Kas asi võib olla ajus - B5.5 2.8 V6 4motion
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 05 Apr 2017, 22:31
- Telefon: 5232353
- Auto: Passat B5.5 4motion 2.8 V6 142kW manuaaal!!
- Asukoht: Tallllinn/Kuressaare/Kärdla
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Kas asi võib olla ajus - B5.5 2.8 V6 4motion
Tere!
Gaasiseadme paigalduse järgselt hakkas jupsima esimene silinder. Vahepeal sõidu ajal jupsisid mitmed silindrid korraga. Näitas ka lambda viga. Uue lambda paigalduse järgselt kadus lambda soojenduse viga aga lambda circuit viga jäi.
Viisin auto tagasi gaasiseadme paigaldaja juurde ja nüüd ei tööta paigaldaja sõnutsi esimene silinder ei gaasi ega bensiiniga. Paigaldaja kahtlustab aju, saaks testida kolmapäeval.
Kas kellelgi on B5.5 2.8 V6 4motion aju esialgu laenuks ja võibolla müügiks?
Kas 2.4 ja 2.8 ja 2.8 4motion ajud on erinevad?
Kas B5 ja B5.5 ajud või pistikud on erinevad?
Veakoodid:
17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
P1225 - 35-00 - Short to Ground
17530 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S2
P1122 - 35-00 - Open Circuit
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S2
P1140 - 35-00 - Internal Resistance too High
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Rando
52 323 53
Gaasiseadme paigalduse järgselt hakkas jupsima esimene silinder. Vahepeal sõidu ajal jupsisid mitmed silindrid korraga. Näitas ka lambda viga. Uue lambda paigalduse järgselt kadus lambda soojenduse viga aga lambda circuit viga jäi.
Viisin auto tagasi gaasiseadme paigaldaja juurde ja nüüd ei tööta paigaldaja sõnutsi esimene silinder ei gaasi ega bensiiniga. Paigaldaja kahtlustab aju, saaks testida kolmapäeval.
Kas kellelgi on B5.5 2.8 V6 4motion aju esialgu laenuks ja võibolla müügiks?
Kas 2.4 ja 2.8 ja 2.8 4motion ajud on erinevad?
Kas B5 ja B5.5 ajud või pistikud on erinevad?
Veakoodid:
17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
P1225 - 35-00 - Short to Ground
17530 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S2
P1122 - 35-00 - Open Circuit
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S2
P1140 - 35-00 - Internal Resistance too High
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Rando
52 323 53
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Kas asi võib olla ajus - B5.5 2.8 V6 4motion
Huvitav kas enne paigaldust töötas kõik normaalselt? Ega ta pihusti juhtmestiku kallal ei käinud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Kas asi võib olla ajus - B5.5 2.8 V6 4motion
Olles seda autot näinud, siis pakuks et käis. Päris palju teipimisjälgi oli seal pihusti kaabelduse juures ja viitasin seda juba siis auto omanikule. Võimalik jah, et keeras ise midagi alguses tuksi ja põletas aju maha.
Teoorias peaks ju pigaldus nii käima, et pihustid katkestatakse ära kui gaasi peal? Vähemalt minu Bemmile kunagi küll pandid nii, et bensupump ise jäi töösse, aga ilmselt mingi pihusti lekkis ja nii mul pump kuivale jäi ja ära suri paagis. Ilmselt paigaldajad ei viitsinud pumpa katkestada.
Teoorias peaks ju pigaldus nii käima, et pihustid katkestatakse ära kui gaasi peal? Vähemalt minu Bemmile kunagi küll pandid nii, et bensupump ise jäi töösse, aga ilmselt mingi pihusti lekkis ja nii mul pump kuivale jäi ja ära suri paagis. Ilmselt paigaldajad ei viitsinud pumpa katkestada.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 05 Apr 2017, 22:31
- Telefon: 5232353
- Auto: Passat B5.5 4motion 2.8 V6 142kW manuaaal!!
- Asukoht: Tallllinn/Kuressaare/Kärdla
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kas asi võib olla ajus - B5.5 2.8 V6 4motion
Enne gaasi paigaldust töötas kõik normaalselt jah. Ja pihustite juhtmete kallal käis ta küll.
Paigaldaja ise on tegelikult pikaajalise kogemusega, paigaldab ka autoesinduste palvel uutele autodele gaasiseadmeid ja kutsutakse nö tehasepaigaldatud. Aga aga aga tundub jah, et aju selle paigalduse käigus pihta sai kuna varasemalt polnud probleeme ei minu, diagnoistika ega ülevaatuse arvates.
Pihustid katkestatakse vist ära jah ja lülitatakse sisse gaasipritsungid. Aju pidavat sellest üldse mitte teada saama, et bensiinipihustid ei tööta ja töötavad gaasi omad.
Igatahes eile me klubikaaslase häkker Ardiga paigaldasime minu B5.5-le B5 aju, saime ka immo ilusti koolitatud aga ABS tuli hakkas põlema ja diagnostiga soovitab kontrollida aju. Ilmselt põlvkondadevaheline erinevus.
Niisiis nüüd siis otsib B5.5 2.8 V6 aju või kedagi kes selle B5 aju võiks nö korda häkkida.
Paigaldaja ise on tegelikult pikaajalise kogemusega, paigaldab ka autoesinduste palvel uutele autodele gaasiseadmeid ja kutsutakse nö tehasepaigaldatud. Aga aga aga tundub jah, et aju selle paigalduse käigus pihta sai kuna varasemalt polnud probleeme ei minu, diagnoistika ega ülevaatuse arvates.
Pihustid katkestatakse vist ära jah ja lülitatakse sisse gaasipritsungid. Aju pidavat sellest üldse mitte teada saama, et bensiinipihustid ei tööta ja töötavad gaasi omad.
Igatahes eile me klubikaaslase häkker Ardiga paigaldasime minu B5.5-le B5 aju, saime ka immo ilusti koolitatud aga ABS tuli hakkas põlema ja diagnostiga soovitab kontrollida aju. Ilmselt põlvkondadevaheline erinevus.
Niisiis nüüd siis otsib B5.5 2.8 V6 aju või kedagi kes selle B5 aju võiks nö korda häkkida.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Kas asi võib olla ajus - B5.5 2.8 V6 4motion
Veakoodid tekkisid siis sellised, et mootori ajus sees viga Incorrectly coded ja abs-i + veojõu tuled põlevad. Ilmselt viga selles, et autol mille pealt aju tuli puudus veojõu kontroll. Minul ei lasnud mootori aju codingut muuta ka. Abs-i ajus sees viga, et kontrolliks mootori aju.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
Re: Kas asi võib olla ajus - B5.5 2.8 V6 4motion
Oleks pakkuda Passat B5.5 2.8 4motion aju koos kvaliteetse Chip4Power chipiga ( http://www.chip4power.de/ ) Rahulikult sõites pidavat see andma isegi kütusesäästu. ABS probleme ei tohiks sellega olla kuna süsteemid samad.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 05 Apr 2017, 22:31
- Telefon: 5232353
- Auto: Passat B5.5 4motion 2.8 V6 142kW manuaaal!!
- Asukoht: Tallllinn/Kuressaare/Kärdla
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kas asi võib olla ajus - B5.5 2.8 V6 4motion
Ma ei saa sind kätte ei pm ega emailiga - anna teada 52 323 53VAG kirjutas:Oleks pakkuda Passat B5.5 2.8 4motion aju koos kvaliteetse Chip4Power chipiga ( http://www.chip4power.de/ ) Rahulikult sõites pidavat see andma isegi kütusesäästu. ABS probleme ei tohiks sellega olla kuna süsteemid samad.
Seda ka, et eile saime Ardiga asja niikaugele, et B5 aju ei näita enam ABS+veojõukontrolli viga ja tuled armatuuris ei põle.
Nüüd jäi õhku see küsimus, et kuna B5 2.8-l vist ei ole 4 lambdat - et kas siis minu 4 lambdaga B5.5 on optimaalses hääles ainult kahe lambdaga.