Lisan ka siis teie lemmikust ühe teema.
Olen uus ja õnnelik 2.0 tdi omanik, jee ?
VW Passat
2.0 tdi 103kw BKP
4motion,manuaal 2007
Probleem seisneb siis selles, et autot ostes käis mootor ng antsuviiul ( jube hästi )
Aga kuna tean, et on probeem neil õlipumba kuuskant võlliga,lidusin siis esindusse seda vahetama.
Kergitasin kukrut 200 euri võrra, jupp maksis 9 euri


Ja siis hakkas pihta, mootor hakkas podisema ja töötas raskelt.
Sai nyyd siis ära remonditud ( mootorile kapp remont ) sai ka parandatud see pump, et enam ei tekiks seda kulumist ja õlisurve suremist.
Mootor uuesti kokku. Jälle käib nagu antsuviiul, kestis see rõõm siis 80 km.
Mootor läheb jälle raskelt pöördesse ja podiseb õrnalt.
Kas tõesti läks tasakaalustus võll peale 80km paigast ära ?
Või võib seda podinat tekitada veel miski. Mõni andur ?
Paljud kõrvalseisjad ütlevad, et mootor nii käibki ja auto ng uus. Mainime siis siinkohal ära, et kõrvalseisjad on need kes tegid.
Samas on ka mõni sõltumatu vend õelnud, et see mootor töötabki nii.
Küsiks selle pika jutu peale.
Mis asi tekitab podinat ja raskust pöörete tõstmisel.
Kas tasakaalustus võll saab lambist paigast ära minna ?
Või mõtlen üle ja auto töötab ennast esimesed 600-1000 km sisse ?
Miks ta siis oli 80 km üliergas, reageeris üli kiiresti ?
Ja ei ei käinud kohe kupatamas
Lisan siis veel ka, et hommikul käivitub ikka raskelt, tahab käiamist ( 2-3 käivitus ) 2 korda on otsinud kohta tühikäigul kus ta töötama peaks.
loe: Pöörded kõiguvad 800-1100 lõpuks jääb pidama 900 peal ( ei pruugi olla külmkäivitus ) teeb päevas või ülepäeviti ( üldiselt poolematsu pill )
Samas veakoodid null.
On kellegil mõni idee ?