vaikselt vaatan järgmiseks hooajaks suvevelgi, kindlat plaani veel ei ole, aga silmad peab ikka lahti hoidma
Esimene eelistus oleks originaal 18" Kansas aga neid eriti meie maal ei liigu, seega hakkasin vaatama, mida muud huvitavat saadaval. Minu kõige suurem komituskoht on ET, ehk siis offset. Saan aru et originaal peaks olema selline 8Jx18 ET42...küsimus oleks, et kui nüüd leian 18" veljed laiusega 8,0 kas siis ET võiks olla 48 või pigem 35? või mis vahemikku see tohiks üldse jääda et kõik normaalselt toimiks...mingeid vahetükke ei taha!
Maxpower kirjutas:vaikselt vaatan järgmiseks hooajaks suvevelgi, kindlat plaani veel ei ole, aga silmad peab ikka lahti hoidma
Esimene eelistus oleks originaal 18" Kansas aga neid eriti meie maal ei liigu, seega hakkasin vaatama, mida muud huvitavat saadaval. Minu kõige suurem komituskoht on ET, ehk siis offset. Saan aru et originaal peaks olema selline 8Jx18 ET42...küsimus oleks, et kui nüüd leian 18" veljed laiusega 8,0 kas siis ET võiks olla 48 või pigem 35? või mis vahemikku see tohiks üldse jääda et kõik normaalselt toimiks...mingeid vahetükke ei taha!
ET35 puhul hakkab ratas koopast väljapoole tulema. Passat b6 puhul 18" ET35ga velg ja originaalmõõdus 235/40/18" rehv käis taga koopa välimises ääres oleva helisummutuse vastu. Ei oska nüüd öelda, kuidas b7-ga lugu on. Eks natuke sõltub rehvist ka.
Ise valiks veljed millel ET vahemikus 40-50. Rattad jäävad küll rohkem koopasse, aga pole ohtu et suurema raskusega taga vastu käiks.
Kui võtta ET35, siis peaks panema kitsama rehvi ilmselt, et vastu ei käiks.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
korra veel sama teema juurde. Kas keegi on proovinud kulgeda 19" velgedega? Sellisel juhul vaatan, et reff peaks olema 235/35/19...kardan et see vist lõhub väga veermikku ja kisub hambad suust või on minu kahtlused aluseta ?
Pole küll B7 aga 2010 CC-l suht sama veermik vist
Ühesõnaga mul on 19" veljed ja hetkel all suverehvid 245/40 ning vastu ei käi eriti.Kui rattad täiesti välja keerata siis natuke eest logari vastu läheb.
Lohust läbi sõites ei käi tagant vastu ja kõik normaalne.
Talveks on 225/40 ja nendega tundub see koobas kuidagi tühi ja liiga kitsad ikka.
Kahjuks ei tea peast mis mul see ET on aga mäletaks nagu 38 numbrit.
Algselt oli 275/35 taga ja siis käis küll vastu kahekesi taga istudes ja lohust läbi sõites.
235/35R19 vist paras golfile alla panna
245/40/19 ei lähe hästi B7 originaal mõõduga (235/40/18) kokku, kõige õigem oleks 235/35/19 või äärmisel juhul 245/35/19...jama ongi et see 235/35/19 tundubki kuidagi liiga õhuke reffike
Mul olid passatil 19" veljed all. Ei ütleks, et oleks väga hull olnud ja midagi lõhkunud. Velg oli siis 8" lai. Esialgu oli rehvid mõõduga 225/35 aga peagi said 215/35 ostetud, sest tahtsin velje ranti rohkem esile tuua ja madalamaks lasta.
225/35 rehvid on müügis muideks.
tibullus kirjutas:Passat B7 on omajagu suur, et see 19" pole hiiglaslik seal.
Siin siis 18" 235/40.
► Näita Spoilerit
Siin 19" 235/35
► Näita Spoilerit
19" oleks just ilus välimuselt, ainuke asi ongi see et reff mõõduga 235/35/19 mis teeb veidi murelikuks...aga mis seal ikka, kui kevad käes, eks vaatab edasi ja loodame ikka et 19" poole
Kui Tallinnas elad ja viitsid ratastega möllata siis võin pakkuda 1 ratast proovimiseks,et kuidas jääb.
Mingihetk kui rehvivahetusse lähen siis saaks korraks proovida nii 245/40 kui ka 225/40 19" veljel.
Niisama ei viitsi ratast ära kiskuda aga rehvivahetuses nagunii need korra alt võetakse.
thnx pakkumise eest, aga ei viici vist mässama hakata. Välimus ma arvan ple hullu midagi, pigem ongi just küsimus, kuidas jääb sõidumugavusega, aga ega enne teada ei saa, kui ükskord selle ise läbi teen. Eks kevade poole otsustan mis mõõdus velg tuleb, kõik muidugi oleneb ka sellest, et mida ja mis hinnaga saada on...kui ikka 18" originaali saaks soodsalt, siis kätt ette ei pane
Kaks kuud peale viimast postitust võin täiendada, et läkski nii nagu ise olin rääkinud, tulid siis 18" originaalid (kahjuks mingite pmst tutikate hiina reffidega, kardan et need peab kevadel välja vahetama) aga kokkuvõttes ei jõudnudki 19" ära oodata
VwBoy kirjutas:Õige otsus ,et ikka 18 valisid ! Mis hiinakatega muidu tegu ?
Minerva...reffide osas ple hiinakaid julgenud veel proovida, kui siis ainult koreakaid (hankook, kumho)...eks kevadel saab ära proovitud ja siis vaatab mida edasi teha.
mudeli nimi on Daytona...peaksid olema CC veljed kui õigesti mäletan. Ütleme nii et originaalidest oleks Kansas nr1 valik olnud ja need siis nr2
aga jah, nii palju lugesin ka nende reffide kohta, et märjaga jamad lood...eks peab vaatama mis saab...
Dayton kehv jah. Nangkang Ns-20 odavamatest minuarust kõige parem ! Samas 3 korda kallim firmakas nüüd nii võrd parem ka pole ok üks asi küll müra ja vihmaga pidamine ! Aga kõik sõltub ka kui ring raja stiili harrastad