Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged -KORRAS-
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged -KORRAS-
Tere!
Autoks on Golf 3 1.8 66kw ning probleem selgus ülevaatusel. Äkki keegi tark siin foorumis teab ja oskab aidata kust poolt hakata viga otsima, kui HC on 1034 (norm 100) ja CO on 2.679 (norm 0.5) ning põlemise näit jääb alla 10, kuid peaks olema 14, 15. Jagaja kaane vahetan ära, sest selle kontaktid juba natuke põlenud, küünald on vahetatud, süüdet natuke ka krutitud. Tühikäigul töötab natuke ebaühtlaselt. Kas viga võib olla pritsepeas või kuskil seal kandis või peaks ära vahetama tempi anduri? Peale selle on ka küttekulu natuke kõrge.
Autoks on Golf 3 1.8 66kw ning probleem selgus ülevaatusel. Äkki keegi tark siin foorumis teab ja oskab aidata kust poolt hakata viga otsima, kui HC on 1034 (norm 100) ja CO on 2.679 (norm 0.5) ning põlemise näit jääb alla 10, kuid peaks olema 14, 15. Jagaja kaane vahetan ära, sest selle kontaktid juba natuke põlenud, küünald on vahetatud, süüdet natuke ka krutitud. Tühikäigul töötab natuke ebaühtlaselt. Kas viga võib olla pritsepeas või kuskil seal kandis või peaks ära vahetama tempi anduri? Peale selle on ka küttekulu natuke kõrge.
Viimati muutis Passat92, 13 Mai 2012, 16:47, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged
Õli ei söö?
Temp andur ja lambda andur võivad küll mõjutada
Temp andur ja lambda andur võivad küll mõjutada
Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged
1.8 66kw pole lambdat... ja õli on kõik normis
Deemu kirjutas:Õli ei söö?
Temp andur ja lambda andur võivad küll mõjutada
Viimati muutis Passat92, 30 Apr 2012, 15:52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged
Siiani on kõigil lambda olnud mis käe alt läbi käinud.Passat92 kirjutas:1.8 66kw pole lambdat... ja õli on kõik normis
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged
Jah tõesti 1.8 monol on lambda, minu viga. Ilmselt kui see ära vahetada siis asi töötab jälle. Lihtsalt esimene sellise mootoriga auto ja pole teda nii väga puurinud veel ja arvasin et selle pole lambdat.
GTI kirjutas:Siiani on kõigil lambda olnud mis käe alt läbi käinud.Passat92 kirjutas:1.8 66kw pole lambdat... ja õli on kõik normis
Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged
Lambda, jagaja kaas ja rootor vahetatud, aga ikka ei ole paigas. Probleem nüüd juba esimese silindriga, et löö tühikäigul, podiseb ja ajab tagant puhast kütet väja. Küünlad ja küünlajuhtmed on mitu korda vahetatud mõttega, et üks nendest peaks ikka töötama. Kui küünlalt piip maha tõmmata tühikäigul, ei muutu mootori töös mitte midagi, teiste silindritega sama tehes muudub ja hakkab rohkem podisema ja pöörded langevad. Kas viga võib olla jagaja sees olevas sirmis, Halli anduris? Kas 2.0 85kw mootori täiskomplektne jagaja istub sinna peale, siis saaks ise ära kontrollida.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged
Kompressiooni üle mõõtmine võiks asjasse selgust tuua. Kui ikka juhtmed, küünlad, kaaned, rootorid vahetatud, ja muutust pole, siis liigub mõte just selle suunas.
Hallika kontrolliks(kas säde tuleb ka mittetöötavale silindrile) saab ju ühe korras küünla vastava juhtme otsa pista, vastu plokki panna ja vaadata, kas sinna käivitades säde jõuab...
Hallika kontrolliks(kas säde tuleb ka mittetöötavale silindrile) saab ju ühe korras küünla vastava juhtme otsa pista, vastu plokki panna ja vaadata, kas sinna käivitades säde jõuab...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged
Autu korras, kogu jama peitus ühes pisikeses veas. Nimelt vaakumi voolik, mis ühendab sisselaset ja piduri vaakumvõimendit lekkis ja sealtkaudu tõmbas mootor endale ohtralt lisaõhku, ja põhjus miks just esimene silinder ei töötanud, sest see sama vooliku ühendus on esimesele kõige lähemal. Ilmselt andis pritsesüsteem ilmselt talle väga suurets kogustes rohkem kütet peale, kui vaja oleks olnud. Voolik vahetatud ja asi hoopis teine, vb ei oleks pidanud üleüldse vahetama lambdat, jagaja rootorit ja kaant, aga tagasi poodi neid ka enam anda ei saa 

-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged -KORRAS-
Kasutan seda vana teemat, ei hakka uut tegema:
Nimelt sarnane probleem tuttava Golf 3 monopritsega, heitgaasid väga paigast ära ja auto päris puhtalt ei tööta ka. Arvutiga seal suurt ei näe, isegi mitte lambda signaali, vähemalt mitte normaalsel kujul. Kui esimest korda ülevaatusel käis, siis oli CO 6 ja lambdaarv 0,8 umbes, seega on segu nagu väga rikas. Sai pandud uus universaalne lambda, aga asi oli veel hullem ülevaatusel. Multimeetri juhtmed sai torgatud lambda juhtmetesse mõõtmiseks, näitab 1V lähedast pinget pidevalt, aga mingeid veakoode ei anna, et segu paigast. Temperatuuriandur tundub korras olevat arvutiga vaadates. Kas on kellelgi ideid, et mida veel vaadata seal?
Nimelt sarnane probleem tuttava Golf 3 monopritsega, heitgaasid väga paigast ära ja auto päris puhtalt ei tööta ka. Arvutiga seal suurt ei näe, isegi mitte lambda signaali, vähemalt mitte normaalsel kujul. Kui esimest korda ülevaatusel käis, siis oli CO 6 ja lambdaarv 0,8 umbes, seega on segu nagu väga rikas. Sai pandud uus universaalne lambda, aga asi oli veel hullem ülevaatusel. Multimeetri juhtmed sai torgatud lambda juhtmetesse mõõtmiseks, näitab 1V lähedast pinget pidevalt, aga mingeid veakoode ei anna, et segu paigast. Temperatuuriandur tundub korras olevat arvutiga vaadates. Kas on kellelgi ideid, et mida veel vaadata seal?
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged -KORRAS-
Sai korda see auto ja TÜV läbitud.
Tundub, et see Automaailmast 40EUR eest ostetud universaale andur ei hakanud lihtsalt tööle. Sai võetud mingi kasutatud VAG-i originaal lambda, originaal pistik taha ühendatud sinna ja asi korras.
Tundub, et see Automaailmast 40EUR eest ostetud universaale andur ei hakanud lihtsalt tööle. Sai võetud mingi kasutatud VAG-i originaal lambda, originaal pistik taha ühendatud sinna ja asi korras.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged -KORRAS-
Juhtmeid ei torgita läbi. Sellel autol on diagnostika pistik olemas. Lisaks veel eespool kõnelejale, et silindreid loetakse rihmaseibi poolt, mitte käigukasti poolt, Seega oli tegu 4. silindriga.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged -KORRAS-
Nagu kirjutasin, siis lambda signaali ei näe arvutiga sellel autol, loomulikult sai ka arvutiga vaadatud. Nii palju sai netist uuritud, et grupp 000 all aken 5 peaks olema lambda kohta, seal peavad jooksma numbrid 100 ja 150 vahel. See on väga algeline auto, ei anna isegi mingit veakoodi kui vigane lambda näitab rikast segu igal ajal. Lambda juhtmed on nagunii jakatud pressühendustega, asi see mõni isolatsioon vigastus seal kui pärast ära teibin ilusasti 
