Milline TSI mootor töökindlam?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 945
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 173 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Ei oska kommenteerida, sest pole DSG6 korral ise roolis olnud. Mingi loogika järgi peaks küll suurem käikude arv tegema käiguvahetuse sujuvamaks, sest ülekannete vahe väiksem. Samas erinevad mootorid sama käigukasti otsas annavad ka erineva tulemuse, pöördemoment teeb oma töö.
Tehnilisi üksikasju ei tea peensusteni, lihtsalt loogilise mõtlemise tulemus;)
Ahjaa, 2.0TSI Alltrack koos DSG7 kastiga pole nii siidine kui oli Passat b8 1.8TSI ja DSG7 kombo. Eriti just kohapealt start on suurema jõnksuga ning aktiivse start/stop funktsiooni korral eriti selgelt tuntav.
Tehnilisi üksikasju ei tea peensusteni, lihtsalt loogilise mõtlemise tulemus;)
Ahjaa, 2.0TSI Alltrack koos DSG7 kastiga pole nii siidine kui oli Passat b8 1.8TSI ja DSG7 kombo. Eriti just kohapealt start on suurema jõnksuga ning aktiivse start/stop funktsiooni korral eriti selgelt tuntav.
Milline TSI mootor töökindlam?
kas 1.8 TSI USA variandil ja 1.8 TSI euroopa variandil mingi vahe ka on? kilovatid vastavalt 125kw vs 132kw.
aasta 2015 . kas jälle aju piirab võimsust ?
aasta 2015 . kas jälle aju piirab võimsust ?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Milline TSI mootor töökindlam?
Mootor on lahjem kütuse pärast ja puuduvad MPI pihustid
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Töökindlust saab nendel mootoritel alles siis näha kui on läbi uhatud 300 000 ja peale. Seniks mootorid mis kestavad alla 200 000 on kõik üks si**. Kahjuks uutel autodel on need mootorid üks suur murekoht.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Sele asja nimi on optimeeritud konstruktsioon - mõeldud kestma veidi enam kui pretensioonide esitamise aeg. Eriti oskavad selliseid asju teha japsid. Nö. igavesti kestvaid asju ei saa lihtsalt projekteerida - finantsosakond ei luba.murkamarko kirjutas: ↑09 Veebr 2018, 09:11 Töökindlust saab nendel mootoritel alles siis näha kui on läbi uhatud 300 000 ja peale. Seniks mootorid mis kestavad alla 200 000 on kõik üks si**. Kahjuks uutel autodel on need mootorid üks suur murekoht.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa/Euroopa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 42 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Kõigepealt küsiks, mis eesmärki see mootor täitma peab, siis saaks hakata üldse juurdlema selle üle, palju sellel aparaadil võimsust või möödasõidukiirendust peab olema.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Teema risustati ära korralikult. Ühesõnaga läheb hästi neil kui need TSI d kestavad garantii aja ära ja väga hästi neil kes saavad sinna oma 80 000 veel peale uhada ilma suuremte kulutusteta. (Hooldused). Mitte keti vahetused, rihmavahetused, pumpade vahetused, tahmafiltri, turbo, jne jne. See rida saaks pikk.
- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 449
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Rs3 8y
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 18 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Loen ja imestan, et millest sa räägid? Mul on kolm Jettat (2x1.4TSI, 1x1.2TSI) vanim on 6 aastat ja 230k sõitnud, teised kaks on natuke üle nelja aasta ja 150+k sõitnud. Garantiid on igatepidi läbi juba ja mootoritega pole küll ühelgi probleeme olnud.murkamarko kirjutas: ↑10 Veebr 2018, 08:49 Teema risustati ära korralikult. Ühesõnaga läheb hästi neil kui need TSI d kestavad garantii aja ära ja väga hästi neil kes saavad sinna oma 80 000 veel peale uhada ilma suuremte kulutusteta. (Hooldused). Mitte keti vahetused, rihmavahetused, pumpade vahetused, tahmafiltri, turbo, jne jne. See rida saaks pikk.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Väga hea. Kirjuta siis mulle privasse. Ostea ls. Ja mis selle ajal teinud oled nendega.
karlj. kirjutas: ↑10 Veebr 2018, 09:40Loen ja imestan, et millest sa räägid? Mul on kolm Jettat (2x1.4TSI, 1x1.2TSI) vanim on 6 aastat ja 230k sõitnud, teised kaks on natuke üle nelja aasta ja 150+k sõitnud. Garantiid on igatepidi läbi juba ja mootoritega pole küll ühelgi probleeme olnud.murkamarko kirjutas: ↑10 Veebr 2018, 08:49 Teema risustati ära korralikult. Ühesõnaga läheb hästi neil kui need TSI d kestavad garantii aja ära ja väga hästi neil kes saavad sinna oma 80 000 veel peale uhada ilma suuremte kulutusteta. (Hooldused). Mitte keti vahetused, rihmavahetused, pumpade vahetused, tahmafiltri, turbo, jne jne. See rida saaks pikk.
- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 449
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Rs3 8y
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 18 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Vastan parem siia, saavad teised ka ülevaate, et ei ole need uued autod ka nii nõrgakesed. Ostetud kõik uuena ettevõttele ametiautodeks, liiguvad pidevalt mööda Eestit ringi. Vanim 6 aastane Jetta on käinud ainult korralistes hooldustes ja keretöödes tulenevalt ahelavariist(jäi kahe auto vahele) kerged kahjud esi ja taga stangel. Uuemad Jettad on samuti saanud ainult korralist hooldust ja garantii korras tarkvarauuenduse, kuna elektrilise roolivõimuga oli mingi error. Hooldused on tehtud esinduses ja vahetatud on ainult kuluosasid. Ühtegi erakorralist tööd ei ole siiani ette tulnud ja mootorid töötavad jätkuvalt korralikult.murkamarko kirjutas: ↑10 Veebr 2018, 10:22 Väga hea. Kirjuta siis mulle privasse. Ostea ls. Ja mis selle ajal teinud oled nendega.
Milline TSI mootor töökindlam?
Väga huvitav, millise info alusel saab öelda, et vedamise korral saab 100000 km sõita ja et 180000 viimane piir.
Samuti ei saa aru, kuidas rihmavahetus järsku probleemiks on, kui rääkida kuni 5a vanustest EA211 mootoritest. See on ju hoolduse normaalne osa ning enneaegseid purunemisjuhtumeid pole. Ka pole liigne õlitarbimine probleemiks, 15000 km ei ole mingit muret ning 30000 km hooldusintervalli jooksul peab tõenäoliselt 1 korra juurde lisama enne järgmist hooldust.
Samuti ei saa aru, kuidas rihmavahetus järsku probleemiks on, kui rääkida kuni 5a vanustest EA211 mootoritest. See on ju hoolduse normaalne osa ning enneaegseid purunemisjuhtumeid pole. Ka pole liigne õlitarbimine probleemiks, 15000 km ei ole mingit muret ning 30000 km hooldusintervalli jooksul peab tõenäoliselt 1 korra juurde lisama enne järgmist hooldust.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Väga hea. Ega tulebki kirja saada kogemusi ja ütlusi. Muidu siin mindi juba ei tea selle tsi jutuga ei tea kuhu. Ma võin ka väita et 2.0 tdi 125 kw. Mootor on ka väga hea passat b6 peal. Kuna see saanud ka pelgalt aint hoooldusi ja õlivahetust. Kuluosad. Ls üle 400 000.
-
- Huviline
- Postitusi: 686
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Milline TSI mootor töökindlam?
et siis kokkuvõttes on kõige töökindlam uuema tüübi 1.4 TSI 92 kw-ga, kuna mootor on rihmaga, mitte ketiga.
- S4BiT
- Huviline
- Postitusi: 584
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 6 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Täna oli meeles tahhokat vaadata, ning selle järgi oleks justkui 1800rpm juures pööre, kui 100km/h püsikiirusehoidjaga sõita.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."
Milline TSI mootor töökindlam?
Kas pole mitte ,et 1.4TSI 118kw mootoritele tuli 2012 aasta teises pooles upgrade ja mootori tähiseks CTHD? Nendga vist pole nii palju probleeme kui eelkäijaga?
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
see kõige jaburam jutunurk seal üldse minuarust
enne oma eelmist TSI (kasutatud auto) ostu vaatasin ka korra sinna, sügasin korra kukalt ja läksin ostsin TSI.
Igale mootorile on õige klient ja igale kliendile on õige moootor, ühele tuleb õige müüa ja teine peab õige ostma. Õige kombo korral kestavad mõlemad ilma "jonnimiseta".

Igale mootorile on õige klient ja igale kliendile on õige moootor, ühele tuleb õige müüa ja teine peab õige ostma. Õige kombo korral kestavad mõlemad ilma "jonnimiseta".
Milline TSI mootor töökindlam?
Äkki keegi viitsib TSI mootorid korralikult lahti kirjutada.
Sest on tegelikult on olemas juba 1.4 TSI väga palju erinevaid variante, kus kw number ei ütle alati mitte midagi:
EA111 (ketiga vanem versioon) 90, 92, 103, 110, 118, 125, 132kw kasutusel 2006-2016.
EA211 (long-life rihmaga) 90, 92, 103, 110kw - kasutusel 2012-siiani
Mudelite järgi saab paremini aru
EA111 - Golf V ja VI, Passat B6 ja B7, Tiguan mk1, Jetta mk5 ja mk6 kuni 2015 jne
EA211 - Golf VII ja 7.5, Passat B8, Tiguan mk2, Jetta mk6 alates 2015 lõpp jne
Kokkuvõttes, mida vanem auto võtta, seda hoolsam tasub olla. 2006-2010 autodel oli kindlasti rohkem probleeme ja tasub tähelepanelikum olla. Eestlased pigem selliseid mujalt ülejäänud vanemaid volkswageneid hetkel ka ostavad ja siis kiruvad ka uusi.
1.4 TSI EA111 ja EA211 on põhimõtteliselt täiesti erinevad mootorid (kolvikäik ja kolvid erinevad), turbo vanal mootori ees, uuel mootori taga. Jahutussärk täiesti erineva loogikaga jne.
Sest on tegelikult on olemas juba 1.4 TSI väga palju erinevaid variante, kus kw number ei ütle alati mitte midagi:
EA111 (ketiga vanem versioon) 90, 92, 103, 110, 118, 125, 132kw kasutusel 2006-2016.
EA211 (long-life rihmaga) 90, 92, 103, 110kw - kasutusel 2012-siiani
Mudelite järgi saab paremini aru
EA111 - Golf V ja VI, Passat B6 ja B7, Tiguan mk1, Jetta mk5 ja mk6 kuni 2015 jne
EA211 - Golf VII ja 7.5, Passat B8, Tiguan mk2, Jetta mk6 alates 2015 lõpp jne
Kokkuvõttes, mida vanem auto võtta, seda hoolsam tasub olla. 2006-2010 autodel oli kindlasti rohkem probleeme ja tasub tähelepanelikum olla. Eestlased pigem selliseid mujalt ülejäänud vanemaid volkswageneid hetkel ka ostavad ja siis kiruvad ka uusi.
1.4 TSI EA111 ja EA211 on põhimõtteliselt täiesti erinevad mootorid (kolvikäik ja kolvid erinevad), turbo vanal mootori ees, uuel mootori taga. Jahutussärk täiesti erineva loogikaga jne.
Milline TSI mootor töökindlam?
madoc kirjutas: ↑14 Veebr 2018, 09:33 Äkki keegi viitsib TSI mootorid korralikult lahti kirjutada.
Sest on tegelikult on olemas juba 1.4 TSI väga palju erinevaid variante, kus kw number ei ütle alati mitte midagi:
EA111 (ketiga vanem versioon) 90, 92, 103, 110, 118, 125, 132kw kasutusel 2006-2016.
EA211 (long-life rihmaga) 90, 92, 103, 110kw - kasutusel 2012-siiani
Mudelite järgi saab paremini aru
EA111 - Golf V ja VI, Passat B6 ja B7, Tiguan mk1, Jetta mk5 ja mk6 kuni 2015 jne
EA211 - Golf VII ja 7.5, Passat B8, Tiguan mk2, Jetta mk6 alates 2015 lõpp jne
Kokkuvõttes, mida vanem auto võtta, seda hoolsam tasub olla. 2006-2010 autodel oli kindlasti rohkem probleeme ja tasub tähelepanelikum olla. Eestlased pigem selliseid mujalt ülejäänud vanemaid volkswageneid hetkel ka ostavad ja siis kiruvad ka uusi.
1.4 TSI EA111 ja EA211 on põhimõtteliselt täiesti erinevad mootorid (kolvikäik ja kolvid erinevad), turbo vanal mootori ees, uuel mootori taga. Jahutussärk täiesti erineva loogikaga jne.
uuemad 1.2 ja 1.4 lisaks kahe hammasrihmaga

ja neil väga hea surveaste 10.5 !!
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Küsimus tarkadele:
Kas see 1.8 TSI 118 kw tõesti on kolvi probleemidega või ei ole?
Ja kui on kas siis lahenes see ka mida aastad edasi või ei?
Kas see 1.8 TSI 118 kw tõesti on kolvi probleemidega või ei ole?
Ja kui on kas siis lahenes see ka mida aastad edasi või ei?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa/Euroopa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 42 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
See 1,5t rauda oli mõeldud auto kaaluna ja kaks eluslooma oli mõeldud inimesena. 
Aga ma ka endiselt ei saa aru, mis dünaamika puudusest siin rääkida saab sellise kompoti puhul, isegi 1.2 81kw TSI liigutas Golfi päris vahvalt edasi. B8 peal 110kw'ne ACT 1.4 oli muidugi veel vahvama minekuga.
Igasuguste raskete haagiste/koormate vedamiseks on teised autod.
Ma olen 5a sõitnud autodega, mis tohivad 2+t haagist vedada, selle aja jooksul on 2t haagis kokku sabas rippunud miski kuu aega. Ülejäänud 4 aastat ja 11 kuud ajaks igapäeva asjad ka ära tegelikult igasugune 1,xl'ne purk.

Aga ma ka endiselt ei saa aru, mis dünaamika puudusest siin rääkida saab sellise kompoti puhul, isegi 1.2 81kw TSI liigutas Golfi päris vahvalt edasi. B8 peal 110kw'ne ACT 1.4 oli muidugi veel vahvama minekuga.
Igasuguste raskete haagiste/koormate vedamiseks on teised autod.
Ma olen 5a sõitnud autodega, mis tohivad 2+t haagist vedada, selle aja jooksul on 2t haagis kokku sabas rippunud miski kuu aega. Ülejäänud 4 aastat ja 11 kuud ajaks igapäeva asjad ka ära tegelikult igasugune 1,xl'ne purk.
-
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Kui nüüd sealt eestpoolt seda hülgemöla ära kustutada siis jääb mu jutt seosetuks.No vot selle Moskva olümpia ja Jaak Uudmäe hüppamisega oli selline lugu et seda tuli kuulata autoraadiostkuna olin Tallinn -Narva maaanteel autos ja pealekauba tuli veel seisma ka jääda kuna raadiolevi oli autos kaunis nigel aga tänasel päeval vist võiks eestlaste mehetegudele kui neid vaid oleks kaasa elada autos ja ekraani pealt seda vaadata.Eelneva jutu mõte on see et aeg pole seima jäänud vaid tehnoloogia on teinud ikka päris suure hüppe nii elektroonikas kui mootoriehituses.Olen omanud 1,2 TSI 81 kw mootoriga Skoda Fabiat siis minu arvamus on et pisikese tarkvara tuuninguga ja võrdsete kilode juures liigutaks ta autot vist isegi paremini kui hobi Golfil olev2,0DOHC.Selle auto liigutamiseks oli seda mootorit küll ja veelgi sest sõidanme naisega kahekesi nagunii.Aga kuna see auto juhtus täiesti tühjalt kohalt minu kätte siis peale paarikümne tuhande kilomeetri läbimist ta uus inimene juba hirmsasti selle autoga sõita ja nii ta omanikku vahetas.Uue auto otsingul olid sõelal nii 1.4,1.8kui ka 2.0 TSI mootoriga autod aastast 2014 ja ülesse.Olles näinud kuidas nõevad välja alla 100000 km läbinud autode kolvid siis 1,8 118 kw mootor langes kohe välja,jäi 132 kw ainult.Kui näitasin 155kw 2,0 TSI mootoriga autot väga pikalt asjaga kokku puutunud inimesele siis ta ütles ainult et ära siis üllatu juba oleva või tekkiva õlikulu üle.Kuna otsisin väikese läbisõiduga autot ja mille varustus vastaks minu kriteeriumitele siis jäi ette 1,4 92 kw mootoriga auto mille kohta ei kohta ei ole siiamani erilisi muresid olnuda asjaga lähedalt seotud inimeste väitel kes igapäevaselt nende mootoritega kokku puutuvad.Ja kui mulle tundus et äkki see mootor ei jaksa autot liigutada siis praeguseks võin öelda minu igapäeva asjad ajab ta ära ja kui vaja jaksab käru ka vedada niipalju kui mul vaja on .Ma lihtsalt ei näinud mõtet igaksjuhuks 100kw lihtsalt niisama tagavaraks osta.Vist on viga vanuses.Väga õieti on eespool öeldud et auto tuleb valida vastavalt vajadusele ja ma täiendaks veel et piisavate rahaliste võimalustel korral võib ka neid hobuseid lisaks osta.
-
- Huviline
- Postitusi: 945
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 173 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Eks aeg muudab arusaamu dünaamikast kindlasti ja see mis eile oli kiire, see täna enam nii ei pruugi tunduda. Samuti on inimeste vajadused ja soovid erinevad.
Minu jaoks algab OK tasemelt 0-100 km/h alla 8,5 sek. Miks nii on? Pagan seda teab, tagumikudüno lihtsalt hindab nii. Loomulikult ka NM ehk maantee möödasõit ja millise tundega see käib. Kui ikka tunne “palju kisa, vähe villa”, siis see sõidurõõmu ei paku.
1.0-1.2 TSI lahe vahest sõita, näiteks puhkuse ajal rendikal.
1.4 TSI Golfile sobiv.
1.8 TSI miinimum Passati jaoks.
Ma siin nime ei nimeta, aga kodanik kes autot ostes kaalus kas võtta Passatile 1.4 või 1.8 ja otsustas siiski suurema kasuks, proovis hiljuti ka 1.4 ning kommentaar oli: “Sellise konnaga maanteele küll ei julgeks minna”.

Minu jaoks algab OK tasemelt 0-100 km/h alla 8,5 sek. Miks nii on? Pagan seda teab, tagumikudüno lihtsalt hindab nii. Loomulikult ka NM ehk maantee möödasõit ja millise tundega see käib. Kui ikka tunne “palju kisa, vähe villa”, siis see sõidurõõmu ei paku.
1.0-1.2 TSI lahe vahest sõita, näiteks puhkuse ajal rendikal.
1.4 TSI Golfile sobiv.
1.8 TSI miinimum Passati jaoks.
Ma siin nime ei nimeta, aga kodanik kes autot ostes kaalus kas võtta Passatile 1.4 või 1.8 ja otsustas siiski suurema kasuks, proovis hiljuti ka 1.4 ning kommentaar oli: “Sellise konnaga maanteele küll ei julgeks minna”.
