Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 16 Jaan 2011, 22:43
- Telefon: 2147483647
- Auto: golf
- Asukoht:
Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Golf 4 (2003 aasta), 1,9 tdi, 96kw, 6-käiguline manuaal
Tere,
plaan 2massiline hooratas välja vahetada vanakooli 1massiliseks. Sooviks teada, kas kellegil on kogemusi varuosade sobivusega
sellele autole?
Millise auto hooratas ja sidurikomplekt (korv,ketas) sobiks.
Mainin veel seda, et antud autol on survelaager ühine töösilindriga.
Tere,
plaan 2massiline hooratas välja vahetada vanakooli 1massiliseks. Sooviks teada, kas kellegil on kogemusi varuosade sobivusega
sellele autole?
Millise auto hooratas ja sidurikomplekt (korv,ketas) sobiks.
Mainin veel seda, et antud autol on survelaager ühine töösilindriga.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Vastavad spets komplektid selleks. 5se-le kastile pidi vist jah minema G60 hooratas ja VR6 sidur, aga 6sele minuteada ei sobitu.
Nende swapide kohta leiad siit teemasid hulgim, aga päris paljud ütlevad et need komplektid jäävad häält tegema kuigi mõned väidavad ka vastupidist. Kuna endal neid Golfe/Borasid üksjagu selle kastiga/motoga olnud, siis endal samuti kogemus olemas, kus ühel vastav komplekt küljes eelmine omaniku poolt. Samamoodi oli ikka minu kõrval äratuntav vahe vs 2massilisega. Üldiselt paneks siiski pigem ikka 2massilise tagasi, ega see komplekt nüüd nii kallis ka pole ju. Otsides peaks 4xx euroga kätte saama 2-massilise koos siduriga. Soovitav võtta kogu komplekt, sest erinevate tootjate sidur ja hooratas ei sobitu kokku.
Nende swapide kohta leiad siit teemasid hulgim, aga päris paljud ütlevad et need komplektid jäävad häält tegema kuigi mõned väidavad ka vastupidist. Kuna endal neid Golfe/Borasid üksjagu selle kastiga/motoga olnud, siis endal samuti kogemus olemas, kus ühel vastav komplekt küljes eelmine omaniku poolt. Samamoodi oli ikka minu kõrval äratuntav vahe vs 2massilisega. Üldiselt paneks siiski pigem ikka 2massilise tagasi, ega see komplekt nüüd nii kallis ka pole ju. Otsides peaks 4xx euroga kätte saama 2-massilise koos siduriga. Soovitav võtta kogu komplekt, sest erinevate tootjate sidur ja hooratas ei sobitu kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Valeo tootab ju konkreetseid komplekte. Pole vaja leiutada, vaid ära osta.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Vahetasin komplekti 96 Kw. mootoril. Mingit probleemi ei ole . Sõitnud ca. 50 tuhhi,
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Muud pole kui käiguvahetus muutub äkiliseks. Peab hakkama sidurit sujuvamalt lahti laskma hakkama. Ise leidsin valeo komplekti 30€ eest VOK päringust. Survelaagri panin ainult uue.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Tuttav lasi panna ühemassilise oma nelikveolisele Skoda-le ja pärast kurtis, et hakkas mingit trammi häält tegema, undama midagi siis vist. Võimalik, et seal läks vahetusega midagi muud nihu lihtsalt, mingit häält sealt vist küll tulla ei tohiks. Ise ma seda häält ei kuulnud, telefoni teel ta rääkis lihtsalt, soovitasin minna tagasi kus vahetati.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 16 Jaan 2011, 22:43
- Telefon: 2147483647
- Auto: golf
- Asukoht:
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Uurisin, 1 massilise komplekt oli kallim kui panna uus 2 massiline hooratas ja uus sidurikomplekt
killer666 oskad äkki õelda mis auto hooratas, korv ja ketas sobisid
killer666 oskad äkki õelda mis auto hooratas, korv ja ketas sobisid
-
- Huviline
- Postitusi: 212
- Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
- Telefon: 58383262
- Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Küsiks ka teemasse ,et mis teema on veel mingi poltimisega ? Lugenud olen aga aru ei saa milleks . Vabandage võhikut 

- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Isegi odavamalt saabdellu kirjutas: Üldiselt paneks siiski pigem ikka 2massilise tagasi, ega see komplekt nüüd nii kallis ka pole ju. Otsides peaks 4xx euroga kätte saama 2-massilise koos siduriga. Soovitav võtta kogu komplekt, sest erinevate tootjate sidur ja hooratas ei sobitu kokku.

http://www.ebay.de/itm/SACHS-ZMS-ZWEIMA ... SwwGdZy1-e
Hooratta tuunimine poltidega on ilmselgelt rubriiki võimalik vaid venemaal, aga hilisem remont kindlasti kulukam kui kohe õigesti teha!
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Mina olen igatepidi maha matnud kõik mõtted, et kahemassilise asemele ühemassiliselt panemiseks. Hinnad on juba täiesti ühte auku ja seni kõik pannud uued kahemassilised. Mõttetu jaurata sellega.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Lisaks kirjutavad targad piiritagused jutukeskkonnad et 1-massiline ei pidavat käimakasti elueale just hästi mõjuma.rako kirjutas:Mina olen igatepidi maha matnud kõik mõtted, et kahemassilise asemele ühemassiliselt panemiseks. Hinnad on juba täiesti ühte auku ja seni kõik pannud uued kahemassilised. Mõttetu jaurata sellega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
See käigukasti teema on ka mul jutuks olnud, sest kasti koostades on arvestatud tolerantsid midagi muud. Kuna kahemassiline hooratas vähendab oluliselt mootori "müra" ja annab käigukastile ühtlasemat ning sujuvamat ülekannet, mistap ei pea olema kasti sisu robustsest rauast, sest kaalu võit on ju ökom sõit 

- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Kui loll 1 inimene saab olla?t6nis3 kirjutas:G T I . Kui palju on käigukasti elu iga ?
Kui esindusest välja tagurdad põhjagaasiga ja effekselt j pöörde maja ees teed on see ilmselt isegi 50 meetriga võimalik rikkuda.
Ükski tehas ei ole määratlenud muul moel kui, et garantii aja peab vastu pidama!
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Tito. Kahemassiline hooratas ja siduri korv koostöös siduri kettaga teevad sama kooslust ,mis ON vana kooli siduril. Ei taheta tunnistada ,et hoorattale pandi leevendus,mis oli ,kui mitte viga,kuid tehniliselt arusaamatu lahendus. Siduri kettal on ju leevendud vedrud. Sellest ju piisab.Kui panna käigukasti ja mootori vahele tavaline siluri komplekt on kõik O K . Mingi peet pani ingli foorumisse, et lõhub käigukasti.Mida siia puutub sidur? Täpsustus,Vana kooli siduri kettal on leevendus vedrud.Kahemassilne Hooratas .vigane vibreerib ,Ütlesin mdagi valasti?`Käigukast EI puutu siduri komllekti kuidagi moodi.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 16 Jaan 2011, 22:43
- Telefon: 2147483647
- Auto: golf
- Asukoht:
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Vanad miinid olid kõik vanakooli 1 massilise hoorattaga, mis p*ska te ajate et hakkab häält tegema või kasti rikkuma,
mürisema ja vibrama hakkab jah rohkem, kui sõita näiteks suure käiguga madala pöördega tuleb näiteks mk2 meelde et amatuur hakkab värisema
Kysisin et kas keegi teab milliste autode hooratas ja sidurikomp sobiksid ja siis hakatakse teemat solkima
mürisema ja vibrama hakkab jah rohkem, kui sõita näiteks suure käiguga madala pöördega tuleb näiteks mk2 meelde et amatuur hakkab värisema
Kysisin et kas keegi teab milliste autode hooratas ja sidurikomp sobiksid ja siis hakatakse teemat solkima
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Türi nah, kas su väike näpp on sama tugev kui pöial?tipovr6 kirjutas:Vanad miinid olid kõik vanakooli 1 massilise hoorattaga, mis p*ska te ajate et hakkab häält tegema või kasti rikkuma,
mürisema ja vibrama hakkab jah rohkem, kui sõita näiteks suure käiguga madala pöördega tuleb näiteks mk2 meelde et amatuur hakkab värisema
Kysisin et kas keegi teab milliste autode hooratas ja sidurikomp sobiksid ja siis hakatakse teemat solkima
Kui oled sobivad varuosad leidnud, ole hea pane siia teemasse ka kirja, et rohkem foorumit selliste teemadega ei hakataks solkima.
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Golf iv 1.9tdi 85kw 4motion-il sai tehtud nii: hooratta keevitad kinni, treid seest tühjaks, et leevendusvedrudega siduriketas teistpidi sisse mahuks (muidu korvi lamellid lähevad vastu ketta vedrusid ja ei lahuta) ja kokku tagasi.
Ketas ise oli koodiga C1220AF, C1221AF või veel CD002821. Nuutide arvu peab vaatama.
Ketas ise oli koodiga C1220AF, C1221AF või veel CD002821. Nuutide arvu peab vaatama.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Tohoh suisa selline ümberehitus ette võetudsillu7 kirjutas:Golf iv 1.9tdi 85kw 4motion-il sai tehtud nii: hooratta keevitad kinni, treid seest tühjaks, et leevendusvedrudega siduriketas teistpidi sisse mahuks (muidu korvi lamellid lähevad vastu ketta vedrusid ja ei lahuta) ja kokku tagasi.
Ketas ise oli koodiga C1220AF, C1221AF või veel CD002821. Nuutide arvu peab vaatama.

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Tõnn, DMF eesmärk pole mitte siduriketta vedrude pealt kokku hoida ja rahvalt kallist varuosa- ja remondiraha kasseerida vaid väntvõlli ebaühtlase pöörlemisega kaasnevaid erineva järgu harmoonilisi võnkumisi summutada neil mootoritel, millel pole muid vibratsioone summutavaid lahendusi (näit. tasakaalustusvõlle jne.) ning näit. uutel 3- ja isegi 2-silindrilistel mootoritel just madalatel pööretel. Veel kord - DMF ja leevendusvedrud hooratta sees EI OLE mõeldud sidurdusprobleemide leevendamiseks, vaid mootori üldise vibratsiooni vähendamiseks. Koos uue hoorattaga ning vähenenud vibratsiooni juures projekteeritakse ka käigukasti tugevusvarud teistsugusteks ning siit ka küsimärgid vastupidavuse suhtes. Lõppeks ega mitmekordsed majatäied insenerid pole ka lollid ning mõttetuid asju üldjuhul autodele külge ei panda.t6nis3 kirjutas:Tito. Kahemassiline hooratas ja siduri korv koostöös siduri kettaga teevad sama kooslust ,mis ON vana kooli siduril. Ei taheta tunnistada ,et hoorattale pandi leevendus,mis oli ,kui mitte viga,kuid tehniliselt arusaamatu lahendus. Siduri kettal on ju leevendud vedrud. Sellest ju piisab.Kui panna käigukasti ja mootori vahele tavaline siluri komplekt on kõik O K . Mingi peet pani ingli foorumisse, et lõhub käigukasti.Mida siia puutub sidur? Täpsustus,Vana kooli siduri kettal on leevendus vedrud.Kahemassilne Hooratas .vigane vibreerib ,Ütlesin mdagi valasti?`Käigukast EI puutu siduri komllekti kuidagi moodi.
kui huvi ja keelt siis võid alati tutvuda:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dual-mass_flywheel#
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
20€ vs 200+€ ega ise ka ei tea mille jaoks...rako kirjutas:Tohoh suisa selline ümberehitus ette võetudsillu7 kirjutas:Golf iv 1.9tdi 85kw 4motion-il sai tehtud nii: hooratta keevitad kinni, treid seest tühjaks, et leevendusvedrudega siduriketas teistpidi sisse mahuks (muidu korvi lamellid lähevad vastu ketta vedrusid ja ei lahuta) ja kokku tagasi.
Ketas ise oli koodiga C1220AF, C1221AF või veel CD002821. Nuutide arvu peab vaatama.Mille jaoks. Kõik on tellitav blot-on kit idena.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Lauri. Kahemassiline siduri komplekt on jah ,,pehmem,, kuid ainult natuke. Mõõta neid erinevusi ei saa.. Aga ühe massiline siduri komplekt koos käigukastiga on auto eluiga. Miks ei ole teemat,probleemi püstitatud vanakooli siduri kohapealt ? Kahemassiline on kordades kapriisem. Jah.karantii aja sõidab ära,ca 250 tuh, kuid järgmine inimene tahab ka teda üleval pidada. Selleks müüaksegi ametlikult tehase poolt toodetud ühemassilisi siduri komplekte.Pole halba midagi. Teame kõik,kui kapriised need uued autod on.Lauri. Maja on täis inseneri,kes pole sugugi lollid ,kuid tööd on vaja teha ,nuputada. KUI PALJU ON TAGASI KUTSUTUD
AUTOSI millel avastati mingi viuga. Kes insener nüüd vastutab? Siduriga on sama lugu.ˇEI võtaks sõna kui poleks siduri vahetust teinud, vs. üks mass ja vs. välja visatud kaks massi. Aga valik on lugejatel.
AUTOSI millel avastati mingi viuga. Kes insener nüüd vastutab? Siduriga on sama lugu.ˇEI võtaks sõna kui poleks siduri vahetust teinud, vs. üks mass ja vs. välja visatud kaks massi. Aga valik on lugejatel.
- margus000
- Huviline
- Postitusi: 282
- Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
- Auto: vw passat b8 rline 4motion.
- Asukoht: tartumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Mul tuttav vahetas superbil 2 massilise ühe massilise vastu . Tulemus oli selline et kast hakkas häält tegema . Mingid kolksud olid sees . Mingi aeg sõitis ja pani 2 massilise tagasi ja kõik oli korras .
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 4 hooratas 2 massilisest 1 massiliseks
Tõnn - nimeta asju ikka õigete nimedega, see pole 2-massiline SIDURI komplekt vaid 2-massiline HOORATAS nagu ta ingliskeelne nimigi ütleb. Eesmärk mitte sidurdamist sujuvamaks muuta vaid mootori vibratsiooni vähendada. Ühemassilist siduri komplekti mis kestab terve auto eluea tahaks kohe kangesti näha.t6nis3 kirjutas:Lauri. Kahemassiline siduri komplekt on jah ,,pehmem,, kuid ainult natuke. Mõõta neid erinevusi ei saa.. Aga ühe massiline siduri komplekt koos käigukastiga on auto eluiga. Miks ei ole teemat,probleemi püstitatud vanakooli siduri kohapealt ? Kahemassiline on kordades kapriisem. Jah.karantii aja sõidab ära,ca 250 tuh, kuid järgmine inimene tahab ka teda üleval pidada. Selleks müüaksegi ametlikult tehase poolt toodetud ühemassilisi siduri komplekte.Pole halba midagi. Teame kõik,kui kapriised need uued autod on.Lauri. Maja on täis inseneri,kes pole sugugi lollid ,kuid tööd on vaja teha ,nuputada. KUI PALJU ON TAGASI KUTSUTUD
AUTOSI millel avastati mingi viuga. Kes insener nüüd vastutab? Siduriga on sama lugu.ˇEI võtaks sõna kui poleks siduri vahetust teinud, vs. üks mass ja vs. välja visatud kaks massi. Aga valik on lugejatel.


Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..