Hakkasin vahetama mootoril ketipingutit, sest see klõbises, kahises ja käivitamisel ka kõrises (Või kuidas seda nimetada) ning see hakkas ka veidi häirima. Mõtlesin, et vahetan ära siis. Sain klapikambri kaane maha ilusasti ja seal oligi näha kuidas kett polnud täiesti pinge all. Hakkasin seda maha kiskuma ning tegin poldi ja seibidega ühe tööriista millega pingutus maha saada. Sain maha ja keerasin poldid lahti ning proovisin kuidagi seda kätte saada sealt aga ei saanud, kuna kett jääb ette. Otse nina suunas välja ka ei anna tõmmata sest ma pean siis juba eemaldama ka ühe nukkvõlli hammasratastest ning ka selle taga oleva pleki.
Siit ka tekkisid mitu küsimust, kuidas oleks edasi kõige mõtekam minna ?
Auto on hetkel sellises seisus:
Ketipinguti:

Kas ülemised hammasrihma märgid on õiged?

Tundub, et alt on rihmaratas paigas

Ma mõtlesin, et siis kui masin nii lahti kisutud juba on siis vast oleks õige ka hammasrihm ära vahetada. Lahti oskan võtta ja kokku vast ka panna aga ma tahan endas kindel olla muud midagi.
Oleks väga tänulik kui saaks veidi abi selles asjas.
Kalle.