Kumin teatud pööretel (2.0tdi 103 kw bkd)KORRAS!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Kumin teatud pööretel (2.0tdi 103 kw bkd)KORRAS!
Tervist oleks abi vaja, auto teeb siis 2000 pöörde juures imeliku häält, nagu puhuta pudelisse või läbi toru ja eriti valju on hääl 4000 pöörde juures.
Hääl on tulnud minu meelest pärast turbo taastamist. Autol on katalüsaator vahelt ära, käisin esinduses ka küsimas, ei osatud midagi öelda, aint et sul ei ole tehas väljalase ja sinna see asi jäi.
Ehk kellegil on olnud sama asi või oskab kohe lambist öelda mis on teoksil, kas kuskil lekib? Veateateid ei näita, tömmet nagu oleks, nii palju kui tal seda on.
autoks 2.0tdi 103 kw bkd.
Ette tänades
Hääl on tulnud minu meelest pärast turbo taastamist. Autol on katalüsaator vahelt ära, käisin esinduses ka küsimas, ei osatud midagi öelda, aint et sul ei ole tehas väljalase ja sinna see asi jäi.
Ehk kellegil on olnud sama asi või oskab kohe lambist öelda mis on teoksil, kas kuskil lekib? Veateateid ei näita, tömmet nagu oleks, nii palju kui tal seda on.
autoks 2.0tdi 103 kw bkd.
Ette tänades
Viimati muutis laurioja, 02 Dets 2018, 10:07, muudetud 3 korda kokku.
Kumin teatud pööretel (2.0tdi 103 kw bkd)
No kui katalüsaatorit pole siis kumisebkilaurioja kirjutas: ↑18 Veebr 2018, 23:37 Tervist oleks abi vaja, auto teeb siis 2000 pöörde juures imeliku häält, nagu puhuta pudelisse või läbi toru ja eriti valju on hääl 4000 pöörde juures.
Hääl on tulnud minu meelest pärast turbo taastamist. Autol on katalüsaator vahelt ära, käisin esinduses ka küsimas, ei osatud midagi öelda, aint et sul ei ole tehas väljalase ja sinna see asi jäi.
Ehk kellegil on olnud sama asi või oskab kohe labist öelda mis on teoksil, kas kuskil lekib? Veateateid ei näita, tömmet nagu oleks, nii palju kui tal seda on.
autoks 2.0tdi 103 kw bkd.
Ette tänades
Eriti kui tehti lihtsalt tühjaks pûtt
Endal tegin otsetoru ja ei kumise,muidu püttiga kumises
Ilma katalüsaatorita turbo vilin ka hakkab kostma sumpsist
Kumin teatud pööretel (2.0tdi 103 kw bkd)
Otse toru 2.5", ja simonsi tagapütt. Enne taastamist vilises korralikult nüüd on rohkem nagu sellist madalamat müdinat kuulda.djuwa kirjutas: ↑19 Veebr 2018, 13:31No kui katalüsaatorit pole siis kumisebkilaurioja kirjutas: ↑18 Veebr 2018, 23:37 Tervist oleks abi vaja, auto teeb siis 2000 pöörde juures imeliku häält, nagu puhuta pudelisse või läbi toru ja eriti valju on hääl 4000 pöörde juures.
Hääl on tulnud minu meelest pärast turbo taastamist. Autol on katalüsaator vahelt ära, käisin esinduses ka küsimas, ei osatud midagi öelda, aint et sul ei ole tehas väljalase ja sinna see asi jäi.
Ehk kellegil on olnud sama asi või oskab kohe labist öelda mis on teoksil, kas kuskil lekib? Veateateid ei näita, tömmet nagu oleks, nii palju kui tal seda on.
autoks 2.0tdi 103 kw bkd.
Ette tänades
Eriti kui tehti lihtsalt tühjaks pûtt
Endal tegin otsetoru ja ei kumise,muidu püttiga kumises
Ilma katalüsaatorita turbo vilin ka hakkab kostma sumpsist
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 14 Okt 2013, 11:09
- Telefon: 53705735
- Auto: 2.0 85kw pikkap volkar
- Asukoht: Tõrva
- Tänanud: 2 korda
Kumin teatud pööretel (2.0tdi 103 kw bkd)
Sõbral käis ka masin remondis (2.0 125kw+chip). Tehti igasugu p*ska ja tal lõi lõpuks limpmodei kuna yks turbolõdviku klamber oli ära venitatud ja lõi otsast maha. Aga niikaua kui käis siis ka kumises
Kumin teatud pööretel (2.0tdi 103 kw bkd)
Selge tänud, eks peab siis korralikult kõik lõdvikud läbi käima, või oleks üks võimalus rõhutest?
Peaks korra vcds logima, mida rõhku näitab, aga see vist ei anna õiget pilti, kui kuskilt lekib.
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 14 Okt 2013, 11:09
- Telefon: 53705735
- Auto: 2.0 85kw pikkap volkar
- Asukoht: Tõrva
- Tänanud: 2 korda
Kumin teatud pööretel (2.0tdi 103 kw bkd)
No muidugi olid seal need meistrimehed ka oma mõistusest yle kuna protsess oli ikka jube. Lisa kõminat (nagu taoks vastu tyhja vaati) tekitas algne probleem. Nimelt suri eelpool mainitud auto trassil ära ega k2ivitunud enam. Viidi siis remonti ja avastati, et alumine rihmaratas lahti tulnud yhest kinnitusest. Tehti rihma vahetus ja pandi ratas kinni, aga tegelikult oli rihm yle käinud ja anti siis pähe k2inud klappidega auto tagasi ja tehti veel enne proovisõit, et auto korras. Selle tulemusel oli mootoris räme vibra jne jne. Hea et auto maha ei põlenud kuna yks pöidla jämedune juhtmekimp oli juba haljaks hõõrunud ennast kuskil vahel.
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 14 Okt 2013, 11:09
- Telefon: 53705735
- Auto: 2.0 85kw pikkap volkar
- Asukoht: Tõrva
- Tänanud: 2 korda
Kumin teatud pööretel (2.0tdi 103 kw bkd)
Olen ka uurinud antud teemat ja kysinud kysimusi teadjamatelt ja pikkade arutuste k2igus on selgus tulnud selles, et patjade asjus peaks kumin eest kostuma ja kui kumin tungib keresse tagant poolt siis suure t6en2osusega peaks ikka hooratast kontrollima kuna sellel on niinimetatud leevendid ja sellest ei tohiks vibra l2bi tungida. Kui just ei ole taga pool midagi k6verat. Olen ka kuulnud et kardaanid l2hevad tasakaalust v2lja, aga kuidas seda ei tea.
Kumin teatud pööretel (2.0tdi 103 kw bkd)
Hooratas sai just vahetatud, hääl tuleb jh eest.Erkkin kirjutas: ↑06 Apr 2018, 19:39 Olen ka uurinud antud teemat ja kysinud kysimusi teadjamatelt ja pikkade arutuste k2igus on selgus tulnud selles, et patjade asjus peaks kumin eest kostuma ja kui kumin tungib keresse tagant poolt siis suure t6en2osusega peaks ikka hooratast kontrollima kuna sellel on niinimetatud leevendid ja sellest ei tohiks vibra l2bi tungida. Kui just ei ole taga pool midagi k6verat. Olen ka kuulnud et kardaanid l2hevad tasakaalust v2lja, aga kuidas seda ei tea.
Täna väiksemal kiirusel mõõda kruusateed sõites, mis oli väga mudane ja pehme oli sama häält kuulda aga seekord oli pöörded alla 2000.
Vahepeal olen mõelnud et veovõll teeb seda häält aga see sai ka aasta alguses vahetatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 14 Okt 2013, 11:09
- Telefon: 53705735
- Auto: 2.0 85kw pikkap volkar
- Asukoht: Tõrva
- Tänanud: 2 korda
Kumin teatud pööretel (2.0tdi 103 kw bkd)
Kunagi yks mersu aastast 86 tyhik2igul v2rises nagu pinnase tihendaja. Aga varba otsaga kaasi ja sai yhtlasemalt k2ima ennast ja vibra kadus. Muidugi ilgelt suur mootor ja tavalised padjad. Mingist aastast passatitel 6li p2ealt padjad
Kumin teatud pööretel (2.0tdi 103 kw bkd) KORRAS!
Kumina tekitas siis järelturu veovõll, panin originaali alla ja asi korras.