Tean, et foorumi kaudu autole diagnostikat teha võimatu, aga siiski uurin, mis targematel inimestel pakkuda on.
Probleem nimelt järgmine, et 1,8 66kw ABS moto kipub külma mootoriga kinni pooma, ei taha üldse pöördesse minna. Huvitav asjaolu on veel see, et hommikuti ja jahedate ilmadega ei pole probleem pooltki nii hull kui soojade suvepäevadega, ehk mingi seos on ka välistemperatuuril. Sooja mootoriga sõidab üpris reipalt, kerge misfire on kui piirajani kiirendada, ehk päris laitmatult ei lähe, aga pole absoluutselt häiriv.
Probleem on eksisteerinud ostust saati ehk ca kuu aega, proovisõitu tehes eelnevalt mootor käis pikalt ehk siis see ka välja ei ilmnenud.
Mootori temp on OK, kütusekulu ka vist mõistlik - MFA järgi keskmine sinna 8-9 vahele (linn ja mnt pooleks). Tühikäigu pöördeid hoiab hästi.
Mootori poolepealt on minu käes vahetatud klapikaane tihend, küünlad, õlid/filtrid ja kõik rihmad. Kaugemale pole veel jõudnud.
Ainuke veidrus mis esmapilgul mootoriruumis märkasin oli pidurivõimendist sisselaskekollesse minev voolik, kus vahepeal mingi plastikust asjandus, mida ma ei oska defineerida ja selle all on tuimalt kruvi vooliku sees? Tegin mingid pildid ka - https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Kuna kohapeal pidurdades esineb mõnikord ka mootoril hetkelit turtsumist siis peaks alustama selle vooliku väljavahetamisest? Aga ikkagi valgustage mind, mis plastikveidrus see seal vahepeal on?

Tänan juba ette ära kui keegi viitsib probleemi lahata!

