna. Sealt tulebki see lülitite ,, üleväänamise ,, moment. Lüliti pole süüdi kui teda vägistati. Pakun varjanti.