K: 74kw PD kohta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: 74kw PD kohta
Küsimus järgmine oman mõlemat mootorit nii 74kw kui ka 96kw. Mure selles et 74kw käib sooja mootoriga 1.1-1.2 l/h aga 96kw kui arvutiga süütepaika sain 0.5-0.7 l/h. Kas see on omane et 74kw mootoril l/h nii kõrge on ?
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 686
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: K: 74kw PD kohta
Kas hooldused on tehtud, eriti õhufiltrid vahetatud, kas pihustinäidud korras, kas sooja mootoriga termostaat hoiab ikka 90 kraadi, ega nukad kulunud pole jne jne
Siit foorumist leiab igusuguseid põhjuseid, miks pumppihustitega diislitel kütusekulu kõrgeks läheb.
Siit foorumist leiab igusuguseid põhjuseid, miks pumppihustitega diislitel kütusekulu kõrgeks läheb.
Re: K: 74kw PD kohta
Hammasrihm mul vahetatud hiljuti ja süütenurk paigas. Termostaat sai ka vahetatud koos hammasrihmaga. Temp. Andur samuti . Aga mootori temp langeb kui masin koha peal käib. Nukkasi pole kontrollind aga kui saan kaitseväest linnaloale siis vaatan nukad üle või lasen vaadata. Pihustinäidud korras aga injection quantity kõrge. 11mg/str vms. Peaks olema 3-9mg. Aga ei tea millest see oleneb.
Re: K: 74kw PD kohta
96kw peab kohapeal tiksuma ilma et midagi järgi oleks oli mul 0.5-0.6l/h. Süütenurka sätisin siis sain.pure23 kirjutas:Mul 96kw sama probleem ! Üleüldse küttekulu veidi kõrge. Keegi oskab aidata ?
Re: K: 74kw PD kohta
1.2l/h pealt sain 0.8l/h ja nagu ikka süütenurk.loolo11 kirjutas:Küsimus järgmine oman mõlemat mootorit nii 74kw kui ka 96kw. Mure selles et 74kw käib sooja mootoriga 1.1-1.2 l/h aga 96kw kui arvutiga süütepaika sain 0.5-0.7 l/h. Kas see on omane et 74kw mootoril l/h nii kõrge on ?
-
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: K: 74kw PD kohta
Esiteks on see arvestuslik kulu, jumal teab mille põhjal, reaalse kuluga ei pruugi seost olla.
Ja kuskil ametlikus juhendis pole kirjas, et seal midagi timmima peab, nii nagi rakistega jääb peale rihmavahetust on õige.
Kes on indikaatorkellaga pihusteid reguleerinud, see teab, et osuti püsib ikka väga pikalt ühe koha peal seal, paar kraadi ühele või teisele poole nukkvõlli timmimist pihusti töös küll midagi ei muuda. Ja üleüldse on auto sõitmiseks, mitte koha peal tiksumiseks.
Lihtsalt tüütu on, kui vingutakse iga kord peale rihmavahetust, et enne oli nii ja nüüd on nii..
Ja kuskil ametlikus juhendis pole kirjas, et seal midagi timmima peab, nii nagi rakistega jääb peale rihmavahetust on õige.
Kes on indikaatorkellaga pihusteid reguleerinud, see teab, et osuti püsib ikka väga pikalt ühe koha peal seal, paar kraadi ühele või teisele poole nukkvõlli timmimist pihusti töös küll midagi ei muuda. Ja üleüldse on auto sõitmiseks, mitte koha peal tiksumiseks.
Lihtsalt tüütu on, kui vingutakse iga kord peale rihmavahetust, et enne oli nii ja nüüd on nii..
