96KW AVF, halb külmkäivitus/kütusekulu, 4motion
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 478
- Liitunud: 07 Jaan 2010, 16:00
- Telefon: 5299411
- Auto: Vw B5.5 4motion 2002
- Asukoht: Rakvere
96KW AVF, halb külmkäivitus/kütusekulu, 4motion
Tere diislimehed.
Hakkan ka siis vaikselt seda maailma avastama juba aasta aega. Murekene vaevab mind juba nii 2 kuud kuskil. Kõik hakkas pihta ühel ilusal päikese paistelisel suve päeval kui sai viidud auto remontti plokikaane tihendit vahetama.
SEl hetkel ei teadnud ma et uus mootor läheb kapoti alla ja nii ta oligi. Südame siirdamine käis kähku.
mootor peale . mahlad sisse. ja sõittu sai jätkatud.
mured tulid siis uue mootoriga. No ei taha see masin käima minna hommikuti ja diisli kohta millel on 96kw +Chip(+22kw ) . Aasta tagasi kui selle auto ostsin mäletasin et OHOO diisel. Esimene. LAhe.
Kütte kulu oli siis omal ajal 4-5L/100km. Seda vähemalt näitas kompuuter. Vahest isegi tuli 3,7 ette. Olin täitsa rahul. original mootoriga seistes koha peal nuusutas ta 0,6-0,8L / H. See on nüüdseks minevik.
Numbrid mis peale uut mootorit tulid on katastroofiliselt suured.
Loen Ette mis on originaal mootorist päris ja mis on uuelt südamelt pärit.
1)Pihustid vanalt mootorilt- koheselt sai vahetatud 3 cyl pihusti kuna see oli läbi ja nüüd on töötamine mootoril parem
2)eelsüüte küünlad - põlevad 2 sekundit ja tõõtavad
3)Tandem pump
Turbo ja muud pudinad
uuelt mootorilt tuli kogu kest. saigi sinna peale laduda pihustid ja uued pihusti tihendid
Hommikutiei lähe masin käima. No niiiii pikalt et jube. viska enda musta suitsu välja kui on lõpuks käima läinud ja peale seda poel probleemi käivitamisega. Just see hommikune esimene käivitamine.
Siis viskab kompuuter mulle displaile et 1,4-1,9 L / H.
Maanteel sõites näen suuri numbreid püsikaga. kerge selline vibratsioon samuti sees. 6-9L / 100km
Süüde on paika keeratud. Ilusasti nullis. Pihustid reguleeritud. uued pihusti tihendid. Turbo puhub 1.5 br. (ajust võetud number).
Mida veel teha. ?? Mida veel vahetada või remontida. ?? Lisan videod
Esimeses videos näete käivitust originaal mootoriga aasta tagsi . Hetkel mil kõik oli korras.
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=B8mNm23J1j0[/bbvideo]
video sellest. kui 02.10.2017 vahetasin pumpdüüs pihusti ja -2,6 näit läks väga nulli lähedale. pihusti näidud on ilusasti nulli ümber.
Hommikune käima panek. külmmootor
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=LtHYd8EtQJg[/bbvideo]
ja seest vaade sama käivitus
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=GjLi1nyVLvw[/bbvideo]
Hakkan ka siis vaikselt seda maailma avastama juba aasta aega. Murekene vaevab mind juba nii 2 kuud kuskil. Kõik hakkas pihta ühel ilusal päikese paistelisel suve päeval kui sai viidud auto remontti plokikaane tihendit vahetama.
SEl hetkel ei teadnud ma et uus mootor läheb kapoti alla ja nii ta oligi. Südame siirdamine käis kähku.
mootor peale . mahlad sisse. ja sõittu sai jätkatud.
mured tulid siis uue mootoriga. No ei taha see masin käima minna hommikuti ja diisli kohta millel on 96kw +Chip(+22kw ) . Aasta tagasi kui selle auto ostsin mäletasin et OHOO diisel. Esimene. LAhe.
Kütte kulu oli siis omal ajal 4-5L/100km. Seda vähemalt näitas kompuuter. Vahest isegi tuli 3,7 ette. Olin täitsa rahul. original mootoriga seistes koha peal nuusutas ta 0,6-0,8L / H. See on nüüdseks minevik.
Numbrid mis peale uut mootorit tulid on katastroofiliselt suured.
Loen Ette mis on originaal mootorist päris ja mis on uuelt südamelt pärit.
1)Pihustid vanalt mootorilt- koheselt sai vahetatud 3 cyl pihusti kuna see oli läbi ja nüüd on töötamine mootoril parem
2)eelsüüte küünlad - põlevad 2 sekundit ja tõõtavad
3)Tandem pump
Turbo ja muud pudinad
uuelt mootorilt tuli kogu kest. saigi sinna peale laduda pihustid ja uued pihusti tihendid
Hommikutiei lähe masin käima. No niiiii pikalt et jube. viska enda musta suitsu välja kui on lõpuks käima läinud ja peale seda poel probleemi käivitamisega. Just see hommikune esimene käivitamine.
Siis viskab kompuuter mulle displaile et 1,4-1,9 L / H.
Maanteel sõites näen suuri numbreid püsikaga. kerge selline vibratsioon samuti sees. 6-9L / 100km
Süüde on paika keeratud. Ilusasti nullis. Pihustid reguleeritud. uued pihusti tihendid. Turbo puhub 1.5 br. (ajust võetud number).
Mida veel teha. ?? Mida veel vahetada või remontida. ?? Lisan videod
Esimeses videos näete käivitust originaal mootoriga aasta tagsi . Hetkel mil kõik oli korras.
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=B8mNm23J1j0[/bbvideo]
video sellest. kui 02.10.2017 vahetasin pumpdüüs pihusti ja -2,6 näit läks väga nulli lähedale. pihusti näidud on ilusasti nulli ümber.
Hommikune käima panek. külmmootor
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=LtHYd8EtQJg[/bbvideo]
ja seest vaade sama käivitus
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=GjLi1nyVLvw[/bbvideo]
Viimati muutis J.Aru, 12 Okt 2017, 21:41, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendamine
Põhjus: Pealkirja kohendamine
Wagen B5.5 2002 4motion - 1,9TDI (96KW+)
-
- Huviline
- Postitusi: 478
- Liitunud: 07 Jaan 2010, 16:00
- Telefon: 5299411
- Auto: Vw B5.5 4motion 2002
- Asukoht: Rakvere
Re: KIIRE ! 96KW AVF,Käivitus/kütusekulu jpm anomaaliaid
Auto sõidab igapäevaselt.
Wagen B5.5 2002 4motion - 1,9TDI (96KW+)
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Mure! 96KW AVF,KülmKäivitus/kütusekulu .4motion
Tihti on mittekäivitumise põhjuseks see, et pihustipesades on teravad kulumisrandid ja tihendid saavad vigastada pihustit paigaldades.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mure! 96KW AVF,KülmKäivitus/kütusekulu .4motion
Surnud pihustitihendid tahavad ikka oluliselt pikemat käiamist, vähemalt need mida mina näinud olen. Teinekord peab suisa mitu korda proovima. Aga noh eks sellel olid ikka suht läbi ka need. See ikka käivitub suht paljulubavalt. Süüde peaks ju ikka pigem 0.5-1.0 olema. Selle numbri keeramine mõjutab ka suht palju seda, mida kell näitab. Kui ma ühel autol sellega mängisin, siis näitaks ka vahepeal linnas 3.x numbreid. Mis on reaalne kulu paar täis, paak tühjaks ja uue täis vs kilomeetrid (ehk siis kui arvutada ei oska, siis valem on liitrid jagatud kilomeetritega x 100-ga).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 478
- Liitunud: 07 Jaan 2010, 16:00
- Telefon: 5299411
- Auto: Vw B5.5 4motion 2002
- Asukoht: Rakvere
Re: Mure! 96KW AVF,KülmKäivitus/kütusekulu .4motion
Mul tihendid uued. See kuu sai pandud.dellu kirjutas:Surnud pihustitihendid tahavad ikka oluliselt pikemat käiamist, vähemalt need mida mina näinud olen. Teinekord peab suisa mitu korda proovima. Aga noh eks sellel olid ikka suht läbi ka need. See ikka käivitub suht paljulubavalt. Süüde peaks ju ikka pigem 0.5-1.0 olema. Selle numbri keeramine mõjutab ka suht palju seda, mida kell näitab. Kui ma ühel autol sellega mängisin, siis näitaks ka vahepeal linnas 3.x numbreid. Mis on reaalne kulu paar täis, paak tühjaks ja uue täis vs kilomeetrid (ehk siis kui arvutada ei oska, siis valem on liitrid jagatud kilomeetritega x 100-ga).
Wagen B5.5 2002 4motion - 1,9TDI (96KW+)
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Mure! 96KW AVF,KülmKäivitus/kütusekulu .4motion
See ei loe, et on uued, lohakal paigaldusel võivad katki minna.
Kas on kontrollitud pihustipesasid ja neid vajadusel lihvitud peene liivapaberiga?
Kas on kontrollitud pihustipesasid ja neid vajadusel lihvitud peene liivapaberiga?
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Mure! 96KW AVF,KülmKäivitus/kütusekulu .4motion
Kui need haamriga ja toore jõuga sisse suruda, siis saavad tõesti katki minna. Kaane sees olen kättpidi olnud nii kinda kui ka palja käega. Proovinud leida ranti või midagi seesugust. Visuaalselt lamp pihus pesad üle käinud. Peal juba selle aasta sees teine komplekt tihendeid, lootuses, et äkki oli viga peale mootori vahetust võetud odavamates tihendites. Viimatine ring läks Boschi toodang sisse, originaal koodi järgi otsitud.
Pihusteid tagasi pannes sai enne mootoriõliga tihenditele kirme peale määritud, samamoodi ka pesadele.
Pihusteid tagasi pannes sai enne mootoriõliga tihenditele kirme peale määritud, samamoodi ka pesadele.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mure! 96KW AVF,KülmKäivitus/kütusekulu .4motion
Sellest saan aru, ütlengi et surnud pihustitihenditega on ikka käivitumine hulga vaevalisem. Video järgi käivitub ikka "suht hästi".Vieta89 kirjutas:Mul tihendid uued. See kuu sai pandud.dellu kirjutas:Surnud pihustitihendid tahavad ikka oluliselt pikemat käiamist, vähemalt need mida mina näinud olen. Teinekord peab suisa mitu korda proovima. Aga noh eks sellel olid ikka suht läbi ka need. See ikka käivitub suht paljulubavalt. Süüde peaks ju ikka pigem 0.5-1.0 olema. Selle numbri keeramine mõjutab ka suht palju seda, mida kell näitab. Kui ma ühel autol sellega mängisin, siis näitaks ka vahepeal linnas 3.x numbreid. Mis on reaalne kulu paar täis, paak tühjaks ja uue täis vs kilomeetrid (ehk siis kui arvutada ei oska, siis valem on liitrid jagatud kilomeetritega x 100-ga).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335