Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Plaan siis kehva soekäivituse vältimiseks salongi tuua lüliti, mille kaudu siis saab soojalt käivitamise ajaks pm. sellise efekti, et temp. anduri juhet pole küljes ja aju arvab et mootor on külm. Siis saab ka soojalt norm. käima. Küsimus aga selles, et temp. andurisse läheb 4 juhet, oskab keegi värvi järgi öelda, milline käivitamist mõjutab? ehk siis millise juhtme peaks soojalt käivitamise ajaks ära katkestama lüliti kaudu? Tänud ette!
Viimati muutis J.Aru, 01 Apr 2017, 15:49, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
vabandust otsekohese küsimuse pärast, aga milleks sellist pornograafiat teha? Miks mitte tegeleda põhjusega, et auto soojalt ei käivitu?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Arvatavasti ei taheta raha maksta softi ringi kirjutamise eest (viewtopic.php?f=77&t=113631) ning otseselt muud viga tegelikult veel ei olegi. Muidugi ei poolda ka mina sellist lahendust, muutuks kiiresti tüütuks endale.vortex kirjutas:vabandust otsekohese küsimuse pärast, aga milleks sellist pornograafiat teha? Miks mitte tegeleda põhjusega, et auto soojalt ei käivitu?

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Releega teha, signaal generaatorilt. 
Aga pigem vaja põhjusega tegeleda, mitte sümptomeid leevendada.

Aga pigem vaja põhjusega tegeleda, mitte sümptomeid leevendada.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Starteri tõmberelee juhtmelt (see mis süütelukust tuleb) oleks vast veel lihtsam teha.R36 kirjutas:Releega teha, signaal generaatorilt.
Aga pigem vaja põhjusega tegeleda, mitte sümptomeid leevendada.

-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
kui sa nii tark oled siis ütle parem võru kandis mõni softi uuendaja, Tallinnasse ma ometi selliseasja pärast sõitma ei hakkaJ.Aru kirjutas:Arvatavasti ei taheta raha maksta softi ringi kirjutamise eest (viewtopic.php?f=77&t=113631) ning otseselt muud viga tegelikult veel ei olegi. Muidugi ei poolda ka mina sellist lahendust, muutuks kiiresti tüütuks endale.vortex kirjutas:vabandust otsekohese küsimuse pärast, aga milleks sellist pornograafiat teha? Miks mitte tegeleda põhjusega, et auto soojalt ei käivitu?
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Starter ja aku on mõlemad ka võrus saadaval
M.O.T.T
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
no kui sul neid vaja on siis osta minu pärast kasvõi mitu tüki, minu teema puhul räägitakse softi muutmisest nagu ma aru sain!Laur kirjutas:Starter ja aku on mõlemad ka võrus saadaval
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Minu autol pole käivitumisega probleeme. Sinu oma on väsinud, sellepärast kehv käivitumine.
M.O.T.T
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Ja mis see põhjus siis on? starteri vahetamine lahendab probleemi?J.Aru kirjutas:Starteri tõmberelee juhtmelt (see mis süütelukust tuleb) oleks vast veel lihtsam teha.R36 kirjutas:Releega teha, signaal generaatorilt.
Aga pigem vaja põhjusega tegeleda, mitte sümptomeid leevendada.
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
On olnud siin juttu softi uuendamisest, starteri ja aku vahetamisest jne, nüüd ütles üks autoluksepp konkreetselt et mootor on hõre ja tahab ka töösooja mootoriga eelsüüdet ja selle käima ei lähegi et soojalt seda ei anta. Mida tarkade klubi sellisest jutust arvab? ise julgen väheke kahelda, kuna mu trandulett käivitus talvel miinus 8 kraadiga ka hommikul ainult ühe töötava küünlaga. Pakkuge nüüd need, kes asjast tõesti midagi teavad või kes on samasugusest asjast jagu saanud, mitte nagu siin mingi vend pakkus et osta uus aku.karukusti kirjutas:Ja mis see põhjus siis on? starteri vahetamine lahendab probleemi?J.Aru kirjutas:Starteri tõmberelee juhtmelt (see mis süütelukust tuleb) oleks vast veel lihtsam teha.R36 kirjutas:Releega teha, signaal generaatorilt.
Aga pigem vaja põhjusega tegeleda, mitte sümptomeid leevendada.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Asi on nii, et aju tahab saada 250 pööret minutis sooja mootoriga, et lubaks käima minna, kui aga pöörded on näiteks 240 siis peabki käiama (mingi aja pärast laseb siiski käima minna). Kui nüüd soft ringi kirjutada ja see nõue ära kaotada siis läheb kohe käima aga mingil hetkel võib talvel probleeme tekkida kui starter liiga aeglaselt veab.
Kui vahetad starteri ja/või aku ära siis jõuab jällegi starter mootorit rõõmsalt näiteks 300 pööret minutis mootorit keerutada ja läheb selle sama softiga hetkega käima, nagu ta tehasestki tulnud on. Starterile vist väidetavalt võib ka hooldus aidata, samuti kui ühendused on kehvad võib starteril pinge niipalju langeda, et ei jõua piisavalt kiiresti vändata. Akut on vaja vahetada siis kui tema on väsinud ja käivitushetkel langeb pinge juba akuklemmidel liiga madalale.
Kui vahetad starteri ja/või aku ära siis jõuab jällegi starter mootorit rõõmsalt näiteks 300 pööret minutis mootorit keerutada ja läheb selle sama softiga hetkega käima, nagu ta tehasestki tulnud on. Starterile vist väidetavalt võib ka hooldus aidata, samuti kui ühendused on kehvad võib starteril pinge niipalju langeda, et ei jõua piisavalt kiiresti vändata. Akut on vaja vahetada siis kui tema on väsinud ja käivitushetkel langeb pinge juba akuklemmidel liiga madalale.
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Selleks, et töösooja mootori korral hakataks silindritesse kütust pihustama, peab mootor starteri abil saavutama teatud pöörlemissageduse. Sinu puhul ongi ilmselt probleemiks see, et starter ei jõua piisavalt kiiresti tõmmata. Ning kaks kõige tähtsamat tegurit piisavate pöörete saavutamiseks ongi starter ja aku.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Aga miks peaks starter soojalt käivitamise puhul nõrgemalt mootorit ringi vedama? Õli on ju soe ja takistus on väiksem. Peaks just oluliselt kiiremini ringi vedama teda, kui külma mootori puhul.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Seal antud lingil on kenasti kirjas ja kirjutasin ka mina, et see 250ne pöörde nõue tekib sooja mootoriga, külma mootoriga ei ole vahet kui kiiresti pöörleb, kütet pihustab ikkagi (sooja mootoriga enne 250 pööret üldse kütet pihustama ei hakata enne näteks 10ndat sekundit, kuna muidu ei saakski käima kui ei jõua pöördeid ülesse vedada).L2bukast kirjutas:Aga miks peaks starter soojalt käivitamise puhul nõrgemalt mootorit ringi vedama? Õli on ju soe ja takistus on väiksem. Peaks just oluliselt kiiremini ringi vedama teda, kui külma mootori puhul.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
Selge siis. No aga mis siin ikka siis, mina alustaks uuest akust. Kui see ei toida siis viiks starteri remonti. Samas, kui talvel külmaga probleemideta käivitus, siis võiks tegelikult starteri remondist alustada.J.Aru kirjutas:Seal antud lingil on kenasti kirjas ja kirjutasin ka mina, et see 250ne pöörde nõue tekib sooja mootoriga, külma mootoriga ei ole vahet kui kiiresti pöörleb, kütet pihustab ikkagi (sooja mootoriga enne 250 pööret üldse kütet pihustama ei hakata enne näteks 10ndat sekundit, kuna muidu ei saakski käima kui ei jõua pöördeid ülesse vedada).L2bukast kirjutas:Aga miks peaks starter soojalt käivitamise puhul nõrgemalt mootorit ringi vedama? Õli on ju soe ja takistus on väiksem. Peaks just oluliselt kiiremini ringi vedama teda, kui külma mootori puhul.
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid
on ikka debiilsus välja mõeldud soojalt käima saamiseks!J.Aru kirjutas:Seal antud lingil on kenasti kirjas ja kirjutasin ka mina, et see 250ne pöörde nõue tekib sooja mootoriga, külma mootoriga ei ole vahet kui kiiresti pöörleb, kütet pihustab ikkagi (sooja mootoriga enne 250 pööret üldse kütet pihustama ei hakata enne näteks 10ndat sekundit, kuna muidu ei saakski käima kui ei jõua pöördeid ülesse vedada).L2bukast kirjutas:Aga miks peaks starter soojalt käivitamise puhul nõrgemalt mootorit ringi vedama? Õli on ju soe ja takistus on väiksem. Peaks just oluliselt kiiremini ringi vedama teda, kui külma mootori puhul.