Tere.
Oskab keegi nõu anda milles võib viga olla. Mootor hakkab katkuma 1000-2000 pöörde pealt kiirteel ja võtab kütust nagu bensukal linnas (10-11l/100km).
Kord kakub ja kord jälle ei katku.
Alles sai vahetatud kütuse filter, mootori temp. andur, mootori pöörete andur.
Endal saab juba mõistus otsa.
Golf 4 1.9TDI 74kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 24 Apr 2015, 19:06
- Skype: heiko.paal
- Auto: VW Vento
- Asukoht:
Re: Golf 4 1.9TDI 74kw
diagnostika taha ja saab teada, diagnostika saan aidada eestimaal vajadusel ka soomes, aga kahtlustab pumppihusteid, endal need pakkuda ka
sama mootoripealt tulnud
sama mootoripealt tulnud
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 4 1.9TDI 74kw
Vaata turbopoole lõdvikud üle, kunagi üks auto ka jätis nii 1800 pöörde pealt ja hiljem ka kuni 2200 teatud hetkel nagu vahele. Tegu oli automaatkastiga isendiga. Arvasin juba, et ees on kastiremont, aga viga oli hoopis üle turbo rõhupoole lõdvikus, kus oli selline 1cm "lõikehaav" sees. Ilmselt mingil nn kontrollpöördel tekkis anomaalia. Vahest läks muidugi limpi ka. Seda jama pole?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335