Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord

Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas karukusti »

Plaan siis kehva soekäivituse vältimiseks salongi tuua lüliti, mille kaudu siis saab soojalt käivitamise ajaks pm. sellise efekti, et temp. anduri juhet pole küljes ja aju arvab et mootor on külm. Siis saab ka soojalt norm. käima. Küsimus aga selles, et temp. andurisse läheb 4 juhet, oskab keegi värvi järgi öelda, milline käivitamist mõjutab? ehk siis millise juhtme peaks soojalt käivitamise ajaks ära katkestama lüliti kaudu? Tänud ette!
Viimati muutis J.Aru, 01 Apr 2017, 15:49, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud

vortex
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 26 Jaan 2015, 22:17
Auto: Passat b5.5 1.9tdi 96kw
Asukoht:

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas vortex »

vabandust otsekohese küsimuse pärast, aga milleks sellist pornograafiat teha? Miks mitte tegeleda põhjusega, et auto soojalt ei käivitu?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

vortex kirjutas:vabandust otsekohese küsimuse pärast, aga milleks sellist pornograafiat teha? Miks mitte tegeleda põhjusega, et auto soojalt ei käivitu?
Arvatavasti ei taheta raha maksta softi ringi kirjutamise eest (viewtopic.php?f=77&t=113631) ning otseselt muud viga tegelikult veel ei olegi. Muidugi ei poolda ka mina sellist lahendust, muutuks kiiresti tüütuks endale. :)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas R36 »

Releega teha, signaal generaatorilt. :)

Aga pigem vaja põhjusega tegeleda, mitte sümptomeid leevendada.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

R36 kirjutas:Releega teha, signaal generaatorilt. :)

Aga pigem vaja põhjusega tegeleda, mitte sümptomeid leevendada.
Starteri tõmberelee juhtmelt (see mis süütelukust tuleb) oleks vast veel lihtsam teha. :)

karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas karukusti »

J.Aru kirjutas:
vortex kirjutas:vabandust otsekohese küsimuse pärast, aga milleks sellist pornograafiat teha? Miks mitte tegeleda põhjusega, et auto soojalt ei käivitu?
Arvatavasti ei taheta raha maksta softi ringi kirjutamise eest (viewtopic.php?f=77&t=113631) ning otseselt muud viga tegelikult veel ei olegi. Muidugi ei poolda ka mina sellist lahendust, muutuks kiiresti tüütuks endale. :)
kui sa nii tark oled siis ütle parem võru kandis mõni softi uuendaja, Tallinnasse ma ometi selliseasja pärast sõitma ei hakka

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas Laur »

Starter ja aku on mõlemad ka võrus saadaval
M.O.T.T

karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas karukusti »

Laur kirjutas:Starter ja aku on mõlemad ka võrus saadaval
no kui sul neid vaja on siis osta minu pärast kasvõi mitu tüki, minu teema puhul räägitakse softi muutmisest nagu ma aru sain!

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas Laur »

Minu autol pole käivitumisega probleeme. Sinu oma on väsinud, sellepärast kehv käivitumine.
M.O.T.T

karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas karukusti »

J.Aru kirjutas:
R36 kirjutas:Releega teha, signaal generaatorilt. :)

Aga pigem vaja põhjusega tegeleda, mitte sümptomeid leevendada.
Starteri tõmberelee juhtmelt (see mis süütelukust tuleb) oleks vast veel lihtsam teha. :)
Ja mis see põhjus siis on? starteri vahetamine lahendab probleemi?

karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas karukusti »

karukusti kirjutas:
J.Aru kirjutas:
R36 kirjutas:Releega teha, signaal generaatorilt. :)

Aga pigem vaja põhjusega tegeleda, mitte sümptomeid leevendada.
Starteri tõmberelee juhtmelt (see mis süütelukust tuleb) oleks vast veel lihtsam teha. :)
Ja mis see põhjus siis on? starteri vahetamine lahendab probleemi?
On olnud siin juttu softi uuendamisest, starteri ja aku vahetamisest jne, nüüd ütles üks autoluksepp konkreetselt et mootor on hõre ja tahab ka töösooja mootoriga eelsüüdet ja selle käima ei lähegi et soojalt seda ei anta. Mida tarkade klubi sellisest jutust arvab? ise julgen väheke kahelda, kuna mu trandulett käivitus talvel miinus 8 kraadiga ka hommikul ainult ühe töötava küünlaga. Pakkuge nüüd need, kes asjast tõesti midagi teavad või kes on samasugusest asjast jagu saanud, mitte nagu siin mingi vend pakkus et osta uus aku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Asi on nii, et aju tahab saada 250 pööret minutis sooja mootoriga, et lubaks käima minna, kui aga pöörded on näiteks 240 siis peabki käiama (mingi aja pärast laseb siiski käima minna). Kui nüüd soft ringi kirjutada ja see nõue ära kaotada siis läheb kohe käima aga mingil hetkel võib talvel probleeme tekkida kui starter liiga aeglaselt veab.
Kui vahetad starteri ja/või aku ära siis jõuab jällegi starter mootorit rõõmsalt näiteks 300 pööret minutis mootorit keerutada ja läheb selle sama softiga hetkega käima, nagu ta tehasestki tulnud on. Starterile vist väidetavalt võib ka hooldus aidata, samuti kui ühendused on kehvad võib starteril pinge niipalju langeda, et ei jõua piisavalt kiiresti vändata. Akut on vaja vahetada siis kui tema on väsinud ja käivitushetkel langeb pinge juba akuklemmidel liiga madalale.

vortex
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 26 Jaan 2015, 22:17
Auto: Passat b5.5 1.9tdi 96kw
Asukoht:

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas vortex »

Selleks, et töösooja mootori korral hakataks silindritesse kütust pihustama, peab mootor starteri abil saavutama teatud pöörlemissageduse. Sinu puhul ongi ilmselt probleemiks see, et starter ei jõua piisavalt kiiresti tõmmata. Ning kaks kõige tähtsamat tegurit piisavate pöörete saavutamiseks ongi starter ja aku.

L2bukast
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
Telefon: 58017968
Auto: Golf 4, 1.6 77kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas L2bukast »

Aga miks peaks starter soojalt käivitamise puhul nõrgemalt mootorit ringi vedama? Õli on ju soe ja takistus on väiksem. Peaks just oluliselt kiiremini ringi vedama teda, kui külma mootori puhul.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

L2bukast kirjutas:Aga miks peaks starter soojalt käivitamise puhul nõrgemalt mootorit ringi vedama? Õli on ju soe ja takistus on väiksem. Peaks just oluliselt kiiremini ringi vedama teda, kui külma mootori puhul.
Seal antud lingil on kenasti kirjas ja kirjutasin ka mina, et see 250ne pöörde nõue tekib sooja mootoriga, külma mootoriga ei ole vahet kui kiiresti pöörleb, kütet pihustab ikkagi (sooja mootoriga enne 250 pööret üldse kütet pihustama ei hakata enne näteks 10ndat sekundit, kuna muidu ei saakski käima kui ei jõua pöördeid ülesse vedada).

L2bukast
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
Telefon: 58017968
Auto: Golf 4, 1.6 77kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas L2bukast »

J.Aru kirjutas:
L2bukast kirjutas:Aga miks peaks starter soojalt käivitamise puhul nõrgemalt mootorit ringi vedama? Õli on ju soe ja takistus on väiksem. Peaks just oluliselt kiiremini ringi vedama teda, kui külma mootori puhul.
Seal antud lingil on kenasti kirjas ja kirjutasin ka mina, et see 250ne pöörde nõue tekib sooja mootoriga, külma mootoriga ei ole vahet kui kiiresti pöörleb, kütet pihustab ikkagi (sooja mootoriga enne 250 pööret üldse kütet pihustama ei hakata enne näteks 10ndat sekundit, kuna muidu ei saakski käima kui ei jõua pöördeid ülesse vedada).
Selge siis. No aga mis siin ikka siis, mina alustaks uuest akust. Kui see ei toida siis viiks starteri remonti. Samas, kui talvel külmaga probleemideta käivitus, siis võiks tegelikult starteri remondist alustada.

karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord

Re: Golf4 mootori temperatuuri anduri juhtme värvid

Lugemata postitus Postitas karukusti »

J.Aru kirjutas:
L2bukast kirjutas:Aga miks peaks starter soojalt käivitamise puhul nõrgemalt mootorit ringi vedama? Õli on ju soe ja takistus on väiksem. Peaks just oluliselt kiiremini ringi vedama teda, kui külma mootori puhul.
Seal antud lingil on kenasti kirjas ja kirjutasin ka mina, et see 250ne pöörde nõue tekib sooja mootoriga, külma mootoriga ei ole vahet kui kiiresti pöörleb, kütet pihustab ikkagi (sooja mootoriga enne 250 pööret üldse kütet pihustama ei hakata enne näteks 10ndat sekundit, kuna muidu ei saakski käima kui ei jõua pöördeid ülesse vedada).
on ikka debiilsus välja mõeldud soojalt käima saamiseks!

Vasta

Mine “Diislid”