Roolivõimu õli ja tööpõhimõte
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Roolivõimu õli ja tööpõhimõte
Ahoi kaaskannatajad!
Minul nimelt selline mure millega ma olen veidi jännis. Üks roolivõim on hommikuti ( mida külmem hommik ) või peale pikemat seismist raske. Natuke aega auto kohapeal käib või keerata rool korra põhja ( vahet pole kummale poole ) muutub kergeks. Millest selline jama võib tulla?
Õli on värskelt 1-2 kuud tagasi vahetatud koos RV pumbaga. Sisse läks roheline mineraal õli nagu VAG ette näeb ( kui mu mälu nüüd ei eksi ). Aga see selleks töö teeb ära ka mistahes teine õli pidi väidetavalt vaid tihendite kallale minema. Sooja ilmaga seda probleemi pole. Sooja all pean silmas +10 ja ülesse.
Olen kuulnud varem ka sama muret aga lahendust ei tea, kuna see konkreetne auto müüdi enne maha.
Samas bussil mul oli selline mure, et vahepeal nagu oli võim järel ja siis teine hetk kanguta end kollaseks. Seal ka vahetatud pump ja õli.
Või on seal kuskil mingi ilgelt salakaval klapp või sellelaadne asi mis võib ajusid nöökida sellisel kombel. Tean, et RV pumba küljes peaks olema mingi reduktsiooni klapp või midagi sellist. samas kui pump on vahetatud ja see pumba küljes siis ei saa vist viga selles olla.
Minul nimelt selline mure millega ma olen veidi jännis. Üks roolivõim on hommikuti ( mida külmem hommik ) või peale pikemat seismist raske. Natuke aega auto kohapeal käib või keerata rool korra põhja ( vahet pole kummale poole ) muutub kergeks. Millest selline jama võib tulla?
Õli on värskelt 1-2 kuud tagasi vahetatud koos RV pumbaga. Sisse läks roheline mineraal õli nagu VAG ette näeb ( kui mu mälu nüüd ei eksi ). Aga see selleks töö teeb ära ka mistahes teine õli pidi väidetavalt vaid tihendite kallale minema. Sooja ilmaga seda probleemi pole. Sooja all pean silmas +10 ja ülesse.
Olen kuulnud varem ka sama muret aga lahendust ei tea, kuna see konkreetne auto müüdi enne maha.
Samas bussil mul oli selline mure, et vahepeal nagu oli võim järel ja siis teine hetk kanguta end kollaseks. Seal ka vahetatud pump ja õli.
Või on seal kuskil mingi ilgelt salakaval klapp või sellelaadne asi mis võib ajusid nöökida sellisel kombel. Tean, et RV pumba küljes peaks olema mingi reduktsiooni klapp või midagi sellist. samas kui pump on vahetatud ja see pumba küljes siis ei saa vist viga selles olla.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Roolivõimu õli ja tööpõhimõte
Jutt käib Passatist?
Passatil on roolivõimu vooliku küljes klapp. See võib jebida.
Passatil on roolivõimu vooliku küljes klapp. See võib jebida.
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Roolivõimu õli ja tööpõhimõte
Jutt on MK4 golf/bora aga kuidas ja miks see klapp just jebib külma õliga?
T4 on samasugune klapp kuskil?
T4 on samasugune klapp kuskil?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 2877
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Roolivõimu õli ja tööpõhimõte
Rooli võimendis on reduktsioon klapp. Miitte kuskil karu voolikus. Viga on mujal.Mis klappi te otsite?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Roolivõimu õli ja tööpõhimõte
Misasi on roolivõimendi? Antud teemas saab rääkida kas pumbast või latist. Kui tsiteerida klassikuid - oleme tehnilistes teemades terminites täpsed.t6nis3 kirjutas:Rooli võimendis on reduktsioon klapp. Miitte kuskil karu voolikus. Viga on mujal.Mis klappi te otsite?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Roolivõimu õli ja tööpõhimõte
Oskab keegi rääkida mis värk nende vanemate t4 roolivõimudega on? 99 aasta multivanil keera rooli kasvõi ühe näpuga peaaegu.. samas 93 aasta transporteril keera vahepeal rooli 2 käega ja vahepeal saab normaalselt hakkama
parkida on si.... vahest lihtsalt. pump või latt... hr rako äkki oskab rääkida? vist vahetasid kunagi omal ühe lati välja? mis karul kõhus oli?

VäikeWürst - VW
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Roolivõimu õli ja tööpõhimõte
Ma võitlen siiani selle probleemiga. Hetkel on kolmas latt küljes mis jookseb. Võtsin pumbal rihma maha ja sõitsin mingid väikesed otsad ilma võimendita.dub1 kirjutas:Oskab keegi rääkida mis värk nende vanemate t4 roolivõimudega on? 99 aasta multivanil keera rooli kasvõi ühe näpuga peaaegu.. samas 93 aasta transporteril keera vahepeal rooli 2 käega ja vahepeal saab normaalselt hakkamaparkida on si.... vahest lihtsalt. pump või latt... hr rako äkki oskab rääkida? vist vahetasid kunagi omal ühe lati välja? mis karul kõhus oli?
Aga see algne mure on ikka kummaline. Kuidas on nii, et külma mootoriga/õliga on rool raske kui natuke kohapeal käin või rool paarkoda mõlemale poole lõppu keerata on asi korras.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Roolivõimu õli ja tööpõhimõte
Mul latt ei jookse, aga ma nii huvist homme proovin pumpa vahetada.
VäikeWürst - VW
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Roolivõimu õli ja tööpõhimõte
Mul oli enne mind tutikas pump peale pandud ja see asja ei muutnud. Sa võid proovida. Anna teada ehk oli mingi kala kohe pumbas.dub1 kirjutas:Mul latt ei jookse, aga ma nii huvist homme proovin pumpa vahetada.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Roolivõimu õli ja tööpõhimõte
Ei see pumba vahetus ei toimi jah. Äkki siis taastatud latt vaadata kusagilt tulevikus
VäikeWürst - VW