Passat 2.0 103 kw turbo
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat 2.0 103 kw turbo
Tere!mure selline et volkswagen passatil 2.0 103 kw andis turbo otsad.nimodi et õli läks submutisse ja jube ving ja toss oli tagant väljas.võtsin turbo maha ja lammutasin selle laiali ja võll oli pooleks!miks ja mismoodi see veel pooleks sai minna?ja kas see ongi normaalne et need võllid nvisi pooleks lähevad?v on viga hoopis õlituses mis saab alguse sealt alt sellest 6 kant võtmest?samas mingit õlituld küll põlema ei hakanud ainult mootori tuli ja siis see eelsüüte küünla spiraal..aga sain kohe aru et turbo kuna karteris õli näitas ka ainult varda otsas üks täpp!oskab keegi öelda mis võis selle põhjustada et see võll nimodi pooleks läks?või ongi see normaalne et nii juhtyb aeg ajalt?
Viimati muutis J.Aru, 11 Veebr 2017, 11:30, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendus
Põhjus: Pealkirja kohendus
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: passat 2.0 103 kw turbo
Alla 2000 pöörde see auto ei näitagi nn. õlituld.
Kui läbitud rohkem 200 000 km tuleks taastada Sinu nn "6 kant võti".See tähendab ava taastamist võllis ,mitte ainult "võtit".
Kui läbitud rohkem 200 000 km tuleks taastada Sinu nn "6 kant võti".See tähendab ava taastamist võllis ,mitte ainult "võtit".
Re: passat 2.0 103 kw turbo
No mul on 400.000 sõitnud.ilmselt pean jah siis selle karteri põhja ka alt ära kruvima.aga kui se ava seal kulunud on kas sellest saab ilusti aru seal samas all?ja selle pöörete kohapealt ennem seda kui turbo otsad andis ja see õli väljalaskesse sattus.siis kiirendamisel kindlasti ulatusid pöörded üle 2000 pöörde ja ei tulnud küll mingit kirja ette ega ka mingit tuld.samas jah mõistlik on vist see ava ja see võti seal all üle vaadata.palju selle taastamine ca maksaks üldse ja kas selleks tuleks terve auto viia kuskile v saab sealt kuidsgi selle monstrumi küljest ära kruvida?kus sees see ava on?v mismoodi
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 06 Jaan 2017, 18:55
- Telefon: 53421681
- Auto: Vw Passat Variant 2,0tdi 103kw 2006
- Asukoht:
Re: passat 2.0 103 kw turbo
Mu autol ka jube ving ja toss on tagant väljas tühikäigul,kuid turbo veel töötab. Kus oleks kõige odavam turbot remontida? See ving ja sinise suitsu toss tüütab ära juba.Õli raibe ka on hakkanud sööma 

- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: passat 2.0 103 kw turbo
Väga tihti need võllid pooleks lähevadki. Kui korpus terve siis kannatab sinna sisse tellida uue sisu alaa 150€.
Õlupump on sellise läbisõidu juures juba kindlasti vahetatud või vähemalt võll. Aga see tasub alati üle vaadata eniveis kui ta sul juba laiali on.
Õlupump on sellise läbisõidu juures juba kindlasti vahetatud või vähemalt võll. Aga see tasub alati üle vaadata eniveis kui ta sul juba laiali on.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 06 Jaan 2017, 18:55
- Telefon: 53421681
- Auto: Vw Passat Variant 2,0tdi 103kw 2006
- Asukoht:
Re: passat 2.0 103 kw turbo
Kui autol teostada turbo remont...Kas siis koheselt kaob ka tossamine(sinine suits) või peab mingi kilomeetrasi läbi sõitma enne kui suits kaob täielikult?? Hetkel 2000kilomeetrit läbitud ja kallasin 1L õli mootorile juurde juba.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: passat 2.0 103 kw turbo
Eiole küll sellist tossamist ette tulnud.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 06 Jaan 2017, 18:55
- Telefon: 53421681
- Auto: Vw Passat Variant 2,0tdi 103kw 2006
- Asukoht:
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: passat 2.0 103 kw turbo
Kui turbo lekib kõvasti, siis loomulikult osa õli ladestub sumpsi ja see tossab veel tükk aega, aga 1L õli 2000km peale korras turboga ei ole ok. Pigem on sul see remonditud turbo ikka tuksis.Passatimees666 kirjutas:Kui autol teostada turbo remont...Kas siis koheselt kaob ka tossamine(sinine suits) või peab mingi kilomeetrasi läbi sõitma enne kui suits kaob täielikult?? Hetkel 2000kilomeetrit läbitud ja kallasin 1L õli mootorile juurde juba.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 06 Jaan 2017, 18:55
- Telefon: 53421681
- Auto: Vw Passat Variant 2,0tdi 103kw 2006
- Asukoht:
Re: passat 2.0 103 kw turbo
Kas tuksis turboga turborõhk ära ei kao?. Turborõhku mõõdeti arvutiga ükspäev ja oli jumala normaalne remonditöökoja töömehe meelest. Rõhk ulatus kohati 2,7 barini.Tundub,et olen vist autoostuga ämbrisse astunud,kuna müügihetkel ei tossanud ja läks käima nagu tuttuus auto.Hetkel suurte külmadega läheb jeeli jeeli käima ja puterdates nagu tõmbaks end kütusest täis. Eelsüüte küünlad kontrollis autoelektrik üle ja asi ok. Kuid ütles,et asi võib olla pihustites. Samas mootor töötab ühtlaselt...Kus muidu peale Tallinna esindusse saab pumppihusteid kontrollida???
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat 2.0 103 kw turbo
2.7 ta nüüd vaevalt oli, 1.7 ikka. 1.0 tuleb maha lahutada. Aga noh turbol võivad lõtkud olla, aga ei pruugi ju veel korpuses käia, aga õli võtta. või noh kuskile see õli peab ju minema kui ütled et tossab.
Pihusti näite saab samamoodi arvutiga vaadata, imelik et seda sul tookord ei tehtud siis. Kui kehvalt käivitub, võib olla probleemiks pihustitihendid, mis tahavad vahetust.
Pihusti näite saab samamoodi arvutiga vaadata, imelik et seda sul tookord ei tehtud siis. Kui kehvalt käivitub, võib olla probleemiks pihustitihendid, mis tahavad vahetust.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335