Kuna mootori ehitused ületavad selliste autode puhul alati mitmekordselt auto enda väärtust stockina, siis võib sama hästi toorikuks juba ABF mootori võtta.
Kui tahad 8V juurde jääda, siis plokikaane võid
windorfi viia. Lisaks ilmselgelt "kõrgem" nukk, suuremad klapid, tugevamad klapivedrud. Alternatiiviks on siit terve kaas võtta ->
LINK.
Sellele lisaks hingamine vabaks ning sisselase ära portida ja väljalaske osas torukollektor, igasuguste katalüsaatorite alt minema viskamine ja vabam hingamine arvestades seda, et väljalaskes oleks korrektne vastusurve. Tuleks vaadata, kas kütust ka piisavalt peale jõuab - vajadusel kütusesüsteem sobivaks ehitada. Siduri koos korviga kangema vastu vahetada ja hooratta lasta kergemaks treida. Kui nii palju juba tehtud, siis peaks kindlasti juba 100mm poolteljed olema, kui neid praegu pole. Kui poolteljed ka juba jämedamad, siis ilmselgelt on vaja LSD'd, sest sellest jõust pole grammigi kasu, kui seda kuidagi maha ei saa jne-jne-jne.