golf 4 uute mootori patjatega väristab
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
golf 4 uute mootori patjatega väristab
1.9Tdi 81kw
Panin kõik uued mootori padjad ,nüüd salongis korralik vibra
Ehk mingi nüansid nende vahetusega?
Midagi tegin valesti?
Panin kõik uued mootori padjad ,nüüd salongis korralik vibra
Ehk mingi nüansid nende vahetusega?
Midagi tegin valesti?
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
Uute patjade segu on kardetavasti vale. Näiteks uus jäik padi annab kenasti vibratsiooni keresse edasi. Idee: Võiks ehk proovida vanad korralikumad padjad kombineerida uuega selle asemel, mis õhtal ja vaadata, kas ikka perutab. Edasi küsimus, et kas patju asusid vahetama kuna vanadega ka perutas ja viga peab otsima mujalt?!?
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
Vanadega oli nii et , kui mootori välja suretasid korralik kilin kolin olielu kirjutas:Uute patjade segu on kardetavasti vale. Näiteks uus jäik padi annab kenasti vibratsiooni keresse edasi. Idee: Võiks ehk proovida vanad korralikumad padjad kombineerida uuega selle asemel, mis õhtal ja vaadata, kas ikka perutab. Edasi küsimus, et kas patju asusid vahetama kuna vanadega ka perutas ja viga peab otsima mujalt?!?
Ja mootor loperdas kerge lükkamisega
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
Kui aga mootor töötas tühikäigul, siis ei olnud ju rappumist? Välja suretamisel kilin kolin viitab kahemassilise hooratta veale. Mootor peapki kergelt ludisema käega loksutades.
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
fo1l kirjutas:Kõlab pigem kui hooratta lõppemine, kui väljasuretamisel koliseb.
1Massiline hoorattas
Mootorit sai vabalt käega logistada
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
t6nis3 kirjutas:Kui aga mootor töötas tühikäigul, siis ei olnud ju rappumist? Välja suretamisel kilin kolin viitab kahemassilise hooratta veale. Mootor peapki kergelt ludisema käega loksutades.
Luudises väga vabalt, sellepärast saigu uued padjad pandud
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
Väljasuretamise kilinat ja kolinat tekitab oluliselt rohkem ka mittetoimiv suretusklapp
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
No päris lärmakas kilin kolin pole, lihtsalt suretad välja ja selline tunne nägu mootor lahti
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
No seda tasub ikkagi jälgida, kas suretusklapp tõmbab seismajätmisel kinni. See vähendab jah sellist väristamist. Ise ka imestasin kui suur vahe on.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
Kus see klapp on?dellu kirjutas:No seda tasub ikkagi jälgida, kas suretusklapp tõmbab seismajätmisel kinni. See vähendab jah sellist väristamist. Ise ka imestasin kui suur vahe on.
ma suht uus VAG maailmas
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
Golf 4ja puhul ei julge kindlalt väita aga Passati peal olevatel 1.9tel see klapp 100% kindlusega puudub. Olen piisavalt kursis, et seda klappi ära tunda, sellel teistsugune EGR ka. 

- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
Patjadest: vist ei ole olemas ühtegi mitte-OEM mootoripatja nendele traktoritele, mis ei väristaks. Odav SKF jms väristab, kallim Lemförder väristab... ei ole küll testinud uue OEM padjaga (130 euri on natuke palju ehkupeale proovida). Odavam on lammarist võtta korralikud kasutatud OEM padjad (kuna sobivus on selline: 1.6/1.8 20v/1.8 20v 4MOTION/1.8 20v Turbo/1.9 TDI (AHH/AHU/AFN)/1.9 TDI 4MOTION (AFN)/2.3 V5/2.3 V5 4MOTION, siis valikut peaks jätkuma); need peaks saama kätte 20-50 euri komplekt. See võtab tühikäigu/madala pöörde vibra ja kõmina ära.
Suretusklapp: vanakooli 1.9 TDI'l sellist asja ei eksisteeri minuteada.
Hooratas: seda ju sidurite jms asjadega lihtne testida / välistada.
Suretusklapp: vanakooli 1.9 TDI'l sellist asja ei eksisteeri minuteada.
Hooratas: seda ju sidurite jms asjadega lihtne testida / välistada.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
Tekib küsimus kas nende mootoritega oli siis juba tehasest värinat tunda kui ükski uus padi ära ei võta seda? Või on kõigil mootoritel seoses läbisõiduga see värin tekkinud?zyllu kirjutas:Patjadest: vist ei ole olemas ühtegi mitte-OEM mootoripatja nendele traktoritele, mis ei väristaks. Odav SKF jms väristab, kallim Lemförder väristab... ei ole küll testinud uue OEM padjaga (130 euri on natuke palju ehkupeale proovida). Odavam on lammarist võtta korralikud kasutatud OEM padjad (kuna sobivus on selline: 1.6/1.8 20v/1.8 20v 4MOTION/1.8 20v Turbo/1.9 TDI (AHH/AHU/AFN)/1.9 TDI 4MOTION (AFN)/2.3 V5/2.3 V5 4MOTION, siis valikut peaks jätkuma); need peaks saama kätte 20-50 euri komplekt. See võtab tühikäigu/madala pöörde vibra ja kõmina ära.
Suretusklapp: vanakooli 1.9 TDI'l sellist asja ei eksisteeri minuteada.
Hooratas: seda ju sidurite jms asjadega lihtne testida / välistada.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
Ei, pigem on küsimus selles, kas praegust müüdavad padjad on samaväärsed kui need mis 20 aastat tagasi mootorite alla pandi. Kui on, no siis ei ole küsimust – 260 eurone investeering + vahetamine lahendab probleemid.J.Aru kirjutas: Tekib küsimus kas nende mootoritega oli siis juba tehasest värinat tunda kui ükski uus padi ära ei võta seda? Või on kõigil mootoritel seoses läbisõiduga see värin tekkinud?
Lisaks, kas mitte seesamune 81 kW mootor tehase poolt just kahemassilist hooratast ei peaks kasutama vibratsioonide summutamiseks.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
No võimalik et tal on siis mingi muu nimetus, aga asub ta EGR-ga samas korpuses. Ehk siis https://i.ytimg.com/vi/8KdLw0rU39o/hqdefault.jpg olev vasakpoolne "hoob/ajam". Süüte väljakeeramisel peab see oma hoova enda sisse tõmbama ja see keerab EGR torus ühe laba risti ette, et mootor õhku peale ei saaks. Võid proovida ka käsitsi töötava mootoriga selle kinni lükata ja auto peaks välja surema. Üksi on seda kehv testida/vaadata, hea oleks kui keegi salongist süüte välja keerab ja ise kapoti all jälgid. Kui ei toimi, siis saab edasi otsima hakata, et kas on vaakumi leke, kas ei tööta selle elektroonika, mis vaakumi peale laseb jne.zyllu kirjutas: Suretusklapp: vanakooli 1.9 TDI'l sellist asja ei eksisteeri minuteada.
Golf 4 on see kindlasti olemas, ma pole veel ühtegi ilma näinud ja mul on neid oma 10kond vast olnud koos Boradega.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
Imelik on see, et ma olen passatitel neid AFN mootoreid omajagu vahtinud ning ühelgi ei ole sellist EGR'i (uuematel PD mootoritel jah, aga vanematel mitte). Ehk EGR disain on üks vaakumvoolik sisse mis reguleerib heitekaaside tsirkulatsiooni. Ja kõik. Sekundaarset klappi mis kogu õhusüsteemi sulgeks, sellist ei eksisteeri.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
Ok, B5-test ma jälle kahjuks ei tea midagi, kui nendest jutt. Mul on hunnik B5.5-i olnud. Aga G4-del on küll kõigil. G3 ja B4 kohta ei mäleta kahjuks, need olid sajandeid tagasi teemaks 

Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: golf 4 uute mootori patjatega väristab
Mul PD motoga G5-l ka väristas vigase suretusklapiga seisma jättes. Peale vahetust enam ei jää kolinal seisma. Hooratas kylmast peast teeb natuke häält...no viimased poolteist aastat juba
... Eks ole rohkem vibra ja värinat ka viimasel ajal juurde tulnud, eriti kiirendamisel madalamatelt pööretelt. Asju mis väsinud v6ib mitmeid olla, vanade autode "r66m"...

Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D