
[Seat] 2.0L 103 kw.kūttekulu suur
Moderaatorid: HawkHill, argo, etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 01 Juun 2010, 17:53
- Auto: Touareg 3.0 Tiguan 2,0
- Asukoht: Tallinn - Viimsi-Kuusalu
[Seat] 2.0L 103 kw.kūttekulu suur
2.0 103 kw 6 ne manuaal.Seat alhambra.mure suur kūtte kulu..keskmine 9.8 -10.6.trass.ja linn vahest 11.linna sõidan suht harva.põiline pikad otsad. Oskab keegi midagi soovitada.veakoode ei ole.


Viimati muutis argo, 25 Juul 2019, 21:10, muudetud 1 kord kokku.
- Rauno
- Huviline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 26 Aug 2008, 12:31
- Telefon: 56495596
- Auto: VW Golf II 16v ABF, Audi UrS6 20vt
- Asukoht: Raplamaa
2.0L 103 kw.kūttekulu suur
Mida teeb mootori temperatuur? Saavutab ilusti 90 seieri järgi? Mis seisus termostaat?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
2.0L 103 kw.kūttekulu suur
viewtopic.php?f=74&t=133798&p=849730&hi ... le#p849730 tasub natuke vaadata. Mis tempiga muidu asi pildistatud. Channel 004 viimane asi võiks ilmselt 0.5-1.0 kandis olla. Millal rihm vahetatud ja kas ka siis seadistatud?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
2.0L 103 kw.kūttekulu suur
Kas siis peab 90c olema ja kas 1.9l sama?dellu kirjutas: ↑19 Jaan 2018, 15:26 viewtopic.php?f=74&t=133798&p=849730&hi ... le#p849730 tasub natuke vaadata. Mis tempiga muidu asi pildistatud. Channel 004 viimane asi võiks ilmselt 0.5-1.0 kandis olla. Millal rihm vahetatud ja kas ka siis seadistatud?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
2.0L 103 kw.kūttekulu suur
2.0 103kw on tegelikult päris mitu varianti. On 8 klappi on 16 klappi (2 nukaga). Ma ei tea kuidas täpselt viimasel oli, aga 8V on põhimõtteliselt küll jah sama mis 1.9. 16V-l oli see regull vist tõrts keerulisem. Mootor peab jah soe olema (soovitavalt 90 kanti - reaalselt ka, mitte armatuuri kella järgi, viimane näitab 90 juba siis kui auto reaalselt alles 70 juures).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335