Passat ecofuel gaasireduktori probleem?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
- Auto: VW Passat Ecofuel
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Passat ecofuel gaasireduktori probleem?
Tere. Täna juhtus selline probleem: sõitsin linnas paar lühikest sõitu (kõik oli korras), kuid järgmine kord käima pannes ja sõitu alustades, hakkas mootori tuli vilkuma. Jäin seisma ja proovisin uuesti käivitada. Mootori käivitudes tekkis korralikult tuntav vibratsioon ning mootori tuli jäi põlema. Proovisin veel paar korda seisma jätta ja uuesti käivitada. Vibratsioon kaob ja mootori tuli kustub mõne hetke pärast, kui pöördeid tõsta (u 2000 peal hoida).
Arvuti annab kaks veateadet:
013153 - Misfire detected during Nat.Gas Operation
ja
013155 - Cylinder 2 Misfire detected during Nat.Gas Operation
Hommikul ega ka hiljem ei käivitunud gaasi pealt, kuid ei pööranud sellele tähelepanu (-12 kraadi juures peab veel gaasi pealt käivituma). On kellelgi kogemusi või nõuandeid?
Arvuti annab kaks veateadet:
013153 - Misfire detected during Nat.Gas Operation
ja
013155 - Cylinder 2 Misfire detected during Nat.Gas Operation
Hommikul ega ka hiljem ei käivitunud gaasi pealt, kuid ei pööranud sellele tähelepanu (-12 kraadi juures peab veel gaasi pealt käivituma). On kellelgi kogemusi või nõuandeid?
Viimati muutis tanell, 26 Veebr 2018, 21:13, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: passat ecofuel mootori tuli
Esimese asjana võiks proovida küünlad ära vahetada, võimalik et ka küünlajuhtmed. Mul ka Touran kunagi väristas ja loopis ühe silindri misfiret. Algul vahetasin selle ühe küünla ja juhtme, aga teatud värin jäi ikka. Lõpuks sai ikka kõik ära vahetatud ja asi paranes.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: passat ecofuel mootori tuli
1.4 TSI Ecofuelil ei ole ju kõrgepinge küünlajuhtmeid vaid on süütepoolid iga küünla otsas.dellu kirjutas:võimalik et ka küünlajuhtmed
Vanemal 2.0 Ecofuel mootoril on küünlajuhtmed jah

-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: passat ecofuel mootori tuli
Ok, no siis ikkagi küünlad vahetada ja poolid ringi tõsta ja vaadata kas viga kolib teise silindrisse üle.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
- Auto: VW Passat Ecofuel
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Re: passat ecofuel mootori tuli
Tere. Tõstsime küünlaid ja süütepoole omavahel ringi, et vaadata kas viga kolib järgmisesse silindrisse. Seda kahjuks ei juhtunud ja arvuti näitas sama viga. Asi aga selline, et kui auto töötab gaasi pealt, siis põleb mootori tuli, näitab arvutiga viga ja mootor puterdab, kui aga natuke pöördeid anda, siis lülitab ümber bensiini peale ja viga kaob ja mootor töötab korralikult. Peab edasi uurima Gaznetist ja Møllerist.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
- Auto: VW Passat Ecofuel
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Re: passat ecofuel mootori tuli
Mölleris tehti diagnostika ja puhatati gaasipihustid. Väidetavalt oli pihustites mingit kollase värvusega puru, mille tekkepõhjust nad ei osanud arvata. Täna sain auto kätte ja 20 km sõitu ning viga oli tagasi. Gazneti sõnul on eestis ka teine passat sama probleemiga, millega nad tegelevad juba suvest alates (see teine ei ole esinduse kaudu üritanud viga leida), kõik võimalikud jubinad juba ära vahetatud gaasiseadme juures, kuid viga pole avastatud. Oskab keegi veel midagi arvata? ( Ei taha kuulda et gaasiauto si** on
)

-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
- Auto: VW Passat Ecofuel
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Re: passat ecofuel mootori tuli
Tere.
Eelmisel aastal sama probleem lahenes täiesti iseenesest. Viga kadus ära ilma midagi välja vahetamata või remontimata.
Aga nüüd paar nädalat tagasi sama viga täpselt samade veakoodidega tagasi. Kas on kellelgi lähiajal kogemusi olnud selle probleemiga?
Veakoodid:
013155 - Cylinder 2 Misfire detected during Nat.Gas Operation
013153 - Misfire detected during Nat.Gas Operation
Eelmisel aastal sama probleem lahenes täiesti iseenesest. Viga kadus ära ilma midagi välja vahetamata või remontimata.
Aga nüüd paar nädalat tagasi sama viga täpselt samade veakoodidega tagasi. Kas on kellelgi lähiajal kogemusi olnud selle probleemiga?
Veakoodid:
013155 - Cylinder 2 Misfire detected during Nat.Gas Operation
013153 - Misfire detected during Nat.Gas Operation
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: passat ecofuel mootori tuli
Keegi surveid on mõõtnud silindrites?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
- Auto: VW Passat Ecofuel
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat ecofuel mootori tuli
Gaznetist sain lahenduse. Gaasireduktori tihendid väsinud ja lasevad tosooli läbi. Loodame et saab süsteemi puhastuse ja tihendite vahetusega korda. Eks varsti selgub.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
- Auto: VW Passat Ecofuel
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Passat ecofuel mootori tuli
Tere. Vabandan, et varem tagasisidet ei andnud. Augustis puhastati pihustid ja vahetati reduktori tihend - probleem lahenes. Kuid nüüd, pool aastat hiljem jälle sama jama. Mootor tõrgub aeg-ajalt CNG-ga sõites (mootori tuld pole veel põlema löönud seekord). Gaznetiga kontakteerudes on nende poolne lahendus gaasireduktori vahetus + pihustite puhastamine (hind tuleb u 570 euri).
Kas keegi on oma maagaasi autoga sama probleemi ees seisnud hiljuti ja võtnud ette selle reduktori vahetuse? Oskab mõni teadjamees arvata, kas on see üldse lahendus ja kas on üldse võimalik, et tosool pääseb läbi gaasi reduktori pihustitesse? Kõik tagasiside on teretulnud!
Kas keegi on oma maagaasi autoga sama probleemi ees seisnud hiljuti ja võtnud ette selle reduktori vahetuse? Oskab mõni teadjamees arvata, kas on see üldse lahendus ja kas on üldse võimalik, et tosool pääseb läbi gaasi reduktori pihustitesse? Kõik tagasiside on teretulnud!
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 22 Apr 2009, 17:33
- Telefon: 58373250
- Auto: VW Passat Ecofuel 1,4TSI 110kw 2011, VW Golf mk1 1,6 gti 81kw 1980
- Asukoht:
Passat ecofuel gaasireduktori probleem?
Mulle tundub et mul ilmnes sama probleem. Näitab et gaasisegu on lahja, puterdab tühikäigul ja käivitub halvasti, mootorituli läks põlema. Bensiini peal sõites on kõik korras. Kas oled leidnud lahenduse?
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
- Auto: VW Passat Ecofuel
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Passat ecofuel gaasireduktori probleem?
Kasutasin bensiiniga sõites mingit kütuselisandit, mis võiks kõrgetel pööretel ja pikemat maad läbides pihustid lahti teha. 2 paagi täit bensiini lõbi sõidetud nüüd sellega. Viimasel ajal töötab mõlema kütusega korralikult.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 22 Apr 2009, 17:33
- Telefon: 58373250
- Auto: VW Passat Ecofuel 1,4TSI 110kw 2011, VW Golf mk1 1,6 gti 81kw 1980
- Asukoht:
Passat ecofuel gaasireduktori probleem?
Tänud vastuse eest. Veider et bensupihustite puhastamisega hakkasid gaasipihustid tööle. Aga eks ma proovin järgi ja annan teada mis sai.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
- Auto: VW Passat Ecofuel
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Passat ecofuel gaasireduktori probleem?
Gaasipihustites polnudki probleem. See nn jõnksutamine mis minu probleem oli, tulenes sellest, et gaasiga sõites süsteem teeb aeg-ajalt bensiini poolele niiöelda kontrolli, et kas toimib kõik vms. Ja kui see kontroll toimus, siis samal ajal bensiini pihusti(d) olidki probleemne ja tänu sellele ka mootori ebaühtlane töö. Mõni hetk hiljem töötas kõik ilusti, kui taas gaasisüsteem kasutusel. Keeruline jutt aga nii mulle seletati.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 22 Apr 2009, 17:33
- Telefon: 58373250
- Auto: VW Passat Ecofuel 1,4TSI 110kw 2011, VW Golf mk1 1,6 gti 81kw 1980
- Asukoht:
Passat ecofuel gaasireduktori probleem?
Täna paarutasin siis bensuga ringi, kütuselisand sees. Olgu mainitud, esialgne probleem seisnes selles, et gaasiga sōites oli mootori töö ebaütlane, jõnksutas ja ajas summutist paha lõhna. Veaks ütles et gaasisegu on lahja ning 2. silindris misfire. Nüüd bensuga sõites selgus, et ka bensiiniga töötades on mootori töö ebaühtlane. Summutist tuleb paha lõhnaga tossu ja pöörded kõiguvad. Panin siis kompuutri taha ja näitab, et kütusesegu on liiga rikas.
Keerasin küünlad maha, täiesti süsimustad olid ja lisaks oli karterisse läbi kolvirõngaste sattunud bensiini, õlitase tõusnud üle normi. Kontrollisime kompressiooni silindrites, esimeses oli poole vähem kui teistes.
Panin küünlad peale tagasi, kustutasin veakoodid, tankisin gaasipaagid täis ja sõitsin tund aega ringi. Küünlad olid puhtaks läinud, läikisid nagu uued, uuesti kontrollisime kompressiooni ja seekord oli kõigis silindrites kõik korras.
Nüüd sõitsin 200km gaasiga maha ja mootorituli läks jälle põlema. Homme vaatame, mis see kompuuter jälle näitab. Eks ma varsti ehk oskan öelda, mis täpsemalt probleeme põhjustas.
Keerasin küünlad maha, täiesti süsimustad olid ja lisaks oli karterisse läbi kolvirõngaste sattunud bensiini, õlitase tõusnud üle normi. Kontrollisime kompressiooni silindrites, esimeses oli poole vähem kui teistes.
Panin küünlad peale tagasi, kustutasin veakoodid, tankisin gaasipaagid täis ja sõitsin tund aega ringi. Küünlad olid puhtaks läinud, läikisid nagu uued, uuesti kontrollisime kompressiooni ja seekord oli kõigis silindrites kõik korras.
Nüüd sõitsin 200km gaasiga maha ja mootorituli läks jälle põlema. Homme vaatame, mis see kompuuter jälle näitab. Eks ma varsti ehk oskan öelda, mis täpsemalt probleeme põhjustas.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
- Auto: VW Passat Ecofuel
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Passat ecofuel gaasireduktori probleem?
Eks anna märku, mis edasi saab. Mul õnneks nii hullud asjad polnud hetkel. Loodame et ei juhtu ka. Kus kandis sa liigud oma autoga? Mina sain abi Tartu Aasta Auto Pluss esindusest. Seal väga pädevad inimesed, just CNG poole pealt. Tallinna asjaajamisega ei kannata võrrelda.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 22 Apr 2009, 17:33
- Telefon: 58373250
- Auto: VW Passat Ecofuel 1,4TSI 110kw 2011, VW Golf mk1 1,6 gti 81kw 1980
- Asukoht:
Passat ecofuel gaasireduktori probleem?
Tere. On palju aega möödas, aga tundub et sain lõpuks asja korda. Ostsin lammutusest kõik pihustid, nii bensu kui gaasipihustid. Peale vahetust kohe ei olnud aru saada, et miskit muutus, kuid peale kuuajast ringivuristamist teeb mootor normaalset häält, liigub kenasti, ei tõrgu ja õlitase stabiilne. Seda nii gaasip kui bensul sõites. Töökojast küll öeldi, et niimoodi ehkupeale pihusteid vahetades asi korda saada on ebatõenäoline, kuid ju siis vedas. Tänud kaasamõtlejatele.
Passat ecofuel gaasireduktori probleem?
Tere, endal oli sarnane probleem ja sain lahenduse:
VW Caddy Ecofuel 2006.a. sõidukil vahetati ära detsembris 2023 gaasireduktor ja küünlajuhtmed. Tulemuseks oli järgmine päev ilge puterdamine ja mootori kollase tule vilkumine ning arvuti näitas 4. silindri misfiret. Põhimõtteliselt kogu kompott, mida ka teised eelpool kirjeldanud on.
Bensiinipaaki panin lisandit, mis pidi pihusteid puhastama, kuid erilist mõju see ei avaldanud. Kasu oli võibolla nii palju, et auto hakkas nüüd üritama aeg-ajalt ennast CNG peale lülitama, kuid suri alati ümberlülituse tegemisel välja. Näiteks jätsid auto hommikul soojenema ja kui 5 minuti pärast kontrollima tulid, oli küll süüde sees, kuid mootor oli välja surnud.
Lugesin välismaa foorumeid ja üks mees kirjeldas samu probleeme, ning soovitas ära puhastada throttle body butterfly (eesti keeles ka õhuklapp, tooreklapp, drosselklapp vms), sest CNG oktaanarv pidi olema midagi 140 juures ja on väga tundlik õigele õhukogusele. Imestan, et Gaznet seda ei kontrollinud, kui auto terve päeva sees oli kahtlaselt kaua.
Automaailmast ostsin Liqui Moly Drosselklapi puhastusaerosool 400ml ja Youtubist vaatasin videot "Should you clean your Throttle Body and How to clean it on Toyotas", kuidas seda ettevaatlikult teha, et klapi elektrimootorit ära ei lõhu, kui jõuga kallale lähen. Puhastada tuleb tuleb selle klapi servi ja kokkupuute kohti korpusega. Nii nagu see mees seal videos näitab ja räägib. Minu toorklapp oli päris sodine. Gaznet seda päris kindlasti ei vaadanud ega puhastanud. Vahendit läheb väga vähe, aerosoolipurgist jagub terveks eluks, aga kasutasin kokku 3 mikrofiiber rätikut, mis määrdusid päris korralikult.
Alguses plaanisin seda teha karburaatoripuhastajaga, aga siis googeldades selgus, et see on liiga tugev lahusti ja ei tohi kasutada. Kindlasti peab olema kirjas Throttle body cleaner või Drosselklap cleaner. Onu seal videos räägib, et mõnda aega võivad pöörded olla natuke kõrgemad kui varem, aga kõik läheb iseenest normi, kui auto on oma tsüklid ära teinud.
NB! Välismaa foorumis olnud mees ütles, et kui throttle body puhastamine ei aita, siis tasub puhastada ka MAF sensorit. MAF sensori puhastamiseks mõeldud spreid võib vist teoorias ka throttle body puhastamiseks kasutada, aga ei tea kindlalt.
Panin auto kokku tagasi ja käima pannes oli kõik nagu OK. Mul käivitub bensult ja kui oli piisavalt soojenenud paar minutit, siis läks gaasile üle ja välja ei surnud. Homme on rohkem sõitmist, siis on näha, kuidas edasi käitub.
VW Caddy Ecofuel 2006.a. sõidukil vahetati ära detsembris 2023 gaasireduktor ja küünlajuhtmed. Tulemuseks oli järgmine päev ilge puterdamine ja mootori kollase tule vilkumine ning arvuti näitas 4. silindri misfiret. Põhimõtteliselt kogu kompott, mida ka teised eelpool kirjeldanud on.
Bensiinipaaki panin lisandit, mis pidi pihusteid puhastama, kuid erilist mõju see ei avaldanud. Kasu oli võibolla nii palju, et auto hakkas nüüd üritama aeg-ajalt ennast CNG peale lülitama, kuid suri alati ümberlülituse tegemisel välja. Näiteks jätsid auto hommikul soojenema ja kui 5 minuti pärast kontrollima tulid, oli küll süüde sees, kuid mootor oli välja surnud.
Lugesin välismaa foorumeid ja üks mees kirjeldas samu probleeme, ning soovitas ära puhastada throttle body butterfly (eesti keeles ka õhuklapp, tooreklapp, drosselklapp vms), sest CNG oktaanarv pidi olema midagi 140 juures ja on väga tundlik õigele õhukogusele. Imestan, et Gaznet seda ei kontrollinud, kui auto terve päeva sees oli kahtlaselt kaua.
Automaailmast ostsin Liqui Moly Drosselklapi puhastusaerosool 400ml ja Youtubist vaatasin videot "Should you clean your Throttle Body and How to clean it on Toyotas", kuidas seda ettevaatlikult teha, et klapi elektrimootorit ära ei lõhu, kui jõuga kallale lähen. Puhastada tuleb tuleb selle klapi servi ja kokkupuute kohti korpusega. Nii nagu see mees seal videos näitab ja räägib. Minu toorklapp oli päris sodine. Gaznet seda päris kindlasti ei vaadanud ega puhastanud. Vahendit läheb väga vähe, aerosoolipurgist jagub terveks eluks, aga kasutasin kokku 3 mikrofiiber rätikut, mis määrdusid päris korralikult.
Alguses plaanisin seda teha karburaatoripuhastajaga, aga siis googeldades selgus, et see on liiga tugev lahusti ja ei tohi kasutada. Kindlasti peab olema kirjas Throttle body cleaner või Drosselklap cleaner. Onu seal videos räägib, et mõnda aega võivad pöörded olla natuke kõrgemad kui varem, aga kõik läheb iseenest normi, kui auto on oma tsüklid ära teinud.
NB! Välismaa foorumis olnud mees ütles, et kui throttle body puhastamine ei aita, siis tasub puhastada ka MAF sensorit. MAF sensori puhastamiseks mõeldud spreid võib vist teoorias ka throttle body puhastamiseks kasutada, aga ei tea kindlalt.
Panin auto kokku tagasi ja käima pannes oli kõik nagu OK. Mul käivitub bensult ja kui oli piisavalt soojenenud paar minutit, siis läks gaasile üle ja välja ei surnud. Homme on rohkem sõitmist, siis on näha, kuidas edasi käitub.
Viimati muutis Mihkel33, 18 Dets 2023, 20:40, muudetud 3 korda kokku.