Leidsin veel et on AFN või ...wtf

Ja kus see kood kirjas on ?
Kumb parem on ? Põhjused ? Erinevad pumbad ajud ?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Võtme sees on immo kivi, Passatite ja Golfide puhul asub immo kellaploki sees ehk kellaplokki vahetades on vaja uuesti võtmed selgeks õpetada. Kellaplokist läheb signaal edasi ajusse.ryan kirjutas:Jutt jäb ikka sinna 81 kw juurde , nimelt siis tahaks teha mootori vahetust ja 1999 aasta mootori asemele läheks 2004 aasta oma .
Vahetusse läheks terve kompott koos pumba , pihustite ja turboga .
Paneks kellade ploki ja aju ka teise auto oma , siis saab kindlalt käima asja ?
Või mis keiss selle võtmega on , mingist kivist olen ka kuulnud , süvenenud pole aga nüüd oleks vaja . On vaja teada , mida sellelt autolt võtta vaja on , et kõik toimiks bolt-on .
Minu jutu jällegi läbi oleksid lugenud, siis ma väidan vastupidist. 1.4TDI-d, üks 51kw ja teine 55kw PD-d asi jällegi ei toiminud normaalselt. 55kw PD on muideks 85kw-ga samade pihustitega, lihtsalt ühel 3 silindri jagu neidrako kirjutas:Pikka jutu lõpuni läbi lugemata julgen väita, et PD mootorit vahetades ei pea aju vahetama. Just sai tehtud swap 85kw asemele läks 96kw koos pihustitega. Kõik muu mootori ümber jäi 85kw oma. Kõik toimib ilusasti ja probleeme pole.