ET sobivus.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 31 Dets 2009, 14:58
- Auto: VW Passat B8 1.4 TSI 2016a. < VW Jetta 1.4 TSI 2013a.
- Asukoht: Kohila
- Tänanud: 1 kord
ET sobivus.
Oskab ehk keegi aidata.
Passat b8 originaalis on ET 40. Mulle on silma jäänud veljed millel on ET 43. Kas need läheks alla ilma, et peaks paigaldama igasuguseid vaheflantse?
Erinevus on ka veljed laiuses, originaalis on 7,5, mina aga sooviks paigaldada 7. Rehvid läheksid peale laiusega 215.
Milline näitajate erinevus on velgedel laiusega 7 ja 7,5?
Passat b8 originaalis on ET 40. Mulle on silma jäänud veljed millel on ET 43. Kas need läheks alla ilma, et peaks paigaldama igasuguseid vaheflantse?
Erinevus on ka veljed laiuses, originaalis on 7,5, mina aga sooviks paigaldada 7. Rehvid läheksid peale laiusega 215.
Milline näitajate erinevus on velgedel laiusega 7 ja 7,5?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: ET sobivus.
mõõt on tollides, ehk umbes 1,3cm jääb velg kitsamaks.
ET on mm, see 3mm nüüd suurt ei muuda. Kuidas täpselt see velje kitsuse ja istumise teema on ma ei tea, loogiliselt võttes peaks see ju tsentrist olema. Seega peaks suu velg 1cm nüüd liikuma nii. See vast väga silmaga märgatav vahe pole, mis häirima jääks.
ET on mm, see 3mm nüüd suurt ei muuda. Kuidas täpselt see velje kitsuse ja istumise teema on ma ei tea, loogiliselt võttes peaks see ju tsentrist olema. Seega peaks suu velg 1cm nüüd liikuma nii. See vast väga silmaga märgatav vahe pole, mis häirima jääks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: ET sobivus.
Kõik on OK - ET järgi jääb velg 3mm sissepoole, velg ise on samuti kitsa m ja omakorda toob veel u. 7mm sissepoole. Samas rehvimõõt jääb samaks nagu originaalis. Minu jaoks pigem küsimus velje enda valikus.
Kui ma ei eksi, siis antakse ka ET vahemikku 35-45 tehasest.
Kui ma ei eksi, siis antakse ka ET vahemikku 35-45 tehasest.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 31 Dets 2009, 14:58
- Auto: VW Passat B8 1.4 TSI 2016a. < VW Jetta 1.4 TSI 2013a.
- Asukoht: Kohila
- Tänanud: 1 kord
Re: ET sobivus.
Ma panin natuke puusse. Originaal laius on ikkagi 7" ja soovitud veljed laius on ka 7" sellega on kõik ok. Erinevus on ainult ET, originaal 40 ja soovitud veljel 43. Et sellega ei tohiks probleeme olla?
Velg ise muidu selline: http://www.auto24.ee/products/veljed/vo ... n/1503804/
Velg ise muidu selline: http://www.auto24.ee/products/veljed/vo ... n/1503804/
Re: ET sobivus.
Tegelen ise täpselt sama teemaga ja peab mainima, et B8 offseti-lahendus on üsna segadusseajav.
Minu senises kogemuses läheb velje laiuse suurenemisega pisut kaasa ka offset, st et velg läheb laiemaks pisut rohkem masina koopasse sisse, kui välja, ent B8-ga see loogika ei tööta:
6.5" velgede offsetid on 41
7" velgedel 40 (st velje keskosa hoopis mm väljapoole!)
8" velgedel 44 (see on loogiline)
Kui kellelgi on ligipääsu tarkadele raamatutele, oleks tänulik tehase soovitusliku offseti-vahemiku eest.
Minu senises kogemuses läheb velje laiuse suurenemisega pisut kaasa ka offset, st et velg läheb laiemaks pisut rohkem masina koopasse sisse, kui välja, ent B8-ga see loogika ei tööta:
6.5" velgede offsetid on 41
7" velgedel 40 (st velje keskosa hoopis mm väljapoole!)
8" velgedel 44 (see on loogiline)
Kui kellelgi on ligipääsu tarkadele raamatutele, oleks tänulik tehase soovitusliku offseti-vahemiku eest.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: ET sobivus.
Tarka raamatut pole, kuid väga üle mõelda pole ka vaja. Eks see ET sinna 35..45 piiridesse jääb. Kui ET liigub sinna 15..25, siis võib juba muretsema ja mõõtma hakata. Passatile sa vaevalt 11" laiust velge alla ka keerad, et alla 35 offseti muretsema peaksid.PRR24 kirjutas:Tegelen ise täpselt sama teemaga ja peab mainima, et B8 offseti-lahendus on üsna segadusseajav.
Minu senises kogemuses läheb velje laiuse suurenemisega pisut kaasa ka offset, st et velg läheb laiemaks pisut rohkem masina koopasse sisse, kui välja, ent B8-ga see loogika ei tööta:
6.5" velgede offsetid on 41
7" velgedel 40 (st velje keskosa hoopis mm väljapoole!)
8" velgedel 44 (see on loogiline)
Kui kellelgi on ligipääsu tarkadele raamatutele, oleks tänulik tehase soovitusliku offseti-vahemiku eest.