Probleem siis selles, et passatil (2001a) ei ava varuvõti (pult) uksi ega sulge neid. Autot käivitada saab, patarei on vahetatud. Lugesin siin võtme sünkroniseerimise kohta ka, tuleb korra avamis/sulgemisnuppu vajutada ja siis võtmega uks lahti keerata. Mina seda aga teha ei saa kuna minu autol puuduvad lukusüdamikud ustel.
Kas midagi muud ei anna siis teha kui tuleb tõesti esindusse pöörduda?
Teine pult küll töötab aga selle tööraadius on ka suht väike ja vahel ei taha kohe uksi avada,sulgemisega pole probleemi.
tee uks lahti seal välimise ligi kõrgusel ukse otsas selline plastik kork. Eemalda see seal all torx kruvi keerad selle lahti ja siis tõmbad katte eest ära ja siis juba lukk näha.
Käisin just enne walkmani postitust seda lukku lähemalt uurimas ja nähtu oli sama mis walkmani pildil.
Homme tuleb siis see torx 20 osta ja asi järele proovida.
Annan siis teada kas aitas ka.
Suured tänud vastamast.
Niisiis kruvisin selle kruvi sealt ära ja võtsin katte ära aga mul on seal tühi auk, pole mingit lukusüdamikku. Kruvi kukkus ka õnnetul kombel ukse sisse. Selle vea parandab siis reedel kui coile paigaldama lähen. Ei osanud seda kruvi hetkel osta sest ei tea milline ta välja peab nägema.
Võtme osas...ei teagi nüüd. See tuttav remondimees kes mul coile vahetab ütles, et neil üks töötaja tegeleb selliste asjadega- eks näis, konsulteerin siis temaga ka.
tibullus kirjutas:Lugesin siin võtme sünkroniseerimise kohta ka, tuleb korra avamis/sulgemisnuppu vajutada ja siis võtmega uks lahti keerata.
Kuidas see võtme sünkroniseerimine käib? Mul ka võtmed ei tunne autot ära. Puldil on mul kolm nuppu: uksed kinni (üleval), tagaluugi nupp(keskel) ja uksed lahti (alumine). Autoks siis samuti 2001a. passat.
Sünkroniseerimine ei tohi kesta kauem kui üks minut:
1- Vajutage üks kord oma raadiovõtme avamis- või sulgemisklahvi kestvusega umbes 1 sekund. Auto jääb suletuks. Juhtseade tunnustab aga kehtivat püsikoodi.
2- Avage või sulgege nüüd oma raadiovõtmega auto üks kord mehhaaniliselt.
3- Kehtiva mehaanilise koodina tunnustatakse võtmekeelt. Võtme ja juhtseadme vahel kooskõlastatakse uus vahelduvkood. Sünkroniseerimine on lõppenud.
tibullus kirjutas:Niisiis kruvisin selle kruvi sealt ära ja võtsin katte ära aga mul on seal tühi auk, pole mingit lukusüdamikku. Kruvi kukkus ka õnnetul kombel ukse sisse. Selle vea parandab siis reedel kui coile paigaldama lähen. Ei osanud seda kruvi hetkel osta sest ei tea milline ta välja peab nägema.
Võtme osas...ei teagi nüüd. See tuttav remondimees kes mul coile vahetab ütles, et neil üks töötaja tegeleb selliste asjadega- eks näis, konsulteerin siis temaga ka.
tibullus kirjutas:Mul kirjutab hooldusraamatus nii:
Sünkroniseerimine ei tohi kesta kauem kui üks minut:
1- Vajutage üks kord oma raadiovõtme avamis- või sulgemisklahvi kestvusega umbes 1 sekund. Auto jääb suletuks. Juhtseade tunnustab aga kehtivat püsikoodi.
2- Avage või sulgege nüüd oma raadiovõtmega auto üks kord mehhaaniliselt.
3- Kehtiva mehaanilise koodina tunnustatakse võtmekeelt. Võtme ja juhtseadme vahel kooskõlastatakse uus vahelduvkood. Sünkroniseerimine on lõppenud.
Kaevan vana teema ülesse. Üks võti peab siis süüde sees olema?
tibullus kirjutas:Mul kirjutab hooldusraamatus nii:
Sünkroniseerimine ei tohi kesta kauem kui üks minut:
1- Vajutage üks kord oma raadiovõtme avamis- või sulgemisklahvi kestvusega umbes 1 sekund. Auto jääb suletuks. Juhtseade tunnustab aga kehtivat püsikoodi.
2- Avage või sulgege nüüd oma raadiovõtmega auto üks kord mehhaaniliselt.
3- Kehtiva mehaanilise koodina tunnustatakse võtmekeelt. Võtme ja juhtseadme vahel kooskõlastatakse uus vahelduvkood. Sünkroniseerimine on lõppenud.
Kaevan vana teema ülesse. Üks võti peab siis süüde sees olema?
Kui mina tegin, siis oli jah 1 võti süüde sees. Kuigi siin õpetuses oleks nagu tegemist 1 võtmega tutvustamisest
Lihtsam on arvutiga seda teha, siin foorumis neid kaabeldajaid üksjagu. Arvutiga näeb ka seda, kas pult üldse elus jne. See muidugi igivana teema, aga minu esimene mõte oli kohe, et see kruvi veel sinna sisse kukub kui enne pole teinud , aga ilmselt enamustel seda muret pole, kui lukud keeravad.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Huvitav, arvutiga proovides küsis immo koodi. Sõiduk käivitub ja toimetab, ent üks võti mis avab luku. Teine ei ava, küll aga käivitab ja jääb tööle. Ent vcds näitab, et kokku 4 toimivat võtit.
s0ldaT kirjutas: ↑01 Veebr 2018, 20:45
Huvitav, arvutiga proovides küsis immo koodi. Sõiduk käivitub ja toimetab, ent üks võti mis avab luku. Teine ei ava, küll aga käivitab ja jääb tööle. Ent vcds näitab, et kokku 4 toimivat võtit.
Hmm, kaevasid ikka õigest kohast? CCM-i alt adaption, kõigepealt 00 kanal test ja save (kustutab kõik mälus olevad puldid ära) ja pärast 01 kanali alt võtmete arv, test, save ja igal puldil korra ühte nuppu. Vähemalt B5el küll oli sedasi, kui õigesti mäletan käis B5.5el samamoodi. Immo peaks üldse kellaploki teema olema.