Kõrgusanduri viga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Kõrgusanduri viga
Autoks siis 05/07 vw Phaeton 3.0tdi. Kellaplokis süttib kollane õhkvedrustuse tuli ja veakoode vaadates on 00775 Right rear level sensor.
Anduri vahetasin ära kuid veakood jääb alles. Samas õhkvedrustus toimib ilusti.
Phaetoni kohta eriti mingit knowhow ei leia kuna ilmselt keegi neid ise eriti ei remondi. Allroadide kohta on sarnaseid teemasid küll ja nil on tavaliselt olnud problemiks taguistme alustes pistikutes. Phaetonil seal pistikuid ei ole, samuti on täiesti teadmata kuhu põhja alused juhtmekimbud salongis välja tulevad.
Mis te asjast arvate?
Anduri vahetasin ära kuid veakood jääb alles. Samas õhkvedrustus toimib ilusti.
Phaetoni kohta eriti mingit knowhow ei leia kuna ilmselt keegi neid ise eriti ei remondi. Allroadide kohta on sarnaseid teemasid küll ja nil on tavaliselt olnud problemiks taguistme alustes pistikutes. Phaetonil seal pistikuid ei ole, samuti on täiesti teadmata kuhu põhja alused juhtmekimbud salongis välja tulevad.
Mis te asjast arvate?
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Kõrgusanduri viga
Kas pistikud korras? Kui multimeetriga mõõta kas mass jookseb keresse? Kas 5 volti tuleb ka kohale? Ja kas sinna kolmandasse juhtmesse tuleb ka mingi mikro osake voolu?
Õhkvedrustus töötab küll, aga mitte täiuslikult sõidu ajal!
Õhkvedrustus töötab küll, aga mitte täiuslikult sõidu ajal!

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Kõrgusanduri viga
Ma nüüd ei teagi. Vajutasin jack mode ja võtsin ratta alt ära. Vahetasin anduri ja kuna pistiku lukusti oli katki, siis panin ka uue pistiku. Juhtmed jootsin ja termokahanev peale.
Kas jack mode-s peaks ka tulema pinge peale? Millistel pinnidel peaks pinge olema?
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Kõrgusanduri viga
Jack mode's peaks ikka tulema küll kui süüde ka sees on.
Pruun peab kerese jooksma. Ja huupi pakun et kaks sinise värvilist millest ühele tuleb 5 volti ja teine peaks signaali oma olema kust saab midagi olematut mõõta.
Pruun peab kerese jooksma. Ja huupi pakun et kaks sinise värvilist millest ühele tuleb 5 volti ja teine peaks signaali oma olema kust saab midagi olematut mõõta.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 02 Apr 2010, 17:42
- Auto: T3 Syncro,Phaeton,<s>Polo</s>
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Kõrgusanduri viga
Vedrustuse plokk J197 asub vasakpoolse aku kohal kaitsmeploki taga.
Tagumine parem andur G77 on ühendatud ploki pistikuga nii
1-74 pruun-sinine
5-66 kollane-sinine
6-91 lilla
Skeemi saab siit
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... re-diagram
alla laadida (selleks peab sisse logima)
Guugeldada võiks ka SSP275
Tagumine parem andur G77 on ühendatud ploki pistikuga nii
1-74 pruun-sinine
5-66 kollane-sinine
6-91 lilla
Skeemi saab siit
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... re-diagram
alla laadida (selleks peab sisse logima)
Guugeldada võiks ka SSP275