Golf 3-l on muidu ABSiga ju?
Jama Golf II piduritega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Jama Golf II piduritega
Oleneb lisavarustusest - nii abs-ga kui ilma.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
Jama Golf II piduritega
Tere,
Vabandan, olin eemal mõnda aega ja ei jõudnud enne seda arvutust ära teha. Lisatud pilt arvutusmoodulist su pidurite andmetega. Tegin selle mooduli üsna ammu enda golfi jaoks ja massikeskme kõrgus peaks olema hinnanguline 40mm madaldatud auto kohta, ehk tavakõrgusel autoga on seis isegi hullem kaalu ümberjaotuse koha pealt. Soovitan soojalt rõhuregulaator tagasi panna ja/või taha 36mm supportid otsida. Peasilindri võiks ka 22 mm panna, hetkel selle käik 10,2 mm töösilindrite 1 mm nihke kohta, võib põhja käia küll. Teine asi on see et pidurid on väga üle võimendatud, jõud pedaalile on 42,5 kg (originaalis ca 60), ehk siis pedaal tundubki pehme.
Põhjus miks soovitan regulaatori tagasi panna on see et kuival asfaltil pidurdades toimub kaaluüõmberjaotumine esiteljele ja kui tagateljel pidurdusjõudu ei vähenda, siis tagarattad blokeeruvad ja auto läheb ülejuhitavaks pidurdamisel.

Vabandan, olin eemal mõnda aega ja ei jõudnud enne seda arvutust ära teha. Lisatud pilt arvutusmoodulist su pidurite andmetega. Tegin selle mooduli üsna ammu enda golfi jaoks ja massikeskme kõrgus peaks olema hinnanguline 40mm madaldatud auto kohta, ehk tavakõrgusel autoga on seis isegi hullem kaalu ümberjaotuse koha pealt. Soovitan soojalt rõhuregulaator tagasi panna ja/või taha 36mm supportid otsida. Peasilindri võiks ka 22 mm panna, hetkel selle käik 10,2 mm töösilindrite 1 mm nihke kohta, võib põhja käia küll. Teine asi on see et pidurid on väga üle võimendatud, jõud pedaalile on 42,5 kg (originaalis ca 60), ehk siis pedaal tundubki pehme.
Põhjus miks soovitan regulaatori tagasi panna on see et kuival asfaltil pidurdades toimub kaaluüõmberjaotumine esiteljele ja kui tagateljel pidurdusjõudu ei vähenda, siis tagarattad blokeeruvad ja auto läheb ülejuhitavaks pidurdamisel.

You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Jama Golf II piduritega
Sellega seoses küsimus, et millise mudeli piduri peasilinder sobiks golf 2 võimendile? Suurem silinder kui 19mm
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
Jama Golf II piduritega
G2 gti oma näiteks on 22mm, see sobib. Üldiselt need sama ajastu Volkswagenid on suht legod, enamus mudelitel samad osad.
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"