B5 5-käiguline 6-käiguliseks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
B5 5-käiguline 6-käiguliseks
Esiveolisel pead kindlasti tagadiffri vahetama ja tavalise tuhatoosi , sport tuhatoosi vastu. Kui keegi tahab proovida, siis mul on hoovipeal praegu mõlemad variandid. Viiene ja kuune 1,9 96kw, Isiklikult mulle meeldib 5-ne rohkem. Pole see ülekanne nii tuntav, et tahaks kuuest.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
B5 5-käiguline 6-käiguliseks
No arvutuslikult oli kuskil diagrammis, et 120km/h sõites pöörete vahe 400 rpm i so 3200 vs 2800 diisliga sõites on see 400 rpm vahe kütusekulu mõistes ikka päris suur vahe?!?NOTFAST kirjutas: ↑21 Jaan 2018, 11:44 Esiveolisel pead kindlasti tagadiffri vahetama ja tavalise tuhatoosi , sport tuhatoosi vastu. Kui keegi tahab proovida, siis mul on hoovipeal praegu mõlemad variandid. Viiene ja kuune 1,9 96kw, Isiklikult mulle meeldib 5-ne rohkem. Pole see ülekanne nii tuntav, et tahaks kuuest.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
B5 5-käiguline 6-käiguliseks
See on natuke keerulisem sõltuvus kui kütusekulu sõltuvus ainult pööretest. Kütusekulu sõltub otseselt sellest, kui palju põlemistsükli jooksul tööd tehakse. Samal kiirusel kasutades 5. käiku vs. 6. käik on esimesel juhul mootoril kergem tööreziim (ei räägi autobahni kiirustest). Hetkelise kulu kontrolli võimalusel saab ju võrrelda kulusid erineva käigu korral, näit. mul tööautoga saaks lubatud linnakiirusel pöörete ja õlirõhu mõistes edukalt ka 5. käiguga sõita aga kütusekulu on 4. sõites ca. 0,8 l/100-le väiksem.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
B5 5-käiguline 6-käiguliseks
GTI kirjutas: ↑21 Jaan 2018, 15:07 See on natuke keerulisem sõltuvus kui kütusekulu sõltuvus ainult pööretest. Kütusekulu sõltub otseselt sellest, kui palju põlemistsükli jooksul tööd tehakse. Samal kiirusel kasutades 5. käiku vs. 6. käik on esimesel juhul mootoril kergem tööreziim (ei räägi autobahni kiirustest). Hetkelise kulu kontrolli võimalusel saab ju võrrelda kulusid erineva käigu korral, näit. mul tööautoga saaks lubatud linnakiirusel pöörete ja õlirõhu mõistes edukalt ka 5. käiguga sõita aga kütusekulu on 4. sõites ca. 0,8 l/100-le väiksem.
Kompuutri järgi väiksem!
Ilmselt loomse katse tulemusel oleksid juba ammu rikas, aa tööauto oli

- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
B5 5-käiguline 6-käiguliseks
Suurimad kütusekulu allikad on tegelikult a) õhutakistusest ning b) veeretakistusest üle saamine kuna need kasvavad eksponentsiaalselt kiiruse kasvades. Esimene neist just kõige suurim tegur.
Kas sul on pöörded 2000 või 2200 peal sel kiirusel - see mõjutab vähem. Aga kas sul on (nt linnas viiendaga sõites) 1100 või 2000 rpm - sealt hakkab juba rolli mängima turbo efektiivsus madalamatel pööretel, mootori õlitus jne.
Kas sul on pöörded 2000 või 2200 peal sel kiirusel - see mõjutab vähem. Aga kas sul on (nt linnas viiendaga sõites) 1100 või 2000 rpm - sealt hakkab juba rolli mängima turbo efektiivsus madalamatel pööretel, mootori õlitus jne.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
B5 5-käiguline 6-käiguliseks
Kunagi sai valmis meisterdatud selline arvutus excel käigu ülekannete võrdlemiseks, küll natuke teise eesmärgiga aga ehk on abiks
Excel
Oma auto andmed pead ise otsima ja sisestama, aero takistuse arvutamisel on hetkel 40mm madaldatud Golf mk2 andmed (takistustegur ja lauppind). Käigu ülekanded on mingid suvalised, mootori karakteristikutest on vaja sisestada moment (hetkel peaks olema AGU mootori oma seal), võimsuse arvutab ise. Üldiselt rohelisi lahtreid võib muuta, sinised on lingitud või arvutatakse.
See excel on veidi poolik, aero takistust arvutab käigu ülekannete Pos1 kiiruse järgi, kui seda ei sisesta siis tuleb graafikule mingi mudru ja macro mis arvutab maksimum kiirust kasutab sisendina ainult pos1 5ndat käiku.
Excel
Oma auto andmed pead ise otsima ja sisestama, aero takistuse arvutamisel on hetkel 40mm madaldatud Golf mk2 andmed (takistustegur ja lauppind). Käigu ülekanded on mingid suvalised, mootori karakteristikutest on vaja sisestada moment (hetkel peaks olema AGU mootori oma seal), võimsuse arvutab ise. Üldiselt rohelisi lahtreid võib muuta, sinised on lingitud või arvutatakse.
See excel on veidi poolik, aero takistust arvutab käigu ülekannete Pos1 kiiruse järgi, kui seda ei sisesta siis tuleb graafikule mingi mudru ja macro mis arvutab maksimum kiirust kasutab sisendina ainult pos1 5ndat käiku.
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"