VW Passati pult koos võtmega kadunud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW Passati pult koos võtmega kadunud
Tere. Mure järgmine, Passatil (2000a.) võti koos puldiga kadus ära. Varuvõtit -pulti pole. Võtme leidmine lootusetu. Kas saab kuidagi uue puldi kellegil lasta teha või keskluku maha võtta vms. Pult ja võti eraldi.Ehk oskab keegi nõu anda.
Viimati muutis J.Aru, 27 Aug 2017, 20:48, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendamine
Põhjus: Pealkirja kohendamine
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Passati pult koos võtmega kadunud...
Kui sul pult eraldi, siis järelikult on mingi aftermarket lahendus. Pead armatuuri alt välja otsima, kelle toodang on ja siis uurima, kas lisapulti on võimalik tellida ja õpetada. Õpetamiseks näiteks Defal jne koodi vaja, mis signaga ostes kaasa antakse. Kui mõni eelmine omanik ära kaotanud, siis ilmselt keeruline (kui just Eestis paigaldatud pole ja esindajal vajalik kood olemas veel kuskil süsteemis - auto järgi näiteks leitav).
Võtit peaks saama teha ka luku järgi, mingid töökojad teevad nii. Aga nad vist tahtsid, et lukk kohale viidaks. Vaja on immoga võtit, mul oleks selline nn kasutamata võti pakkuda, saad lasta siis kohe õige asja lõigata. Seejärel on see vaja autole õpetada. Pead ilmselt lõuna-Eestist kellegi leidma, sest Tallinna sa seda vaevalt vead
.
Võtit peaks saama teha ka luku järgi, mingid töökojad teevad nii. Aga nad vist tahtsid, et lukk kohale viidaks. Vaja on immoga võtit, mul oleks selline nn kasutamata võti pakkuda, saad lasta siis kohe õige asja lõigata. Seejärel on see vaja autole õpetada. Pead ilmselt lõuna-Eestist kellegi leidma, sest Tallinna sa seda vaevalt vead

Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: VW Passati pult koos võtmega kadunud
Tänud vastuse eest. Kas seda signalisatsiooni nö vahelt välja lõigata ei kannata, mul teda vaja pole?! Peaasi, et saaks masina liikuma uuesti. Siit foorumist lugesin et variantideks, lammutusest uued lukud ja asjad. Teiseks variandiks siis esindusest uus võti mis tundub kõige mõistlikum hetkel sellega on jälle see aga, et keegi ei tea kas sellel autol kunagi süütelukku vahetatud.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 770
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: VW Passati pult koos võtmega kadunud
Ega enne kaotamist uksi või tagaluuki võtmega ei proovinud. Süüteluku vahetamisel on tegelikult mõistlik tihvtid ringi tõsta, muidu uue võtmega ei saa enam uksi lahti keerata.
Re: VW Passati pult koos võtmega kadunud
Enne kaotamist reageeris kõrvalistuja poolne uks, see tuli lahti ja läks kinni. Aga nüüd peale võtme kaotamist proovisin mingi suvalise võtmega kõrvalistujapoolset ust, ja mingi ime läbi tulid kõik uksed ja tagaluuk lahti. Seega kas see nüüd ühtib süüteluku endaga või mitte seda ei tea. Võibolla, et süütelukk on ka kunagi vahetatud. Ja nagu ma olen infot saanud siis luku järgi saab uue võtme teha, siis tuleks süütelukk maha kiskuda.
Alarmi kohapealt selgus nüüd Cobra signalisatsioon maaletooja käest, et sellele ilma nn.hooldusvõtmeta(mida ka pole) koopia pulti teha ei saa.
Alarmi kohapealt selgus nüüd Cobra signalisatsioon maaletooja käest, et sellele ilma nn.hooldusvõtmeta(mida ka pole) koopia pulti teha ei saa.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Passati pult koos võtmega kadunud
Vahelt välja saab alati visata, aga tuleb hakata järge ajama skeemide järgi. Tihtipeale on hunnik mustasid juhtmeid ja ei saa öelda, et ühenda pin x ja pin y ja läheb käima. Tuleb ajada näpuga järge kuhu on blokeering veetud. Võib ka olenevalt signast mitu olla. Tihtipeale lihtsalt pistikut lahti tõmmates enam ei käivitu. Kui signa maas (mitte valve all), siis võib isegi see jubin seal küljes edasi vedeleda ja midagi ei juhtu.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: VW Passati pult koos võtmega kadunud
Nüüdseks on asi niimoodi arenenud, et signalisatsioonile saab uue puldi õnneks tellida. Juhtus olema selline signalisatsiooni mudel (COBRA BRIDGE 4100) mida saab ilma hooldusvõtmeta uue puldiga sõbraks teha Selleks võtsin ühendust Cobra signalisatsioonide maaletoojaga(ProTeam OÜ). Sealt nad tahtsid teada signalisatsiooniblokilt tehasekoodi (S/N number triipkoodi all). Antud ajahetkel ei ole muud kui ootame kui pult kohal ja eks siis näha kuidas asi laheneb.
Re: VW Passati pult koos võtmega kadunud
No nii, asi nii kaugel, et lammutusest sai uus süütelukk ja võti. Arvuti vahendusel sai võti autoga (immoga) tuttavaks ja nüüd asi korras! Masin liigub ja nägu naerab 
