Tere, pöördun siis abi saamiseks siia.
Probleem ise näeb välja selline, et 1800-2100p/min käib kerest läbi kohutav vibra.
Iga mingi maa tagant viskab armatuuris põlema ASR tule ja masin käiks nagu 3 silindri pealt vähemalt hääle järgi.
Sellel hetkel kui tuli põleb ei ole autol mitte mingisugust jõudu ja pedaali pressides on samuti hull vibra sees, nii et isegi rool rapub.
Vahetatud on:
4. pihusti (Saksa Auto)
Pihustite kaablipuu (Møllerist originaal jupp, vahetus Seati esinduses)
Peale selle vahetust kadus kuuks ajaks pihustite elektri viga ära, aga nüüd kus hakkas see ASR uuesti põlema on ka see viga tagasi.
Vahetatud kahtlasemad vaakumvoolikud ka.
Probleem esineb peamiselt 3-6käiguga ja ühtlase kiirusega. Korraks käib jõnks läbi ja tuli läheb põlema.
Lisan veel, et masin on originaalist 85kw+chip. Tehtud siin foorumis tuntud mehe poolt omajagu aega tagasi ja probleem enne seda ei esinenud.
Ning sellel ajal kui viga sees ei ole, siis on auto nagu püssikuul. Hoia ainult piip ja prillid.
Kolmest veast varasemalt oli ainult pihustite elektri viga, mis peale kaablipuu vahetust kadus kuuks ajaks ära.
Nüüd on see tagasi koos kahe uue koodiga, mida varem ei olnud.
1800-2100 p/min värin on kummitanud juba pikemat aega.
Küttekulu on kindlasti suurem kui olema peaks, kompuuter aga näitab 4,8-5-6 maantee ja ~7-8linn. Samas tankimise järgi vaadates, siis tundub rohkem võtvat.
EGR on ka pimedaks tehtud, pikalt enne seda probleemi.
Tagant samas ei tule grammigi tahma isegi siis kui viga parasjagu sees on.
Auto on varasemalt korralikult hooldatud ja kasutatud on ka õiget õli.
Edit:Võib olla tundub, aga viga tekib eriti tihti, siis kui väljas on niiskem ilm või vihmasadu. Kuiva ilmaga kannatab pikemat sõita, ilma, et viga esineks.
Ehk oskab keegi täpsemalt vihjata, milles võiks asi olla.
N75 tundub olema esimene süüdlane, aga kas nende kõigi probleemide?
Veakoodid:
1) 17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 11-10 Control Limit Not Reached - Intermittent
2)18077 - Intermittent
P1669 - 35-10
3)16688
P0304 - 35-00
VW Bora 1.9TDI 85kw lonkab. 3 veakoodi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: VW Bora 1.9TDI 85kw lonkab. 3 veakoodi
Olin pikka aega autost eemal, aga nüüd sai vahepeal tehtud:
1)N18 ja N57 kohad vahetatud.
2)Kõike ülemised vaakumvoolikud vahetatud
3)Kontrollitud pistikuid
Viga on endiselt sees. Tuleb tavaliselt kas kohe käivitades või kui natuke sooja mootorisse sisse tuleb.
Eriti kergesti tuleb viga aga ühtlaselt sõites, ükskõik mis käiguga.
Tegin täna ka jaapani tuuningut, kordagi tuld põlema ei pannud, tagant ei tule sinist, musta ega valget suitsu ja edasi läheb hästi.
Homme saan Møllerist uue N57 ja vahetan ära ka turbosse mineva vaakumvooliku. Siis saab edasi vaadata.
Järgmisena kakun klapikambri kaane maha ja vaatan sinna sisse, samuti lasen klappide vahed ära mõõta.
Edit: Lisan veel, et auto käivitub alati hästi, isegi peale kolme nädalast seismist.
1)N18 ja N57 kohad vahetatud.
2)Kõike ülemised vaakumvoolikud vahetatud
3)Kontrollitud pistikuid
Viga on endiselt sees. Tuleb tavaliselt kas kohe käivitades või kui natuke sooja mootorisse sisse tuleb.
Eriti kergesti tuleb viga aga ühtlaselt sõites, ükskõik mis käiguga.
Tegin täna ka jaapani tuuningut, kordagi tuld põlema ei pannud, tagant ei tule sinist, musta ega valget suitsu ja edasi läheb hästi.
Homme saan Møllerist uue N57 ja vahetan ära ka turbosse mineva vaakumvooliku. Siis saab edasi vaadata.
Järgmisena kakun klapikambri kaane maha ja vaatan sinna sisse, samuti lasen klappide vahed ära mõõta.
Edit: Lisan veel, et auto käivitub alati hästi, isegi peale kolme nädalast seismist.
Re: VW Bora 1.9TDI 85kw lonkab. 3 veakoodi
Nii, täna said siis kõik vaakumvoolikud vahetatud, samuti paigaldasin uue n57 solenoidi ning vaatlesin ka turbo tööd ja sellega justkui tundub kõik korras olevat. (Turbo geomeetria nõel liigub kui auto käivitada või kui paremat pedaali vajutada.
Probleem on aga endiselt ebaühtlse tühikäiguga, mis pedaali natukegi vajutades justkui ära kaoks ja sõites kiirendades on justkui kõhklus sees enne kui hoogu koguma hakkab. Eriti on tunda seda madalamate pöörete juures. ~ 3000 p/min juures on eriti väle ja ~ 4000 juures justkui vajub uuesti ära.
Veakoodid, mis täna välja lõid on järgnevad:
1)18077/P1669 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 4 (N243): Electrical Malfunction
2)16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected
3)17849/P1441 - 35-10 - EGR Valve (n18): Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35 - 10 - Intermittent (Üks vaakumvoolik oli testimise käigus lahti jäänud, seega ehk ikka sellest see viga?)
Hetkel oleks hädasti nõu vaja, et mis siis järgmiseks ära vahetada. Mõistus hakkab otsa juba saama.
Edit: Lisan ka grupp 013 ja 001 pildi. Kas need näidud on õiged?

Probleem on aga endiselt ebaühtlse tühikäiguga, mis pedaali natukegi vajutades justkui ära kaoks ja sõites kiirendades on justkui kõhklus sees enne kui hoogu koguma hakkab. Eriti on tunda seda madalamate pöörete juures. ~ 3000 p/min juures on eriti väle ja ~ 4000 juures justkui vajub uuesti ära.
Veakoodid, mis täna välja lõid on järgnevad:
1)18077/P1669 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 4 (N243): Electrical Malfunction
2)16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected
3)17849/P1441 - 35-10 - EGR Valve (n18): Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35 - 10 - Intermittent (Üks vaakumvoolik oli testimise käigus lahti jäänud, seega ehk ikka sellest see viga?)
Hetkel oleks hädasti nõu vaja, et mis siis järgmiseks ära vahetada. Mõistus hakkab otsa juba saama.

Edit: Lisan ka grupp 013 ja 001 pildi. Kas need näidud on õiged?

-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Bora 1.9TDI 85kw lonkab. 3 veakoodi
Pihusti näidud tunduvad praegu suht ok, aga misfiret võib tekitada kaablipuu pihustitesse (mootorisisene). Võiksid proovida selle ära vahetada. Uus peaks vist 70-80 maksma, kasutatu võiks saada minult paarikümnega. Siis saaks vähemalt selle välistada.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: VW Bora 1.9TDI 85kw lonkab. 3 veakoodi
Kaablipuu on vahetatud. OEM jupp Møllerist ja lasin paigaldada Seati esinduses. Kui mälu mind ei peta, siis mingi max 1 kuu peale seda oli asi justkui korras, samas sõite oli suhteliselt väha ja ei oska õiget hinnangut anda.dellu kirjutas:Pihusti näidud tunduvad praegu suht ok, aga misfiret võib tekitada kaablipuu pihustitesse (mootorisisene). Võiksid proovida selle ära vahetada. Uus peaks vist 70-80 maksma, kasutatu võiks saada minult paarikümnega. Siis saaks vähemalt selle välistada.