Tegemist siis BWA tüüpi mootoriga ja õige läbisõit on autol 193000km.
Külmadel hommikutel on olnud veateateks "misfire" ja tunda tühikäigul ka puterdamist paaril korral. Masinal on tõusnud ka keskmine kütusekulu umbes 1 liitri võrra.
Internetist lugedes olen diagnoosiks pannud "carbon build upi" sisselaske kollektoris ja klappide juures.
Infoks veel et 2 aastat tagasi mootor läks veareziimi ja karteri tuulutus puhastati ära, PCV klapi vahetust ei toimunud. Põhjus oli lühikesed otsad ja väga külmad ilmad.
Küsin nõu kas keegi on võtnud selle töö garaazis ise ette- et vahetanud sellel mootoril PCV klapi ja lahti kiskunud ka siis sisselaske kollektori- et puhastada ära kollektor, segusiiber, pihusti otsad ja tahma maha hõõrnunud sisselaske klappidelt ja selle ümbrusest?
Endal on tööriista kohver olemas ja kanali kasutus võimalus- töö iseensest on pikk , kuid erinevaid enda autosid olen hooldanud kapoti alt 6-7 aastat juba. Kätt õliseks teha ei karda.
Kas on kogemusi,riske et klappe puhastades on võimalik mustus klapi ja ploki vahele ajada ja olukorda veel hullemaks muuta selle puhastusprotsessi juures? Internteist lugedes teevad omanikud 2,0 otsepritsega mootoritele sellist puhastust juba 70 000km läbisõidu järgi.
Hea nõu/ kogemus teretulnud.
//Olzz
Passat b6 2,0T sisselaske puhastus(carbon build-up), abi teretulnud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Passat b6 2,0T sisselaske puhastus(carbon build-up), abi teretulnud
Küünlad-poolid korras?
Karteri tuulutuse klappi tasub testida enne, kui pika töö ette võtad.
Lisaks, millal viimati kütusefiltrit vahetasid? Minu 2.0T esinesid samad sümptomid, aga kütuse filter oli täiesti umbes ja pärast selle vahetamist oli kõik korras jälle.
Karteri tuulutuse klappi tasub testida enne, kui pika töö ette võtad.
Lisaks, millal viimati kütusefiltrit vahetasid? Minu 2.0T esinesid samad sümptomid, aga kütuse filter oli täiesti umbes ja pärast selle vahetamist oli kõik korras jälle.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat b6 2,0T sisselaske puhastus(carbon build-up), abi teretulnud
IvarV,
Küünlad läksid eelmine suvi uued peale.
Karterituulutuse viga pole otseselt täheldanud- vilinad pole, ja õlikork on imeväikese vaakumiga avatav.
Kütusefiltri teema vajaks lähemalt uurimist, millal see vahetus aset viimate leidis.
Terv,
Olzz
Küünlad läksid eelmine suvi uued peale.
Karterituulutuse viga pole otseselt täheldanud- vilinad pole, ja õlikork on imeväikese vaakumiga avatav.
Kütusefiltri teema vajaks lähemalt uurimist, millal see vahetus aset viimate leidis.
Terv,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.