VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25 Jaan 2018, 09:51
- Telefon: 56560279
- Auto: VW Caddy, VW Crafter
- Asukoht:
VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus
Meie firma seni hästi töötanud VW Crafter(2016, läbisõit 116000) läks eelmisel nädalal esindusse hammasrihma vahetusse. Auto kättesaamisel ei olnud mootori hääl enam sama mis varem ja põles ka mingi ohutuli, mille nende tehnik siis koheselt kustutas. Järgmisel hommikul oli jama käes: vaevaline käivitus, mootor lagises ja vappus. Endal mõte, et nad on rihma nõksa valesti peale pannud.
Ei jäänud muud kui tagasi teenindusse, kus siis tuvastati, et autol keps on puru.
Teeninduse ametlik versioon meile on järgmine:Oleme konsulteerinud tootjatehase esindajatega ning oleme arvamusel, et hammasrihma vahetuse ja hiljem tekkinud mootoririkke vahel seos puudub. Oleme oma tegevuse ajaloos näinud juhtumeid, kus meie kliimas, teatud temperatuuridel, turbo jahtusradiaatorisse kondenseerub niiskus , mis käivitades tekitab hüdroloogi, mille tagajärjel omakorda väändub keps.
Küsikski mootorite hingeeluga rohkem kokku puutuvatelt mida sellisest jurast arvata?
Ei jäänud muud kui tagasi teenindusse, kus siis tuvastati, et autol keps on puru.
Teeninduse ametlik versioon meile on järgmine:Oleme konsulteerinud tootjatehase esindajatega ning oleme arvamusel, et hammasrihma vahetuse ja hiljem tekkinud mootoririkke vahel seos puudub. Oleme oma tegevuse ajaloos näinud juhtumeid, kus meie kliimas, teatud temperatuuridel, turbo jahtusradiaatorisse kondenseerub niiskus , mis käivitades tekitab hüdroloogi, mille tagajärjel omakorda väändub keps.
Küsikski mootorite hingeeluga rohkem kokku puutuvatelt mida sellisest jurast arvata?
Viimati muutis MustVälk, 28 Jaan 2018, 10:28, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkirja korrastamine.
Põhjus: Pealkirja korrastamine.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Mis esindusest käib jutt?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25 Jaan 2018, 09:51
- Telefon: 56560279
- Auto: VW Caddy, VW Crafter
- Asukoht:
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Tegemist Mustamäe esindusega.
Garantiiaeg või garantiiläbisõit on lõppenud. Vea kõrvaldamise eest küsitakse neljakohalist rahanubrit. See ajab hinge täis.
Garantiiaeg või garantiiläbisõit on lõppenud. Vea kõrvaldamise eest küsitakse neljakohalist rahanubrit. See ajab hinge täis.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
peaks ikka garantiiline olema, vaata dokid üle.
On ikka Eestist ostetud?
On ikka Eestist ostetud?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Kui juba kättesaades ohutuli põles ja mootor käis imelikult siis ju midagi valesti ikkagi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25 Jaan 2018, 09:51
- Telefon: 56560279
- Auto: VW Caddy, VW Crafter
- Asukoht:
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Auto on ostetud sealt samast esindusest kasutatud autona. Oli varem olnud nende oma kasutuses ja asendusautoks. Garantii sai eelmisel aastal siiski läbi. (Eksisin esmaregistristreerimise aastaga). Ise arvan ka, et midagi neil seal juhtus kuna auto töötas enne hooldus laitmatult. Aga nad raiuvad oma(nagu eespool nende poolt saadetud tekst kirjas on) juttu eesti eripärase ilma ja niiskuse mõjust, mis võib volkswageni mootori kepsud ära väänata.
Tavainimesel pole väga palju sinna argumentidena vastu panna, et oma õigust saada kuigi see jutt on minu arust jabur. Auto on nende juures ja veakoode mu kolleegile ei näidatud kui ta autol järel käis. Lisaks saab ju veakoodid kustutada.
Foorumisse kirjutasingi sellepärast, et nende põhjendus ei ole minu jaoks veenev, aga teha midagi ei oska. Võib-olla on kellegi vastavat kogemust.
Ja kõik diisel VW omanikud- olge valmis, et tavaline-eesti-ilm võib teie auto lihtsalt tuksi keerata kui te kuskil autot remontimas käite.
Tavainimesel pole väga palju sinna argumentidena vastu panna, et oma õigust saada kuigi see jutt on minu arust jabur. Auto on nende juures ja veakoode mu kolleegile ei näidatud kui ta autol järel käis. Lisaks saab ju veakoodid kustutada.
Foorumisse kirjutasingi sellepärast, et nende põhjendus ei ole minu jaoks veenev, aga teha midagi ei oska. Võib-olla on kellegi vastavat kogemust.
Ja kõik diisel VW omanikud- olge valmis, et tavaline-eesti-ilm võib teie auto lihtsalt tuksi keerata kui te kuskil autot remontimas käite.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Ega ei ole vist erilist varianti rihmavahetusel keps kõveraks lasta,isegi kui rihm saab valesti, siis ennem lööb ülemises otsas midagi puruks. Aga võimalik, et seal on midagi rohkemat juhtunud, üks kõver keps ei tohiks käivitamist eriti raskemaks muuta. Kui tõesti oli see väidetav kodentsi teema, siis pauk käib ikka esimesel käivitamisel, seega võis juhtuda ka siis kui omanik käivitas autole järgi minnes.
Alati süüdistatakse ikka remondimeest, tihi kõiges, mis juhtub näiteks ka kolme kuu jooksul peale remondis käimist. Ega nendel ka elu lihtne pole, muu eriala inimesed näevad seoseid kus neid pole ja muudkui ajavad oma õigust taga.Tean mida räägin, isiklikest kogemustast
Alati süüdistatakse ikka remondimeest, tihi kõiges, mis juhtub näiteks ka kolme kuu jooksul peale remondis käimist. Ega nendel ka elu lihtne pole, muu eriala inimesed näevad seoseid kus neid pole ja muudkui ajavad oma õigust taga.Tean mida räägin, isiklikest kogemustast

-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25 Jaan 2018, 09:51
- Telefon: 56560279
- Auto: VW Caddy, VW Crafter
- Asukoht:
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Antud juhul juhtus auto kättesaamisel remondist ikka mitte kolme kuu pärast.
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Eks tuleb ka neid mõista. Samas - parandage, kui eksin, aga peale rihmavahetust proovitakse ju esinduses ikka autot käivitada? Vähemalt väljasõiduks? Seega kui kohe esimesel kliendipoolsel käivitusel ilmes viga, on tegemist ikkagi nende veaga?teet82 kirjutas: ↑25 Jaan 2018, 17:05 Kui tõesti oli see väidetav kodentsi teema, siis pauk käib ikka esimesel käivitamisel, seega võis juhtuda ka siis kui omanik käivitas autole järgi minnes.
Alati süüdistatakse ikka remondimeest, tihi kõiges, mis juhtub näiteks ka kolme kuu jooksul peale remondis käimist. Ega nendel ka elu lihtne pole, muu eriala inimesed näevad seoseid kus neid pole ja muudkui ajavad oma õigust taga.Tean mida räägin, isiklikest kogemustast![]()
-
- Huviline
- Postitusi: 1316
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Kõige lihtsam on lasta ekspertiis teha. Selline inimene nagu Raul Põdersalu peaks sinu murele leidma abi ja suudab tuvastada millest viga alguse saanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Crafteritel pole küll näinud sellist probleemi, aga caddy-del oli kondentsi tõttu keps kõver täiesti tavaline nähtus mingi aeg, läks just 3-mas silinder kollektori disaini tõttu. Soojalt polnud häda midagi, külm käivitusel väristas ja käis halvasti. Coolerist olen näinud, et tuleb neil aegajalt päris suur hulk vett välja, mõtle ise kui see silindrisse kõik imetakse plusskraadiga- hüdrolukk ja ongi keps kõver. Kas siis kulanssi ei saa?
Võimalik on ka see näiteks, et remondi ajal sulas cooler täielikult üles ja see vesi sattus siis mootorisse.
Võimalik on ka see näiteks, et remondi ajal sulas cooler täielikult üles ja see vesi sattus siis mootorisse.
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Mis tänapäeval tehakse papist ja suhkrust mootoreid ja osasid? Et niiskuse ja kondentsiga asjad puruks ja kõverad?
Kui selline asi juhtub juba mitmenda mootoriga (caddy ja crafter), kas siis tehas ei peaks hakkama midagi muutma tehases? Eesti ei ole ainuke riik, kus selline kliima on. ..
Minu silmis on see ikkagi esinduse, tehase süü. Kuna peale rihma vahetust ei ole klient esimene kes käivitab autot, vaid tööline, kes töö teostas...Kui teema algataja autole järgi minnes tuvastas, et auto ei tööta õieti oleks pidanud auto koheselt sinna jätma.
Kui selline asi juhtub juba mitmenda mootoriga (caddy ja crafter), kas siis tehas ei peaks hakkama midagi muutma tehases? Eesti ei ole ainuke riik, kus selline kliima on. ..
Minu silmis on see ikkagi esinduse, tehase süü. Kuna peale rihma vahetust ei ole klient esimene kes käivitab autot, vaid tööline, kes töö teostas...Kui teema algataja autole järgi minnes tuvastas, et auto ei tööta õieti oleks pidanud auto koheselt sinna jätma.
VäikeWürst - VW
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Täiesti võimalik põhjus muide.CD-R kirjutas: ↑25 Jaan 2018, 18:50 Coolerist olen näinud, et tuleb neil aegajalt päris suur hulk vett välja, mõtle ise kui see silindrisse kõik imetakse plusskraadiga- hüdrolukk ja ongi keps kõver. Kas siis kulanssi ei saa?
Võimalik on ka see näiteks, et remondi ajal sulas cooler täielikult üles ja see vesi sattus siis mootorisse.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Eks see niiskus ja kondents koguneb ja kui sul üks hetk käib mootorist 0.5l vett läbi peab midagi järgi andma. Caddyl tehti mingi klapi teema selle kaitseks cooleri külge.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Jah, seda muidugi, väljendasin natuke valesti oma mõtet. Pidasin silmas seda, et see hüdroluku pauk võib käia ka pärast väljas, kui omanik autot käivitab. Võib-olla starter poob hetkeks ja peale seda töötab mootor kehvemini, tee siis kindlaks, kas oli enne juba või juhtus nüüd. Iseenesest on kahtlane, et esindus üritaks teadlikult vigast autot üle anda, see ju tuleks niikuinii kohe välja.
Ja võib vist vaidlema jäädagi, et kelle viga see on. Kas esindus peaks teadma sellest ohust ja ennetama, lisama cooleri tühjendamise hinna iga kord kui auto soojas töökojas käib? Siis oleks jälle nurin, et kas ma seda soovisin jne.. Analoogselt lendavad laiali G4 tüüpi autod, mille koguneb õli cooleri põhja ja tihti ülevaatusel lendavad laiali kui pööret saavad tahmatestis, siis on ka TÜV teostaja nagu süüdi milleski..
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Kas siin foorumis saab tõesti abi? Mõttekas oleks mootor lahti võtta ja vaadata milles viga seisneb ning siis oleks näha mis juhtunud on see on täpselt sama mis kristallkuuliga diagnostikat teostada. Kumb on olulisem kas leida viga ja auto saaks tööd teha või foorumist erinevaid arvamusi saada mis kuhugi ei vii?
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
No arvamust ju küsitigi, mootorite hingeeluga rohkem kokku puutunud inimestelt, see on esimeses postituses kirjas.
Kui tõesti oli hüdrolukk, siis pole isegi vahet, et kes parasjagu võtit keeras, see on lihtsalt halb õnn. Esinduse ainuke viga saab olla see, kui anti teadlikult vigane auto üle, võib-olla mõni noorem töömees ehmatas ära ja ajas hirmuga auto välja. Aga nemad pole süüdi selle rikke tekkimises ja ei pea maksma selle eest. See vist on vastus, mida siit otsiti.
Kui tõesti oli hüdrolukk, siis pole isegi vahet, et kes parasjagu võtit keeras, see on lihtsalt halb õnn. Esinduse ainuke viga saab olla see, kui anti teadlikult vigane auto üle, võib-olla mõni noorem töömees ehmatas ära ja ajas hirmuga auto välja. Aga nemad pole süüdi selle rikke tekkimises ja ei pea maksma selle eest. See vist on vastus, mida siit otsiti.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Asja mõte on selles, et läbi metalli keegi ei näe ja oletamine ei vii kuhugi. Veoki mootoreid tehes sai nii mõnigi kord näha mootorit mis vee tõttu elu lõpetanud. Asja point on aga ikkagi selles, et tuleb viga tuvastada.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Issand issand jälle Nissan, sai kunagi neid narritud ja nali et mis on ühist Opelil ja tampoonil on nii kulund nali...
Aga kas nüüd on VW millest pila nalju tehakse? Vägisi tundub, et uuena garantii ajal vaid kannatab neid pidada
Mul jäi mõte ennem pooleli kohal kus tahtsin pajatada loo Mazdast. Kes ei mäletaks milleniumi algul kui palju Mazda 6 vuras teedel, kererooste probleemide tõttu aga pettusid paljud kliendid antud brändis ja täna müüb Mazda piltlikult 2 autot kuus ( vaata vastavaid müügisaavutusi Autolehest vms ) Selline pohhyolo suhtumine võib mõni hetk muretult kulgeval firmale valusalt kättemaksta, kuigi tarbeautot saatstamerest leida suht keeruline
Aga kas nüüd on VW millest pila nalju tehakse? Vägisi tundub, et uuena garantii ajal vaid kannatab neid pidada

Mul jäi mõte ennem pooleli kohal kus tahtsin pajatada loo Mazdast. Kes ei mäletaks milleniumi algul kui palju Mazda 6 vuras teedel, kererooste probleemide tõttu aga pettusid paljud kliendid antud brändis ja täna müüb Mazda piltlikult 2 autot kuus ( vaata vastavaid müügisaavutusi Autolehest vms ) Selline pohhyolo suhtumine võib mõni hetk muretult kulgeval firmale valusalt kättemaksta, kuigi tarbeautot saatstamerest leida suht keeruline

Viimati muutis tito, 26 Jaan 2018, 08:16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2305
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Ah eks paljud uued masinad suht sellised, et kestavad hästi garantii aja ja hiljem nagu muud ei olegi, kui lagunemine
mul töökaaslasel ostetud uuena honda ning garantii ajal null probleemi, korraline vaid. Siis kui garantii lõppes, ca pool aasta hiljem kliima, selle ühendused, siis oli mingi elektri kala, salongi soojenduse mure ja lõpuks midagi mootoriga. Naeris veel, et 3 a kokku hoitud remondiraha sai nyyd korraga ära anda. Aga see selleks, ilmselt ise veel sellisel juhul ei syydistaks kedagi, võtaks selle asko antud kontakti ja prooviks midagi teada saada enne.

.
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Crafteril tehase poolt info täitsa olemas, et võimalik on kepsu kõveraks minemine eeltoodud probleemi korral (niiskus, kondents).
Probleemi vältimiseks näeb tehas ette vahetada üks sisselaske toru.
Probleemi vältimiseks näeb tehas ette vahetada üks sisselaske toru.
-
- Huviline
- Postitusi: 2879
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Tuli meelde. Keps kõver Diislil 55 kw. Klapp käis vastu kolbi .Vända otsa käbi hammakas läks hulkuma ,taktid sassis. Tehke tehniline järeldus .
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
- Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 7 korda
VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus
Ma tahaks näha seda kepsu mis on läinud kõveraks kuna klapp on lahti jäänud paigast olevate gaasijaotusfaaside pärast.
Ennem annab mootoris järgi ükskõik mis teine osa.
Kui klapp oleks risti jäänud kolvil ja plokikaane vahele siis oleks see veel võimalik...
Ennem annab mootoris järgi ükskõik mis teine osa.
Kui klapp oleks risti jäänud kolvil ja plokikaane vahele siis oleks see veel võimalik...