B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Kui kiiresti saavutab teistel passati omanikel mootor töö temperatuuri?
Kevadel tundus et temp ei lähe üles piisavalt hästi. Ca 15km sõitu +1-ga ja seier jõudis alles ca 70 peale. Vahetasin nüüd suvel termostaadi ära aga ikka sama teema. õues on +13 ja 15 km pärast alles hakkab seier õigesse asendisse jõudma... Kas ongi see normaalne, või on kuskil veel mingi klapp/pump vms mida kontrollida? Okei saan aru et mootor on ökoks aetud jne aga +13 kraadi juures tundub ikka et võiks kiiremini töötemperatuuri saavutada...
Kevadel tundus et temp ei lähe üles piisavalt hästi. Ca 15km sõitu +1-ga ja seier jõudis alles ca 70 peale. Vahetasin nüüd suvel termostaadi ära aga ikka sama teema. õues on +13 ja 15 km pärast alles hakkab seier õigesse asendisse jõudma... Kas ongi see normaalne, või on kuskil veel mingi klapp/pump vms mida kontrollida? Okei saan aru et mootor on ökoks aetud jne aga +13 kraadi juures tundub ikka et võiks kiiremini töötemperatuuri saavutada...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
DSG puhul on vajalik ka DSG termostaat vahetada.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2303
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Kas nende termostaatide mittetöötamist vcds vist ei näita? Vahetada vaid tunde järgi?R36 kirjutas:DSG puhul on vajalik ka DSG termostaat vahetada.
.
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
R36 kirjutas:DSG puhul on vajalik ka DSG termostaat vahetada.
Ma pigem küsiks kus see asub? kuna passatil ka vaja termostaat vahetada
VäikeWürst - VW
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Väärt info! Proovin ära ja annan teada kas oli abi.R36 kirjutas:DSG puhul on vajalik ka DSG termostaat vahetada.
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Tundub et sain asja korda!
2 päeva sõitnud nüüd uue DSG termostaadiga ja auto läheb 4-5 km-ga soojaks nii nagu peab!
Vahetus koos molutamisega läks ca pool tundi. Õhufiltri kopsik vaja eest võtta ja soojusvaheti kõrval voolikute vahel termostaat paistab.
2 päeva sõitnud nüüd uue DSG termostaadiga ja auto läheb 4-5 km-ga soojaks nii nagu peab!
Vahetus koos molutamisega läks ca pool tundi. Õhufiltri kopsik vaja eest võtta ja soojusvaheti kõrval voolikute vahel termostaat paistab.
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
http://www.maximilian-sell.de/passat-b7-dsg-thermostat/
Siit leiab piltidega kirjelduse. Endal ootab sama asi ees, peaks üsna lihtne olema.
BEHR termostaat kõigest 13EUR.
Siit leiab piltidega kirjelduse. Endal ootab sama asi ees, peaks üsna lihtne olema.
BEHR termostaat kõigest 13EUR.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 24 Jaan 2016, 16:10
- Auto: vw passat 3C 2.0TDI
- Asukoht: Haapsalu
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Kas B6 2.0 dsg-l on ka selline jubin. Antud tootenumber pakub ainult fsi ja tsi mootoritele? 70809143
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Ei oska öelda. Küll aga sai lõpuks vahetatud 2011 Passatil - effekt kohene.
Temperatuur jooksis kiiresti 90 peale (oli ~65 ja tõusis 90 peale ~2km-ga).
Vahetus on üsna lihtne, samas tegutsemiseks ruumi vähe. "Kullinokkadega" saab ehk hakkama, aga tuttaval mehaanikul oli käepärast trossi küljes olev tõmmits (või kuidas seda nimetatakse). Muutis töö palju lihtsamaks. Tosooli pean ka juurde kallama ~0.5l.
Temperatuur jooksis kiiresti 90 peale (oli ~65 ja tõusis 90 peale ~2km-ga).
Vahetus on üsna lihtne, samas tegutsemiseks ruumi vähe. "Kullinokkadega" saab ehk hakkama, aga tuttaval mehaanikul oli käepärast trossi küljes olev tõmmits (või kuidas seda nimetatakse). Muutis töö palju lihtsamaks. Tosooli pean ka juurde kallama ~0.5l.
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Aku all vasakul. 2011 masin. Vaata ülal olevat linki.
2005 jne aasta Dsg termostaat võib asuda mujal, Google abiks.
2005 jne aasta Dsg termostaat võib asuda mujal, Google abiks.
-
- Huviline
- Postitusi: 2303
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Kaua b7 diisel masinal see mootori termostaadi vahetus aega võtab?
.
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Õigete tööriistade ja töövõtetega ~15 minutit või isegi alla selle. Olenevalt, kas oled varem teinud ja tead, kuidas plastikud lahti käivad (mis on tegelikult lihtne).
Kui aga ise esimest korda teed ja tööriistu ei ole, siis võib minna kuni tund (kuidas kellelgi). Kõige kehvem on neid klambreid kätte saada, aga see oleneb ka kui kinni need torud seal on (ja mis tööriistu kasutada - alloleva tööriistaga oli see lihtsamast lihtsam). Ei soovita päris näppidega kallale minna, on oht alumiiniumist radiaatori otsi kahjustada, kui liialt väänama/mudima peab.
Mida veel vaatama peaks: Et uus termostaat ja voolikud/lõdvikud saaksid sama nurga all tagasi. Muidu võib tekkida oht, et voolik läheb vastu kuuma mootorit või mujale (kuuma koha vastu). Lisaks aastaid omasoodu olnud voolik ei taha teistmoodi istuda, kui ta istunud on.
Üks hea (asendamatu) tööriist taolisteks töödeks: https://snag.gy/zFbhEK.jpg
Nimetus "VOOLIKUKLAMBRI TANGID TROSSIGA" või taoline.
Kui aga ise esimest korda teed ja tööriistu ei ole, siis võib minna kuni tund (kuidas kellelgi). Kõige kehvem on neid klambreid kätte saada, aga see oleneb ka kui kinni need torud seal on (ja mis tööriistu kasutada - alloleva tööriistaga oli see lihtsamast lihtsam). Ei soovita päris näppidega kallale minna, on oht alumiiniumist radiaatori otsi kahjustada, kui liialt väänama/mudima peab.
Mida veel vaatama peaks: Et uus termostaat ja voolikud/lõdvikud saaksid sama nurga all tagasi. Muidu võib tekkida oht, et voolik läheb vastu kuuma mootorit või mujale (kuuma koha vastu). Lisaks aastaid omasoodu olnud voolik ei taha teistmoodi istuda, kui ta istunud on.
Üks hea (asendamatu) tööriist taolisteks töödeks: https://snag.gy/zFbhEK.jpg
Nimetus "VOOLIKUKLAMBRI TANGID TROSSIGA" või taoline.
-
- Huviline
- Postitusi: 2303
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Kas sinu jutt ikka b7 tdi mudelile? Mõnes teemas / jutus jäänud mulje, et b7 mootoritermostaadi Vahetus ilmselt kehvem, sest sisselaske kollektor eesrendoqoz kirjutas:Õigete tööriistade ja töövõtetega ~15 minutit või isegi alla selle. Olenevalt, kas oled varem teinud ja tead, kuidas plastikud lahti käivad (mis on tegelikult lihtne).
Kui aga ise esimest korda teed ja tööriistu ei ole, siis võib minna kuni tund (kuidas kellelgi). Kõige kehvem on neid klambreid kätte saada, aga see oleneb ka kui kinni need torud seal on (ja mis tööriistu kasutada - alloleva tööriistaga oli see lihtsamast lihtsam). Ei soovita päris näppidega kallale minna, on oht alumiiniumist radiaatori otsi kahjustada, kui liialt väänama/mudima peab.
Mida veel vaatama peaks: Et uus termostaat ja voolikud/lõdvikud saaksid sama nurga all tagasi. Muidu võib tekkida oht, et voolik läheb vastu kuuma mootorit või mujale (kuuma koha vastu). Lisaks aastaid omasoodu olnud voolik ei taha teistmoodi istuda, kui ta istunud on.
Üks hea (asendamatu) tööriist taolisteks töödeks: https://snag.gy/zFbhEK.jpg
Nimetus "VOOLIKUKLAMBRI TANGID TROSSIGA" või taoline.
.
Re: B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Jah, minu jutt käis B7 2011a Passati kohta (6k DSG, 103kw mootor). Tegutsemisruumi on tõesti üsna vähe, aga eemaldama peab ainult õhufiltri korpuse (mida ei pea täiesti lahti tegema, ainult ühe torxi lahti lahti keerama ja siis eest ära tõstma).
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW Caddy 2010 1,6 diisel
Kuna mootor sama, siis vast sobib Golfi manuaal ka?
https://workshop-manuals.com/volkswagen ... hermostat/
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
B7 2.0 TDi mootori töötemperatuur
Kõike läbi ei ei viitsinud lugeda, aga kui b6 passatit omasin, siis see hakkas juba kohapeal tiksudes jumala kähku sooja andma.
2 liitrine diisel. Täpselt ei mäleta, kas vebasto oli, või mitte.
Igaljuhul soe oli iga ilmaga ja kiiresti
2 liitrine diisel. Täpselt ei mäleta, kas vebasto oli, või mitte.
Igaljuhul soe oli iga ilmaga ja kiiresti