Tahaks oma pastakal, 2.8 nelik v6 manu, kasti vahetada 6seks. Olen vaaginud siin s4 kasti mõtet kui ka 2.5tdi oma, viimaste ülekanded suht sarnased. Kas see eeldaks ka tagumise diffri vahetust või mitte!? Niipalju kui ma kasti infodest välja loen siis 6k “final drive” on 4.11:1 ja 5k 3.89:1
Sooviks siis infot, näpunäiteid ja niisama mõnusat lõõpimist
Eestis ei ole mõtet ihaldada 6 käigulist. See on projekteeritud Saksa baanidele. 160 jne. kiirustele. Miinus on see,et eelnevad käigud jäävad lühemate vahetus välpadesse,kui olid 5e kasti korral. Loe rahulikult üle nende kastide sisu ülekandeid. Lõpp ülekanne ei ütle mitte midagi. Paiska siis foorumisse.kui otsisid juba infot netist ,kasti sisu ülekannetest. Saab ka tõestada,mis on mis. Lühidalt. Hakkad 6 k. rohkem käike,kiiremini,vahetama ,et pöördeid mitte liig kõrgeks viia ja siis kui tuleb 6 kuues vaja panna ja kiirus on 100 on autol ,,hing ,, kinni. Meie maanteel ei saagi efektiivselt kasutada kuuendat käiku.
Tõnn, pisike pilt läheb suureks kui sellele peale vajutada - nii lihtne see ongi!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Paluks originaal pilti,mitte mõttelõnga otsast ketrama vaja. Küsija võiks ju kohe oma pildid auto K K .saata SUURES plaanis. Poleks vaja Laurit tülitada.
Kas oleks aeg anda Tõnisele väike puhkeperiood foorumist? Kuidagi väga sõjakaks läinud viimastel päevadel. Kes küll temale seda lõvikonservi andis nuusutada.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Kas rohkem käike annab kütuse kokkuhoiu või pakub selle pulgaga vehkimine mingit suuremat rahuolu?
Mind isiklikult häirib käikude rohkus ning kui võimalik, siis vahetan neid üle-ühe.
Minuarust on 4 käiku täiesti piisav, kuid kõige rohkem mulle meeldis Gaz 21 millel on 3 käiku.
fomoco kirjutas: ↑14 Jaan 2018, 11:59
Kas rohkem käike annab kütuse kokkuhoiu või pakub selle pulgaga vehkimine mingit suuremat rahuolu?
Mind isiklikult häirib käikude rohkus ning kui võimalik, siis vahetan neid üle-ühe.
Minuarust on 4 käiku täiesti piisav, kuid kõige rohkem mulle meeldis Gaz 21 millel on 3 käiku.
See oleneb ju kõik mootorist ning tema väändekarakteristikust - mida kehvem see on seda rohkem on vaja käike. Ennesõjaaegsed R8 ameeriklased vedasid otsekäiguga juba al. 20km/h ja 2 käigust oleks täiesti piisanud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
GTI. Vaidlen TEHNILISELT vastu. Väändemoment on 2,8 motol üle 350 nm. Mida väiksem NM.väändel,seda vähem käike käigukastis. Mida peale hakkad mootoriga millel on 55 kw. ja vääne 145.? Paned peale 6 käigulise,kuigi seda pole olemas,lihtsalt näide. Kogu teema lõpetuseks. Kuuekäiguline kast on projekteeritud saksa kiirteele. Alates ca.kiirusel 150 on asjal mõte. Meil,Eestis tapad mootorit liig väikse väntvõlli pöörlemis kiirusega, VS.õli rõhk on madal,väike. Kannatavad saaled,turbo puksid. Lauri,loe uuesti üle oma postitus,mis puutub väände momenti. Kehv vääne on GAZ 21 Volgal.
Et siis teemas püsides: jääb antud auto mootori puhul 6 se kastiga turbo õlitus pehmelt öeldes si*aks. Njah tõnis kaua sa selle peale mõtlesid, kohe on nv saad tarkade inimestega peegli ees tina panna ja veel mõelda
t6nis3 kirjutas: ↑19 Jaan 2018, 22:48
Kasutaja tito. TEHNILIST juttu sinu poolt ei tulnud. Mis teema mõte? tito ?
Ma olen tumedanahaline gay- tahad ahistamis skandaali?
Võta enda "tehniline" jutt ja pista see omale istmikusse, kui teema algatajal on 2,8 l vabalthingav mootor ja sa väidad, et kuuekäigulise üks kõrvalmuredest on kuivad turbo puksid .... siis ma tahaks teada kes oli su õppejõud ja mis kooli sa lõpetasid?
Tartu ülikooli majandusteduskonna vana maja oli omal ajal hea koha peal, teispool teed oli üle õppinud inimeste rahulik puhkekoht pehmete seinte ja kinniste ruumidega. Ilmselgelt oled vast oma pehme ruumi aknast mõnd tehnilist kooli liiga palju jõllitanud.
t6nis3 kirjutas: ↑19 Jaan 2018, 21:37
Kuuekäiguline kast on projekteeritud saksa kiirteele.
Tõnn katsu nüüd sellest saksa kiirteest natuke üle saada - autodega sõidetakse ka mujal ning 6-seid kaste teevad ka teised peale saksa inseneride.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tito ,kui varjad oma originaal nime ,aga antsid minule positiivse vastuse. Respekt. Foorumis ütlen oma arvamust,teadmist tehniliselt.Lauri vastasid vastajale, kuidas on sinu arvamus antud teemasse. Tito siin foorumis on TEHLINE jutt.Kui midagi ei meeldi,siis lugedes ,et oled Gei ei puutu teemasse.
Ses suhtes et saad ehk mingi 400 pööret vähemaks sama kiiruse juures.
Tõnis: tehakse ka seitsmeseid ja kaheksaseid kaste. Küll automaadid, aga ikkagi.
Kui oleks ette nähtud, et vahetavad selle kuuenda käigu peale alates kiirusest 130 siis oleks ka vastav aju programeerimine.
Ma oma touaregis ka vaatan natuke imelikult, et juba 70 alas on kuues käik sees.
Ja seda enne kui mootori töötemp on saavutatud.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
t6nis3 kirjutas: ↑20 Jaan 2018, 18:11
Tito ,kui varjad oma originaal nime ,aga antsid minule positiivse vastuse. Respekt. Foorumis ütlen oma arvamust,teadmist tehniliselt.Lauri vastasid vastajale, kuidas on sinu arvamus antud teemasse. Tito siin foorumis on TEHLINE jutt.Kui midagi ei meeldi,siis lugedes ,et oled Gei ei puutu teemasse.
Originaal nime, kõla tehnilisemalt...
Mida inglit puutub teemasse turbo õlitus? Palun püüa vastata ja ma muudan originaalnime Tito Hirnuherneks.
Tahad isikukoodi ka?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
NOTFAST kirjutas: ↑20 Jaan 2018, 22:51
Pange see teema huumori alla.
Veits huumorit ei tee paha aga auto mida käitab maakera ja käigukasti pidi edasi antav jõud paneb käima mootori, seda tahaks näha küll.
Puht sportlikust huvist tahaks tada ise ka kas tagadiffer vajaks vahetust kui viiene kast asendada kuuese vastu?