Passat b7 1,8tsi võtab õli (korras)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat b7 1,8tsi võtab õli (korras)
Passat b7 2011 1,8tsi 118kw hakkas lambist õli võtma kole palju. Liiter õli paagitäie bensiini kohta on vist sutsu palju. Muidu mootor käivitub ja kiirendab normaalselt, mingeid muid kõrvalekaldeid ei ole täheldanud.
Oskab keegi soovitada Järvamaal mõnda asjalikku mehaanikut kelle poole pöörduda.
Oskab keegi soovitada Järvamaal mõnda asjalikku mehaanikut kelle poole pöörduda.
Viimati muutis J.Aru, 21 Juun 2017, 13:59, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkiri endiseks tagasi muudetud, et oleks otsinguga lihtam ülesse leida
Põhjus: Pealkiri endiseks tagasi muudetud, et oleks otsinguga lihtam ülesse leida
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Passat b7 1,8tsi võtab õli
Nende mootorite puhul pidi see normaalne olema
Aga pole kursis kas see on ikka väga ok kogus.

- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Passat b7 1,8tsi võtab õli
Ei ole OK kogus. Tavaline taks 1.8 TSI õlijoomise juures on kolvigrupi vahetus esinduse hinnaklassis 2500-4000€.
Kui autol on korrektne esinduse ajalugu ja mitte liiga suur läbisõit, siis võib ju minna õlikulu mõõtma ning küsima tehase vastutulelikkust levinud probleemi lahendamisel.
Kui autol on korrektne esinduse ajalugu ja mitte liiga suur läbisõit, siis võib ju minna õlikulu mõõtma ning küsima tehase vastutulelikkust levinud probleemi lahendamisel.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat b7 1,8tsi võtab õli
Õlirõngad koksi täis.Olen treinud kolvisooned uuemate rõngaste jaoks ümber.Uued rõngad on laiemad.
Re: Passat b7 1,8tsi võtab õli
Turbo oli kurjajuur hoopis.
Esindus väidab, et cdaa mootoril ei ole enam seda viga, et kolvid ära kuluvad vms ja seeläbi õli neelama hakkab.
Esindus väidab, et cdaa mootoril ei ole enam seda viga, et kolvid ära kuluvad vms ja seeläbi õli neelama hakkab.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 15 Nov 2014, 16:49
- Auto: VW Passat R-line 2.0 d 110kw dsg 2019a.
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
Re: Passat b7 1,8tsi on korras :)
Mul sama ka 1.8T aga siiani õlikulu on normaalne 2l 20000km peale,vot seda ei tea kas mootor on cdaa või mitte,auto aastast 2012 lõpp.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 08 Juun 2019, 20:10
- Auto: Volkswagen Passat 2011 1.8 TSI 118kW
- Asukoht: Tallinn
Passat b7 1,8tsi võtab õli (korras)
Värskendan teemat ja tahaksin uurida enamvähem sama mure kohta.
Oman umbes 2 kuud Passat 2011 1.8TSI 118kW ja iga nädalaga on auto hakanud sööma järjest rohkem õli. Algselt 900km, siis 700km ja nüüd koguni 1l õli 500km peale. Enne ostu lasin Mölleris autole teostada ostueelse kontrolli ning midagi õlikulu kohta ei avastatud. Olen lugenud palju kurikuulsa CDAA mootori tüüpvigade kohta ja oli ka esindusega sellest juttu kui likvideeriti ketikaane tihendi õlileke ning pandi õli normi et saaks kontrollida õlikulu. Kas tõesti võiks olla viga kolvirõngastes või võiks lasta kontrollida esinduses turbot? Esinduse jutu järgi mootoriremont 2500-3000 eurot ja tehas midagi kinni ei maksa kuna autol juba vanust küll ja veel. Kui palju võiks minna maksma umbkaudu turbo remont, ehk on keegi sama jama läbi teinud? Läbisõit iseenesest 115000 ja eesti ajalooga auto.
Oman umbes 2 kuud Passat 2011 1.8TSI 118kW ja iga nädalaga on auto hakanud sööma järjest rohkem õli. Algselt 900km, siis 700km ja nüüd koguni 1l õli 500km peale. Enne ostu lasin Mölleris autole teostada ostueelse kontrolli ning midagi õlikulu kohta ei avastatud. Olen lugenud palju kurikuulsa CDAA mootori tüüpvigade kohta ja oli ka esindusega sellest juttu kui likvideeriti ketikaane tihendi õlileke ning pandi õli normi et saaks kontrollida õlikulu. Kas tõesti võiks olla viga kolvirõngastes või võiks lasta kontrollida esinduses turbot? Esinduse jutu järgi mootoriremont 2500-3000 eurot ja tehas midagi kinni ei maksa kuna autol juba vanust küll ja veel. Kui palju võiks minna maksma umbkaudu turbo remont, ehk on keegi sama jama läbi teinud? Läbisõit iseenesest 115000 ja eesti ajalooga auto.
- lepassat
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
- Auto: Seat Cordoba 1.9 TDI '08; Audi 80 Avant B4 2.6E '93; VW T3 1.6TD '82
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 08 Juun 2019, 20:10
- Auto: Volkswagen Passat 2011 1.8 TSI 118kW
- Asukoht: Tallinn
Passat b7 1,8tsi võtab õli (korras)
Ei lahenenudki. Møller jäi enda hinnapakkumise juurde ja vastutulekuid ei tehtud.
Kuna endal sellist summat kohe taskust välja käia ei olnud, siis ei lasnud remonti teostada.
Praeguseks on möödas 1,5a ja just hooldusest tulles(Aasta auto plus) sain teada et õli lekib igalt poolt(ketikaane tihend, mille Møller väidetavalt parandas, õlivann). Lisaks on summuti otsad tahmanud, samuti süüteküünlad. On ilmselge et mootor vajab remonti, aga millises ulatuses, seda ei osatud öelda enne kui mootor lahti võtta.
Kokkuvõttes pole probleem lahenenud ja õli valan nagu vett kerisele.
Møllerist aga halb maik suus, sest ostueelses kontrollis kinnitati auto seisukord väga heaks ning tahmanud summuti otsadest ega suurenenud õlikulust ei olnud juttu. Kuna ise selliseid asju vaadata ei oska, siis usaldasin Möllerit ja sain tuimalt üle. Samamoodi ka Mölleri poolt teostatud ketikaane tihendi vahetus oli juba 6 kuu pärast samas seisus nagu enne. Mine siis tea kas üldse parandati seal midagi või küsiti ainult raha.