Tere. Mure on järsematel kallakutel, autohold peab ilusti aga kohalt ära minnes enne vajub tagasi ja siis hakkab alles vedama. Laevle minnes oleks vajunud tagumisele autole otsa Täna torgati juhe järgi ja vigu ega midagi ebatavalist ei näidanud. Ls on 160 000. Kas võib olla, et sidur kulunud aga mitte piisavalt veakoodi näitamiseks?
Täna siis sai taaskord juhe taha pandud teises kohas ja proovitud kallakul arvutist midagi ebatavalist jälle ei näitanud. Täna käitus siis auto nii, et kui kallakul drivele panna ja ilma autohldita vabastades piduri vajus törts tagasi siis vedas nõksu edasi ja uuesti tagasi alla. Samal kallakul võrreldud audiga see korra jaksas vedada ja jäi paigal seisma ilma, et oleks tagasi vajunud. Audil küll pole sama kast aga ikkagi. Kes autot läbi vaatas arvab, et seal on mingi kala seibidega, et need väsinud või midagi. Oskab keegi veel midagi pakkuda millele tähelepanu pöörata?
DSg v'ibki mingi osa tagasi vajuda olenevalt kui suur on kallak ja kui palju mootorile "tööd" antakse. Sama teema ka uute autode puhul.
Samas kui teema autor viitab sellele kui mingi aja jooksul muutunud või süvenenud murele, siis tasub kõigepealt ikka esindusest läbi sõita ja teemalt uurida. Võib olla, et on mingi tarkvarauuendus, mis selle vea kõrvaldab või saabki juba vastuse, mida niisama välja ei mõtle. Ka võib olla, et tehases on mingi kommentaar selliste teemade kohta.
Panen enda 1.4 TSI ja DSG7 komboga sama tähele. Järsult kallakult liikuma hakates peab ikka veidi gaasi vajutama, muidu kast ei haagi taha ja vajubki tagasi. Autoholdiga seda pole üldse.
2017a Multivan vajub ka tagasi ja kohe hullult. Autoholdi pole, õnneks nüüd targem ja stardin käsipiduriga. Korralik õnnetus võib Nii juhtuda. Komandandi teest räägin Mina.
B7 pole veel proovinud aga eks sama asI.
G6 dsg7 vajus ka tagasi veidi ikka kallakul. aga harjusin ära, ja kui hakkad veidi varem pidurid vaikselt lahti libistama nö. siis võttis kasti järgi ka varem, päris järsakul sai kahejala või kässariga ka starditud... kui järsult pidurilt ära võtad kallakul siis tekkis ka ikkagi mingi läbilibisemine/tagasivajumine.
kui see sul mingi hetk on tekkinud ja varem ei olnud nii hull, siis tasuks teemaga tegeleda. Kui aga on algusest peale nii olnud ja saad veel ka mõne teise sarnase auto puhul proovida ning tulemus on sama, siis on OK.
olen avastanud enda T6-l analoogset teemat, aga peamiselt kallakust ülesse tagurdamisel. Esipidi sõites ei pane oluliselt tähelegi ning lisaks on mägipidur, mis kuni 3sek autot enivei kinni hoiab.
margus kirjutas:
olen avastanud enda T6-l analoogset teemat, aga peamiselt kallakust ülesse tagurdamisel. Esipidi sõites ei pane oluliselt tähelegi ning lisaks on mägipidur, mis kuni 3sek autot enivei kinni hoiab.
Kas T6 on see mägipidur? ma arvasin, et lihtsalt lollisti lahendatud, et ei taha tagurdama hakata.
Täna sai käidud autoaias proovimas teist samasuguse kastiga passatit ja tulemus oli sama, et ilma autoholdita mäest ülesse ei saanud kuidagi. Seega arvan, et ma paisutasin üle sellega. Ja tagant järgi mõeldes siis vb laevale minnes polnudki vööd peal, kuna seekordki jäi vöö ära peale autost väljas käiku.
See on OK sellise kombo puhul. Kui autoholdi/käsipiduriga tõusult startida, siis gaasipedaali puutest laseb elektroonika piduri lahti, aga mootorist tulev jõud ei ületa seda inertsjõudu, mis masina tagurpidi veerema laseb. Kui nüüd, aga tavapiduriga sama asja teha, siis haakuvad sidurid varem järgi ja hakkavad juba autot natukene varem edasi vedama, tänu sellele ka elektroonika kohendab natukene mootoritööd ning auto ei vaju nii kergelt tagasi.
Autohold EI OLE mägipidur, mis läheb maha alles siis, kui veojõud on ületanud sellise punkti, kus tagasivajumist ei toimu(enamasti on see erinevatel autodel piiratud mingisuguse ajaga 3-5s).