Üritan aru saada, miks Passatil (1992a, 1.8l 66kw) automaatkast avariirežiimis.
Veakoodid vag-comiga loetud ja tulemus selline:
Kust viga otsima peaks?
Tänud,
jax123
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vända andurit ei tohiks sellel olla. Kas mõtled jagajas nn halliandurit?murkamarko kirjutas:Vaheta vända andur ära.
heiko kirjutas:Inglisekeelne vaste ütleb sinu oma kohta sellist.
0515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40): No Signal
Possible Causes
Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty
Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty
Possible Solutions
Check Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
Check/Replace Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
Check/Replace Engine Control Module
Special Notes
Some older engines store this code as long as the engine is not running, if in doubt read fault codes with the engine running again.
Pane mootor tööle ja tee diagnostika talle uuesti![]()
They got that fault code because they are muppets and read the codes without the engine running, if the G40 (also known as a hall or impulse sender) sender fails then the engine will not run.
Kuna mul endal on samasugune pill, samuti automaat kastiga ainuke vahe,et 2.0 85kw. Lasin kastiõli ära tal vahetada ja lugesin samuti veakoode.
ühed koodid andis ta vaid siis kui auto käis. Süütega ta neid veakoode kastil ei näidanud. Põhjus, et kast hakkas lollusi mul tegema ja ei vahetanud enam käike normaalsetel pööretel. Nullisin vead ära ja vahetas suht madalaltelt põõretelt käigud ära. 2käigu peale vahetas 2300pööret 3oli 2500põöret ja neljas tuli samuti 2500pealt. Kui sõidad nt 4nda käiguga ja pöörded kukuvad alla 1500 siis automaatselt ta lükkab 3nda peale. Linnas üldiselt tõristan 3ndaga, sest 4nda peale vahetab miski 60km/h+ kiirusel vaid nagu alla kiiruse lased vahetab käigu alla uuesti.
NOTFAST kirjutas:Seda peaks teadma, et see auto näitabki seisva mootoriga hallianduri viga. Ärge palun hirmutage omanikku, kui te ei tea sellest asjast midagi.