Probleem 1.8 66kw mootoriga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Probleem 1.8 66kw mootoriga.
Kas teemaalgataja on kindel, et kokku said õiged märgid-
https://static.cargurus.com/images/site ... x1200.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ww2.justanswer.com/uploads/GR/gr ... tbelt2.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
Esimene pilt sobib uuemale masinale (plastikust rihmakate), vanem (plekist kattega) alumine pilt.
Lihtne test temperatuuri andurile ja selle juhtmetele- kui sooja töötava mootoriga pistik lahti ühendada, peaks olema mootori töös märgata segu märksa rikkamaks muutumist. Kui muutust ei ole, on ikkagi mingi jama selle anduri, pistiku või juhtmetega.
Kui monoka asemele 82Kw-st panema hakkad, siis väike hoiatus. 82Kw-se mootoriga on tihti rohkem peavalu kui monokaga.
Eriti veel kui vanema tüübi K-jetronicuga tegemist, mis enamasti üpris väsinud. Uuem Digifant on sellest parem, aga mitte vähem keerukas kui monopritse.
https://static.cargurus.com/images/site ... x1200.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ww2.justanswer.com/uploads/GR/gr ... tbelt2.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
Esimene pilt sobib uuemale masinale (plastikust rihmakate), vanem (plekist kattega) alumine pilt.
Lihtne test temperatuuri andurile ja selle juhtmetele- kui sooja töötava mootoriga pistik lahti ühendada, peaks olema mootori töös märgata segu märksa rikkamaks muutumist. Kui muutust ei ole, on ikkagi mingi jama selle anduri, pistiku või juhtmetega.
Kui monoka asemele 82Kw-st panema hakkad, siis väike hoiatus. 82Kw-se mootoriga on tihti rohkem peavalu kui monokaga.
Eriti veel kui vanema tüübi K-jetronicuga tegemist, mis enamasti üpris väsinud. Uuem Digifant on sellest parem, aga mitte vähem keerukas kui monopritse.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Probleem 1.8 66kw mootoriga.
Kasutaks teemat ära.
Nimelt 91 aasta 1.8 66kw Passatil probleem külmalt käimisega. Nagu alla 0 kraadi on ja tahaks autot soojenema panna akende lahtisulamiseks, tekib järgmine asi.
Käivitub probleemita. Pöörded kuskil 1100 kandis. Vahele ei jäta. Käib paar minutit ja siis hakkavad üleuputamise sümptomid tekkima. Bensiini lõhn on tugev summutist, mootor hakkab puterdama, pöörded langevad. Ja nii järk järgult kehvemaks. Otseselt maha päris ei sure, aga pöörded 300-400 kandis. Kui anda gaasi ja hoida seda, siis mootor käib ilusti. Küll mõnda aega summuti popsub veel, ilmselt üleuputamisest bensiinijäägid.
Nii 2000 pöördega gaasi hoides minuti jagu enam pärast viga ei tule. Sooja mootoriga samuti tühikäik ilus ja ilma vahelejättudeta.
Proovisin ka 10 soojakraadiga külmalt käimist. Siis ilusti kõik toimib ja anomaaliat ei esine.
Vahetasin ära sinise anduri flantsi küljest. Tootjaks odav Fae. Aga käitub ikka samamoodi.
Proovitud sai ka nii. Külmaga, kui puterdama hakkas, sai tõmmatud sinisel anduril pistik tagant. Käis selline mootorihääle muutus korraks ja asi hakkas järjest ühtlasemalt käima kuni normaalsuseni. Sai siis proovitud hommikul külmaga käivitada nii, et andurit taga polegi. Siis aga oli käivitumine kehv, nagu oleks mootor tagasi löönud.
Oskab keegi pakkuda, mida vaadata veel?
Kas selline külmaga puterdamine võiks olla ka lambda viga?
Selline asi ka, et kunagisel 66kw Passatil külmaga ikka hoidis pöördeid 1500 kandis ja mõne aja pärast lasi normaalseks. Praegusel aga tühikäik kogu aeg seal 1100 kandis.
Tänud ette, kes soovitusi veel jagaks!
Nimelt 91 aasta 1.8 66kw Passatil probleem külmalt käimisega. Nagu alla 0 kraadi on ja tahaks autot soojenema panna akende lahtisulamiseks, tekib järgmine asi.
Käivitub probleemita. Pöörded kuskil 1100 kandis. Vahele ei jäta. Käib paar minutit ja siis hakkavad üleuputamise sümptomid tekkima. Bensiini lõhn on tugev summutist, mootor hakkab puterdama, pöörded langevad. Ja nii järk järgult kehvemaks. Otseselt maha päris ei sure, aga pöörded 300-400 kandis. Kui anda gaasi ja hoida seda, siis mootor käib ilusti. Küll mõnda aega summuti popsub veel, ilmselt üleuputamisest bensiinijäägid.
Nii 2000 pöördega gaasi hoides minuti jagu enam pärast viga ei tule. Sooja mootoriga samuti tühikäik ilus ja ilma vahelejättudeta.
Proovisin ka 10 soojakraadiga külmalt käimist. Siis ilusti kõik toimib ja anomaaliat ei esine.
Vahetasin ära sinise anduri flantsi küljest. Tootjaks odav Fae. Aga käitub ikka samamoodi.
Proovitud sai ka nii. Külmaga, kui puterdama hakkas, sai tõmmatud sinisel anduril pistik tagant. Käis selline mootorihääle muutus korraks ja asi hakkas järjest ühtlasemalt käima kuni normaalsuseni. Sai siis proovitud hommikul külmaga käivitada nii, et andurit taga polegi. Siis aga oli käivitumine kehv, nagu oleks mootor tagasi löönud.
Oskab keegi pakkuda, mida vaadata veel?
Kas selline külmaga puterdamine võiks olla ka lambda viga?
Selline asi ka, et kunagisel 66kw Passatil külmaga ikka hoidis pöördeid 1500 kandis ja mõne aja pärast lasi normaalseks. Praegusel aga tühikäik kogu aeg seal 1100 kandis.
Tänud ette, kes soovitusi veel jagaks!
Re: Probleem 1.8 66kw mootoriga.
Lambda viga ei usu, siis peaks pööretel ka täis tõmbama. Kuna 2000+ pöördel käib ilusti, siis pakuks et viga on tühikäigumootori kandis. (siis enam tühikäigu lüliti ei loe ning tühikäigumootor ise ei saa ka midagi teha)
Loogiliselt võttes, pakuks et tühikäigumootor ei lükka piisavalt gaasiklappi lahti. 0 kraadi juures on gaasiklappi rohkem lahti vaja kui 10+ kraadi juures.
See seletaks ka seda miks külmalt 1500 pööret ei hoia.
Võib ka aju lolliks olla läinud, igal juhul tasub veakoode kõigepealt lugeda. Kui vene keelt jagad, siis soovitan neid videoid vaadata:
https://www.youtube.com/watch?v=nRTqEqJ-gbY
https://www.youtube.com/watch?v=VmoJ-CuZmck&t=920s
Eriti viimane, kus tüüp laseb tühikäigu mootoril liigutada gaasiklappi samalajal vaatab kas tühikäigulüliti annab lühist.
Loogiliselt võttes, pakuks et tühikäigumootor ei lükka piisavalt gaasiklappi lahti. 0 kraadi juures on gaasiklappi rohkem lahti vaja kui 10+ kraadi juures.
See seletaks ka seda miks külmalt 1500 pööret ei hoia.
Võib ka aju lolliks olla läinud, igal juhul tasub veakoode kõigepealt lugeda. Kui vene keelt jagad, siis soovitan neid videoid vaadata:
https://www.youtube.com/watch?v=nRTqEqJ-gbY
https://www.youtube.com/watch?v=VmoJ-CuZmck&t=920s
Eriti viimane, kus tüüp laseb tühikäigu mootoril liigutada gaasiklappi samalajal vaatab kas tühikäigulüliti annab lühist.
Probleem 1.8 66kw mootoriga.
Leidsin ka põhjuse, miks puterdama hakkab. Nimelt tekib jää gaasisiibrile. Mingi päev teen pilte ja lisan selgitused.
Viimati muutis meli666, 01 Jaan 2018, 17:44, muudetud 1 kord kokku.
Probleem 1.8 66kw mootoriga.
Head uut aastat kõigile!
Siin oli vähe külmem vahepeal ja sai jälle asja uuritud.
Tegin pilte ka. Auto -1 kraadiga käima pannes ja õhukopsiku pritse juurest küljes võttes avaneb selline vaatepilt. Kõik ilusti korras. Järgmine situatsioon siis see. Auto külmaga käima pannes kõik korras. Käib mõne minuti ja hakkab puterdama, pöörded jäävad järjest vähemaks, summutist viskab musti pahvakuid. Õhukopsiku äravõttes selline vaatepilt. Mingil põhjusel tekib siibri kahte keskauku ja äärtesse jää. See järjest kasvab ja kitib õhu sissevoolu kinni. Alguse saab nagu siibri võllide juurest kaheltpoolt ja keskel olevatest aukudest.
Mõistus otsas, miks?
Kuna kahtlesin sooja külma klapi lülituse töökorras olekus õhupuhastajas, siis sai ta sunniga sooja asendi peale ära fikseeritud. Samuti korras väljalaskekollektori küljes olev plekk ja selle toru õhupuhastisse. Eelmisel omanikul oli karterituulutustoru otse voolikuga mootori kõrvale alla toodud. Ja originaalis õhukopsiku küljes olevale karterigaasi sisendtoru otsa pime pandud. Sai ka see originaali tagasi tehtud, et mootorituulutusgaas läheks otse õhukopsikusse pritsepea küljes. Ei tohiks ju enam nüüd siibri peale jääd tekkida. Aga ikkagi isegi tänase sulailmaga probleem jätkus. Jää tekib siibrile.
Sisselaskekollektoris asuva soojendussiili töövõime hetkel küll teadmata veel. Aga see ei tohiks eriti vist mõjutada. On ta ju siibrist allpool, vaevalt et ta nii suure soojuskiirgamisega on, et jõuab seda jääd siibrilt sulatada. Seda enam, et õhuvool on ka ju allapoole ja siili soojendatav õhk suundub ikkagi sisselaskekollektori harudesse.
Kellegil mõtteid, kust viga otsida?
Siin oli vähe külmem vahepeal ja sai jälle asja uuritud.
Tegin pilte ka. Auto -1 kraadiga käima pannes ja õhukopsiku pritse juurest küljes võttes avaneb selline vaatepilt. Kõik ilusti korras. Järgmine situatsioon siis see. Auto külmaga käima pannes kõik korras. Käib mõne minuti ja hakkab puterdama, pöörded jäävad järjest vähemaks, summutist viskab musti pahvakuid. Õhukopsiku äravõttes selline vaatepilt. Mingil põhjusel tekib siibri kahte keskauku ja äärtesse jää. See järjest kasvab ja kitib õhu sissevoolu kinni. Alguse saab nagu siibri võllide juurest kaheltpoolt ja keskel olevatest aukudest.
Mõistus otsas, miks?
Kuna kahtlesin sooja külma klapi lülituse töökorras olekus õhupuhastajas, siis sai ta sunniga sooja asendi peale ära fikseeritud. Samuti korras väljalaskekollektori küljes olev plekk ja selle toru õhupuhastisse. Eelmisel omanikul oli karterituulutustoru otse voolikuga mootori kõrvale alla toodud. Ja originaalis õhukopsiku küljes olevale karterigaasi sisendtoru otsa pime pandud. Sai ka see originaali tagasi tehtud, et mootorituulutusgaas läheks otse õhukopsikusse pritsepea küljes. Ei tohiks ju enam nüüd siibri peale jääd tekkida. Aga ikkagi isegi tänase sulailmaga probleem jätkus. Jää tekib siibrile.
Sisselaskekollektoris asuva soojendussiili töövõime hetkel küll teadmata veel. Aga see ei tohiks eriti vist mõjutada. On ta ju siibrist allpool, vaevalt et ta nii suure soojuskiirgamisega on, et jõuab seda jääd siibrilt sulatada. Seda enam, et õhuvool on ka ju allapoole ja siili soojendatav õhk suundub ikkagi sisselaskekollektori harudesse.
Kellegil mõtteid, kust viga otsida?
Probleem 1.8 66kw mootoriga.
Soojendussiil siin tõesti ei saa mõjuda. Vbolla tuleks ikkagi uuesti üle vaadata milline õhukogur väljalaske kollektori peal on, Pierburg ntks müüb seda pleki karpi. Väites just, et kui vana ja katki siis lisaks plärisemisele võib pritse jäässe minna. Raske nagu uskuda, siis oleks pidanud sellest küll ainult mõttelina osa alles olema.
https://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q= ... pBRrOXu5vT
https://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q= ... pBRrOXu5vT