Auto ajaloost on teada, et see toodi Itaaliast aastal 2006. Autol oli enne mind 2 põgusat omanikku kuni sama aasta detsembrikuus ta minu valdusesse sattus. Minu kätte jõudis muidu üsna heas korras kui välja arvata 2 põhilist asja: mitte toimiv nelikvedu ja katkine kompressor. Väljast ja seest oli auto üsna ideaalilähedane välja arvatud muidugi juhiistme nurk. Kiire ülevaatus tõstuki peal paljastas neliveo osas ilmselt vahekasti purunemise. Võtsin ka igaks juhuks selle maha ning pulkadeks ja nii oligi. Reduktori hammasrattad puruks ning ka korpus sisemiselt praguline. Muidugi oli metallipuru kastis tohutult palju mis oli ka käigukasti jõudnud.
Kompressori lahtivõtmine paljastas ka keskmise osa defektid.
Veel selgus et ei tööta konditsioneer ja ka ABS jukerdab s.t. et enamus ajast ei tööta. ABS-i märgutule pirn oli ka kellegi poolt ära lõhutud.
Sellest hakkas peale minu ühine teekond selle autoga mis on juba varsti kestnud 11 aastat ja ilmselt kestab veel samapalju kui maailmas kütust jätkub
