Andmed sellised:
Madalatel pööretel kõik OK
pöörded 870 (lubatud 950)
CO 0,05 (0,5)
CH 59 (100)
Kõrgemate pööretega läheb CO ja lambda [VW Bot: "Keel korda!"] lubatud piiridest välja

Pöörded 2780 (>2000)
CO 0,63 (0,3)
CH 89 (100)
lambda 1,026 (1)
Lisainfoks niipalju, et ÜV-ruumi tuli kahtlane kärsakas üles, ülevaataja ise ka imestas, et madalatel pööretel korras, aga kõrgetel pole.

Kuna õhtul oli pime ja aeg kiskus ka hiliseks, siis ei jõudnud veel õhufiltrit, küünlaid, andureid üle vaadata, homme uurib põhjalikumalt.
Kuna auto on alles minu kätte jõudnud, siis ei oska õli võtmise kohta veel midagi kommenteerida, sest praeguseks pole nagu midagi kadunud.(Loodan, et ei hakka ka kaduma ja, et asi pole õlirõngastes).
Äkki keegi targem oskab juba näitude järgi pakkuda milles võib viga olla ja millest viga otsida.
