92 aasta 1.8 66Kw Passatil on sidur hakanud lahutama päris pedaali ülemisest asendist. Põhimõtteliselt pool sentimeetrit pedaalivajutust ja juba lahutab.
5-nda käiguga keskmise gaasiga siduri üleslastes sureb mootor ka pikema pausiga välja.
Samas libisemist ei ole täheldanud sõitmisega.
Kuna autol ülevaatus just tehtud, aga pikemalt (üle aasta) eriti plaanis pidada pole, siis kas on võimalust mingiks alternatiiviks, et niiöelda asja pikendada.
Saan aru, et lamellid peaaegu praegu vastu survelaagrit. Kui nüüd veel natuke lamellid kerkivad, siis libisemine garanteeritud.
Kas saab mingit moodi survelaagrit kaugemale reguleerida lamelli otstest?
Olen ühel Passatil ka kunagi siduri vahetuse juures viibinud. Kõik oli muidu vägagi lihtne, ainult käigukasti mootori otsast saamine oli keeruline. Mäletan, et käigukasti rattapoolne ots läks vastu keret ja mitte ei olnud seal ruumi teda otsast võtta. Tuli miskitmoodi mootorit tõsta ja käigukasti ime nurga all keerata, siis suure hädaga...
Ühesõnaga, ilmselt tuleb mul see töö ikka ette võtta ja äkki keegi annab head nippi käigukasti otsast saamiseks.
Passat B3 sidur ja vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passat B3 sidur ja vahetus
Mootor tuleb rippu lasta ja kastipoolne nurk maks. allapole ning kasti tuleb mahavõtmise-külgepanemise hetkel keerata kuna parempoolne ratta flants jääb muidu takistama. Mõttekas ikkagi ketas ära vahetada mitte hakata tulevase omaniku jaoks miskit keemiat aretama.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..