Vaja läheb:
Torx 20 kruvikeeraja
Akudrelli
Puuri, näiteks 5mm
Freesi otsa drellile
Väike lapik kruvikeeraja
Väike narre
Pikendus narrele vähemalt 50mm
Pikk 10mm padrun narre otsa
Nii, alustame. Istud mugavalt taha istmele, avaneb taoline vaatepilt keskonsooli suunal:

Eemaldad alumise katte: avaneb järgmine pilt:

Nüüd eemaldad need kaks torx kruvi. Ja kummagil küljel on plastiknaga, õrnalt lapik kruvikeeraja nagadele vahele ja tõmbad selle sahtli välja. Avaneb järgnev vaade:

Siin on näha vw feil. Nüüd tuleb mängu akudrell ja puur. Puurid alla kaldpinna keskele mõned augud, siis freesiga teed omale paraja ava sinna. Ja voilaa, avaneb ligipääs reguleerimismutrile.

Nüüd komplekteeri väike narre, pikendus ja pikk 10mm padrun ja asud seda mutrit keerama. Pärikella pingutab, vastukella lõdvestab. Pingutad ära ja paned tagasi kokku vastupidises järjekorras, kuidas eemaldasid.
Ongi kõik, võid nautida oma head ja konkreetset käsipidurihooba!