Otsingusse "sawtooth tyre wear" vms ja halamist ning arutelu sel teemal erinevate VAG masinate osas sadade lehekülgede kaupa.
Näiteks http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/show ... ar-Tyres!! jne
Paar netist leitud hästi illustreerivat fotot:


Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
copilot kirjutas:Ma olen juba ammu tähele pannud, et paljudel isegi uutel masinatel on tagumised rattad nn sisse poole lääpas ehk siis tagumiste rataste kalle on silmnähtav ja seda ka ilma mingisuguse raskuseta autos. Kohati tundub, et lausa liiga palju....ei tea kas see on normaalne, aga eks see mängib kah kindlasti rolli, eriti kui lisada veel korralikult raskust a la auto rahvast täis jne siis peaks kalle veelgi suuremaks muutuma ja sisemist serva rohkem sööma.
jussike kirjutas:Koos selle kaldega on ka kokkujooks tagasillal väheke "veider", nende koostööl paraneb aga auto juhitavus, eriti just kurvilistel teedel.
Mis saehambasse puutub, kipub see olenema rehvi tootjast, mustrist ja segust. Eriti hambuliseks meeldib michelini toodetel kuluda, isegi mustri klotsid kuluvad üle ühe madalamaks, hammastest rääkimata.
Pehmem võiks loogiliselt isegi kiiremini suvel treppi kuluda, lihtsalt löda materjali tulemina ei kostu läbu tuppamiilits kirjutas:.....kõrgem, kitsam, pehmem peaks vähem treppi tõmbuma. Ise mõtlen kas 215/50 v 225/50 r17 panna, aga pole kindel. Vastunei tohiks kuskil käia see.
Kuna siit sealt ikka ja jälle kuulda selle treppi kulumise kohta juttu, et amordid läbi, siis spetsjom käisin tüv stendis ka. Kôik ok ja selle jutu saab ahju visataTanelP kirjutas:Rataste kalle on negatiivne kuna kurvi sisenedes peab välimine ratas teekattega hea kontakti säilitama. Muidu tekib alajuhitavus.
Kui rehvid kuluvad treppi, on amordid pehmed juba ja tuleb ära vahetada amordid, vahet pole kas kere õõtsub või mitte. Kui kere juba õõtsuma jääb on amordid täitsa kutud
Veel kuluvad rehvid treppi neil, kel pidevalt auto rahvast/raskust täis või kes käru tihti veavad.
Ning sügava klotsiga talvekad kuluvad eriti treppi veel.
Ega üv ka ainult lolllid ja selle üv nõudmine ka vaid kellegile maksmise pärast.tlauri kirjutas:See stend on BS. Viska need paberid hoopis ahju ja hakka amorte vahetama.Ei ole olemas mitte mingit adekvaatset inspektsiooni metoodikat amordi testimiseks ilma amordi vabastuseta.
See on ka põhjus, miks TÜV-is ei hinnata amorditesti tulemust mitte kuskil Euroopas. See test on tõsine (enese)pettus, mis on tänaseks juba mingi 15 aastat pika habemega teema.
Endal samuti kogemus hambuliseks kulunud rehvidega, tegu oli küll lääbakile vajunud taguratastega sidruniga aga point sama. Seal kulusid talverehvid samamoodi hambuliseks. Arvatavasti tekkis rehvis resonants mistõttu kulubki hammas üle ühe. Kõige kindlam tundus sellise asja vastu olema vana ja kõva Masteri suverehv-seal polnud ka nö hambaid vaid serv oli sile nagu suvekatel ikka. Loomulikult ei pea Masterit otsima aga ilma hammasteta ja kõvem rehv käib kindlasti kauem.tito kirjutas:Pehmem võiks loogiliselt isegi kiiremini suvel treppi kuluda, lihtsalt löda materjali tulemina ei kostu läbu tuppamiilits kirjutas:.....kõrgem, kitsam, pehmem peaks vähem treppi tõmbuma. Ise mõtlen kas 215/50 v 225/50 r17 panna, aga pole kindel. Vastunei tohiks kuskil käia see.
miilits kirjutas: Ega üv ka ainult lolllid ja selle üv nõudmine ka vaid kellegile maksmise pärast.