Probleem siis selles ,et üks hetk mootor ei käinud enam päris õigesti, käivitades tahtis käiamist ja jalaga gaasi juurde saada, veakood P0011 "A" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1). Kontrollisin mootori märgid üle ning need paigas, kuid märkasin ,et nukkvõll liigub kuigipalju vabalt, ilma ketiratast kaasa tõmbamata, mis seda põhjustada võib?
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=-vwuPxQ ... e=youtu.be[/bbvideo]
Passat B5.5 V5 125kw mootori probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Passat B5.5 V5 125kw mootori probleem
Mina ütleks, et nukk pooleks/katki sealt viimase paku alt. Lase see pakk lahti, siis näed täpsemalt.
Teine võimalus, et ketiratta sees on muutuva ajastuse mehanismiga midagi juhtunud.
Teine võimalus, et ketiratta sees on muutuva ajastuse mehanismiga midagi juhtunud.